Režie:
Richard WongKamera:
Mateo LondonoHudba:
Heitor PereiraHrají:
Eugenio Derbez, Samara Weaving, Max Greenfield, Betsy Brandt, Carmen Salinas, Amaury Nolasco, Carlos Santos, Marisol Nichols, Diany Rodriguez (více)VOD (1)
Obsahy(2)
Olivia je slavná filmová hvězda. Nemůže si proto dovolit, aby vyšlo najevo, že má ženatého milence. Když ji s ním však paparazzi přece jen vyfotografují, využije toho, že je na fotce náhodou i komorník Antonio, a začne ho vydávat za svého nového přítele... (TV Prima)
Videa (1)
Recenze (48)
Naposledy ma takto potešila Eurovision of Davida Dobkina. Richard Wong má už na konte pre mňa dosť zaujímavý filmík Come as you are, ktorý je podobne ako Valet americkou adaptáciou Európského filmu. Vo Wongovej réžií v sebe nesie všetky pozitívne atribúty amerického žánrového filmu, bez toho, aby mal jeho chyby. The Valet je film, ktorý si je vedomí svojich klišé a vedome ich využíva k tomu, aby pobavil. Netlačí na pílu a zároveň je dospelý a príjemný. Bez veľkých scén a emočného vydierania. Dokonca dokáže byť civilne citlivý, ľudský a aj veľmi zábavný. Niekoľko krát som sa naozaj nahlas zasmial. Funguje tam načasovanie vtipov, vývin postáv a aj emočná rovina. Eugenio Derbez ma už druhý krát tohto roku prekvapil a Samara Weaving je fantastická. Funguje medzi nimi aj chémia aj emočne vypäté scény. Takýto druh filmov sa nerobí až tak často, hoci ročne vznikne stovka filmov, ktoré sa o niečo takéto pokúšajú. Malý klenot so srdcom, ktorému ku cti slúži práve to, že režisér očividne chce robiť filmy čo ho bavia a nepotrebuje sa teperiť do zadku štúdiám čo hľadajú len účelovú zábavu. Som zvedavý na jeho ďalší film. Obrovská, ale naozaj obrovská spokojnosť. ()
"The Valet" vnímam ako pohodovú romantickú komédiu na pohodový večer. Je pravda, že viac som si užil tento rok napríklad niečo ako "Marry Me" no musím uznať, že Eugenio Derbez je pre mňa zárukou funkčnej komédie. Nejakým spôsobom dáva tým charakterom svoj latinský šarm a človek sa pri tom skutočne zabaví. Ideálny príklad je pre mňa asi "How To Be A Latin Lover". Film, z ktorého som mal po zhliadnutí traileru pocit, že bude úplné fiasko sa nakoniec ukázal ako reálna zábava. A hoci je pravda, že "The Valet" je tak trošku tuctovým námetom, myslím si, že tvorcovia ho dokázali spraviť dostatočne inovatívnym, aby som povedal, že to zhliadnutie neľutujem. Najlepšie to asi bude vidieť na vzťahu medzi Oliviou a Antoniom. Máme pocit, že vieme kam to bude smerovať, no film si dopraje niekoľko zaujímavých zvratov, ktoré to urobia trošku iné. A popravde si myslím, že vďaka tomu to funguje lepšie. Pretože sám si myslím, že určitá forma vzťahu pôsobí v ich prípade lepšie. Ťažko sa to vysvetľuje bez spoilerov... tak toto bude musieť stačiť. Zásadnejší problém však pri filme vidím v jednej nedotiahnutej záležitosti a to sú vedľajšie príbehové línie. Tých je v tomto filme obrovské množstvo a vyslovene pôsobia len ako kulisy pre jadro príbehu. A tak sa z času na čas pripomenú, no ich pointa pre celkový film je dokopy zbytočná. V podstate by sa dalo povedať, že celý film mohli ťahať len 2 postavy a nič zásadnejšie by sa nezmenilo. Takže ako oddychová romantická komédia to funguje a má to niekoľko dobrých momentiek... plus je to úprimne vtipné. Vo výsledku si myslím, že za jedno pozretie nič nedáte a baviť sa podľa mňa budete. Hodnotenie: B ()
