Reklama

Reklama

Epizody(5)

Obsahy(1)

Tvůrci ikonického internetového seriálu sKORO NA mizině přichází s novým seriálem Liga mužské moudrosti, který je opět financován pouze z finančních příspěvků svých fanoušků. Tento útok na hyperkorektnost přinese nejen nové téma, ale i nové herce, jakými jsou například Michal Isteník, Eva Leinweberová či Tomáš Havlínek. Kreativní tým a Jiří Langmajer však i nadále zůstávají. Hlavní myšlenka seriálu je, že se tvůrci musí postavit proti hyperkorektnosti současné doby, proti špatně podanému či zneužívanému fenoménu #metoo a tak dále. (Filmové studio Dolní Vítkovice)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (57)

jana.b 

všechny recenze uživatele

Jsem já škarohlíd, anebo pětihvězdičkáři přehánějí? Pojďme si společně zanalyzovat mou zcela subjektivní odpověď. Vždyť já vás po prvním díle měla rád(a)!!! (Jak vidno, cimrmanovský humor je mi blízký - avšak v komentářích vzpomínaná Česká soda mi také třese bránicí!, viz dále.) První díl mi opravdu nabídl avizovaný nekorektní humor, k tomu i nějaký příběh a další věci, které činí něco, co se tváří jako internetový komediální seriál, koukatelné. Dalšími sériemi se toto "něco" pomalu začalo přesouvat k "čemusi" a já už ani nevím, jak toto "cosi" definovat. Ve čtvrtém díle jste se zasmáli? Já ani jednou. Humor můžu škrtnout jako první. Stalo se tam něco nepředvídatelného? Já nostradamovsky předvídám i to, co se stane v pátém díle, který vyjde na světlo Boží možná po skončení konfliktu na Ukrajině. Česká soda je pásmo skečů, které většinou přinesly nějakou výraznou většinou nekorektní pointu, což bylo to zábavné. Pointa je Akademických slovníkem cizích slov definována jako "vtipný, překvapující závěr vyprávění; hlavní myšlenka v závěru anekdoty, básně, filmu ap." Budeme-li tedy nahlížet na LMM podobně jako na ČS, chybí mi v těch scénkách pointy. Spíš než jako celistvý příběh mi LMM mozek rozebírá na jednotlivé scénky, které u sebe drží velmi slabě hlavně jednotou prostředí a postav, takže možná skečovitost by se nabízela. Hm. Vypadá to, že si někdo se scénářem lámal hlavu? Na mě to spíš působí tak, že Kolečko (+) za sebe naplácal všechno, s čím dle něj budou souznit "typičtí bílí heterosexuální muži," kteří chtějí - stejně jako má oblíbená senátorka Kovářová - "bránit normální svět." (Normální čti jako takový, který je v souladu s jejich názory.)  A abych svou kritiku dovršila, kdybych poslala peníze, asi bych čekala, že následující díl vyjde dřív než v průměru za necelé 4 měsíce a že herci, které jsem tam měla ráda, dostanou víc prostoru či budou přemluveni najít si na ty dva poslední díly víc času než "zavřít se v pekárně" či "po té ostudě se odstěhovat." Ať si každý dělá, co chce, dokud tím neubližuje druhým, ať má názor jakýkoliv, ale já po této sumarizaci došla k tomu, že vlastně ani nevím, proč jsem tomu původně dala 1 *. No, pátý díl (možná někdy) rozhodne. Zatím adiós! ()

Fifer 

všechny recenze uživatele

Celkem výstižně to napsal Bart. Mně nevadí, že si to dělá srandu z politické korektnosti, ale ono je to málo vtipný a většinou jenom cringe viz Bart: "Asi jsem moc velká sněžná vločka a sluníčkář (lol, koho to sere), ale přišlo mi, že z toho nakonec vzešla taková ostravská low-budget kopie seriálu 'MOST!'. Jenže zatímco seriály 'MOST!' i 'sKORO NA mizině' perfektně pracovaly s českým humorem, ironií a nadsázkou, tady maj komediální džouky tah na branku leda tak pro voliče Tomia a SPD." ()

Reklama

Martrix 

všechny recenze uživatele

Jeden z těch počinů, u kterého si prostý občan chrochtá, protože mu tvůrci rozumí; sleduje něco, co důvěrně zná...lidová zábava. Kdežto intelektuálové v něm vidí přesah s chytrými odkazy, umně skrytými za zemitou mluvou, přesto však dokonale reflektující dnešní dobu...satirická šleha. A přitom si ti první možná neuvědomují, že spíš než veselé karikatury jich samých, jsou to nepříliš lichotivé fotomontáže. A těm druhým nedocvaklo, že přestože v hovně občas zahlédnou zrní... celozrné pečivo, to z něho nedělá. Ale pokud napíšu, že jde o slaboduchý humor založený na fekálních dialozích, které pronáší stereotypně pojaté postavy a ústřední motiv, tzn. ohrazení se proti cancel culture, je podáno bez nápadu, tak u jedněch budu nafučený cip, co nerozumí srandě a u druhých lopata, která nerozkódovala geniální Kolečkové myšlenky. Pro mě je to jeden z nejpřeceňovanějších současných scénáristů, takže přijímač mám nastavený ledabyle; mám totiž raději jiný druh humoru (Okresní přebor mě bavil moc, ale považuji ho za dílo Prušinovského). Že je něco nekorektní, mi nestačí. Ono to ohrazení se proti čemukoliv, jde i chytřeji a pořád to může působit jako těžký punk. Výše popsané není kritika práce herců i ostatních techniků, snaha je to sympatická, ale spíš zdůvodnění, proč se k davů nadšených konzumentů ostravské vlny nekorektna neřadím. Jeden Kozub, z Ostravy centrum zábavy ČR nedělá. ()

gruzdej odpad!

všechny recenze uživatele

Nechápu co jsem to vlastně viděl. Zdeněk Troška se spojil s Kolečkem a Skórkou a konečně udělali Kameňák z Ostravy? Pitomé zápletky, otřepané vtipy, pointy bez jiskry a navíc tomu chybí rytmus. Nechápu, jak za tím může stát stejný tým jako dělal Skoro na mizině, nebo scénárista geniálního Mostu. Nemá to nic ani z jednoho. Je to jak Novácké pokusy o sitkom z 90.let. ()

Daniel2003 

všechny recenze uživatele

Po Skoro na mizině je to studená sprcha, protože příběh divadla Mír byl aktuální. Na druhou stranu se to satiricky vysmívá všem aktuálním woke blbostem, že mě to stejně baví. Srovnání s Mostem je možná na místě, ale Most měl desetinásobné produkční podmínky. Scénáristicky byl ale Most někde úplně jinde a je pravda, že Liga tady hodně ztrácí. I tak mě to ale bavilo a několikrát rozesmálo (hlášky typu "vyžranej jak hroch o Vánocích" zlidoví). 6/10 ()

Galerie (51)

Zajímavosti (3)

  • Seriál je financovaný výhradne len z finančných prostriedkov fanúšikov. (OJan)
  • Podobně jako v seriálu sKORO NA mizině (od r. 2020) můžeme na konci každé epizody vidět vstup režiséra, scenáristů nebo herců. (OJan)
  • O tom, jak se bude seriál vyvíjet, měli diváci možnost hlasovat prostřednictvím YouTube. (Diego75)

Reklama

Reklama