Režie:
Adam SalkyScénář:
Chris SparlingKamera:
Eric LinHudba:
Alex HeffesHrají:
Freida Pinto, Logan Marshall-Green, Robert John Burke, Sarah Minnich, Mark Sivertsen, Megan Elisabeth Kelly, David DeLao, Hayes Hargrove, Josh HortonVOD (1)
Obsahy(2)
Manželský pár si pořídí vysněný dům. Po tragickém vloupání se ale otřesená žena pustí do pátrání a zjistí, že skutečné nebezpečí teprve přichází. (Netflix)
Videa (1)
Recenze (93)
Strukturu příběhu asi každý čekal, jelikož obdobné počiny jdou najít na Netflixu skoro pořád. Proto jsem čekal, že dostaneme něco, čím se film od ostatních lehce odliší. Žel, nedostali jsme. Kvalitu trochu tahá nahoru Freida Pinto, ale tu obecně beru jako méně kvalitnější herečku, takže je to vlastně těžko soudit. Hodně tomu ubližuje nelogické chování postav, které je uměle vytvořené tak, aby divák cítil napětí (které upřímně stejně moc necítí), ale je v tom vidět tak nerealičnost. ()
Asi nejsem sám, komu ten pán připadal lehce divnej už od samýho začátku. Na neokoukanou Indku se koukalo celkem dobře, ale to je asi tak všechno, jinak poměrně dost slabé. Luxusní domeček s atomovým krytem v suterénu, upraveným pro poměrně nevšední účel... když se to objevilo poprvé, ta jedna stěna s těma hákama/okama mi připadala jak chladící boxy v márnici, docela jsem si chvíli myslel, že odtud bude Mia vytahovat jednu mrtvolu za druhou...no tak nic no... Taky mi nějak uniklo, kdy a jak Bryan (Bryan se jmenoval, že jo? Viděl jsem to včera a už si to nějak nepamatuju) unesl tu holku. Inu, Netflix... Úplná zhovadilost kategorie "nekoukatelné" to nebyla, ale jednou zcela stačilo. ()
Obsahuje spoilery. Predstavte si, že pracujete na stavbe domu, kde majiteľa podozrievate z únosu vašej dcéry. Prídete ho večer pozrieť, ale o miestnosti kde je vaša dcéra ani len netušíte. Nemáte o nej šajnu, aj keď je veľká ako celý dom a zrejme sa tam vybudovala sama, prípadne na nej pracovala konkurenčná firma paralelne s vašou. To že je celý film úplný cringe a do žánru neprináša nič nové ani nehovorím. ()
Netflix stále sází na poměrně známé a nesčíslněkrát filmově zpracované náměty, takže většina nových snímků je sice natočená dobře, ale od prvních minut stopáže jsou prostě značně předvídatelné. Vše se točí kolem manželského páru (netflixovský kodex míchání ras je dodržen, takže tentokrát tu máme tmavší Indku a bílého Američana), kteří jsou Jednoho dne vykradeni. Zmizí ale pouze jejich mobilní telefony a notebook. A od této chvíle se začnou dít věci. Děj příběhu je tak jednoduchý, že by vystačil i na půlhodinovou filmovou povídku. A tak se stalo, že je vývoj děje značně natahovaný, tudíž tak inklinuje spíše k nudnosti. Atmosféra je krotká a napětí jako by mělo potíže se nějakým způsobem vyzdvihnout. Jedná se o manželský thriller odehrávající se v jednom domě bez drsných násilností a kupodivu i bez sexuálních scén. Scény s násilím samozřejmě vynechány nejsou, ale to až na samém konci a to ještě jen z nutnosti. Ale jo, příběh zaujmout umí, ale na takový film to prostě není všechno. A když je divákovi jasno už v podstatě na samém začátku filmu, nějak už tak nemá potřebu to vůbec dokoukat až do konce. Na druhou stranu ale snímek po výpravné stránce vypadá daleko lépe, než lecjaký nízkorozpočtový ryze televizní počin. O to více je škoda chybějícího plnohodnotnějšího scénáře. ()
Zoufalá nuda, kde již téměř od začátku bylo jasné, kdo je magor v domě. Díky naprosto špatnému výběru (jinak fešného) Logana Marshall-Greena jako manžela Freidy Pinto, došlo k tomu, divákovi je už brzy jasné kdo je kdo a jak to dopadne. To by ovšem možná tolik nevadilo, kdyby scénář a dialogy nestály za psí štěk, střih nebyl divný a hudba tak nehodící se. měla jsem co dělat, udržet se při sledování při vědomí. Za mne 20%. ()
Galerie (9)
Zajímavosti (1)
- Film byl natočen v Albuquerque v Novém Mexiku. (SONY_)
Reklama