Pro tento typ filmů je prakticky zásadní jen jedna věc. Obsadit ústřední role výraznými a sympatickými herci. Jakmile tohle klapne, jsem přesvědčen, že už musí být tvůrci pak opravdu šílení patlalové, aby to nefungovalo alespoň jako průměrná podívaná. No a The Valet se ona zásadní věc podařila splnit do puntíku, jelikož jak Samara Weaving, tak hlavně Eugenio Derbez je dvojka k nezaplacení, ona krásná, on vtipný, oba sympatičtí a zároveň herecky talentovaní a přesvědčivý, prostě výhra a naštěstí v tomto případě jim to nezkazili ani oni tvůrci, kteří si s celým tím filmem poradili v rámci možností poměrně funkčním a zábavným způsobem. Zápletka je svižná, docela neokoukaná, ovšem zároveň držící se veškerých žánrových pravidel romantické komedie, což beru též jako plus, její vývoj jinak není úplně předvídatelný, což je skvělé a postavy se pak chovají sice tradičně, rozhodně ne ale nepříjemně, či nevhodně, veškeří herci mě ve svých rolích navíc bavili a plnili svůj účel také na jedničku, no a příjemně mě překvapila i funkčnost emocí, stejně tak jako dramatičtějších situací. Celý film mě pak oslovil i takovou celkově velice příjemnou, milou atmosférou, je z toho cítit ohromná pohoda, a i díky tomu jsem si mohl tuto podívanou vážně užít. V rámci žánru romantických komedií je to tedy sice asi spíš průměr, ale já si v tomto případě dovolím film pěkně nadhodnotit, jelikož jsem v něm nezaznamenal prakticky žádná zásadní negativa, kazící můj příjemný dojem, výtečně jsem se bavil a co chtít od takového filmu vlastně víc. ()
Stárnoucí RainMaker pracuje jako portýr, nachomítne se k dopravní nehodě s Táňou Kuchařovou a jejím tajným miliardářským milencem. Aby to neprasklo, musí po zbytek filmu hrát jejího milence on. OK, objektivně to tak dobré není, ale užil jsem si to, protože Táňu hraje Samara Weaving, která je jednoduše božská uplně ve všem a její protějškem mexická superstar Eugenio Derbez aka učitel zpěvu z oscarové Cody. Eugenia sleduju už skoro 10 let a baví mne uplně ve všem, má správně přiblblou komiku, kterou během jednoho výrazu tváře dokáže přenést na vážnou notu a to přesně tady dělá. Není to nic jiného než další variace na Notting Hill, ale vlastně proč ne. Je to milé a nesral mne ani společenský přesah do nuzných poměrů dřících Mexičanů živících své rozsáhlé rodiny. 7/10 ()
Většinu času zdlouhavá a méně komediálními gagy protkaná komedie, která má oporu v představitelích hlavních rolí a celkem nepředvídatelně pojatém závěru. Ona je slavná filmová herečka, on je prostý lokaj, co podobným celebritám parkuje na jejich povel jejich drahá auta. Přesto tihle dva v budoucnu utvoří nepravděpodobný milostný pár, aby maskovali manželskou nevěru milence slavné hvězdy, který by v případě svého prozrazení přišel o veškeré své jmění, které náleží jeho manželce. A je zaděláno na komplikace a senzaci pro mlsný bulvár. Jedná se o remake méně známé francouzské komedie Dablér zkušeného francouzského režiséra Francise Vebera. Většinu času měl ústřední vtip spočívat v tom, že oba lidé pocházejí z rozdílných společenských vrstev. Takže lokaj nevydělává závratné sumy peněz, navíc bydlí s mámou v obyčejně zařízeném bytě, není ale v žádném případě nějaký mamánek, jeho máma má korejského přítele a on stále miluje svoji manželku (Marisol Nichols), ta ho ale nedávno opustila. Oproti němu si herečka vede finančně nadmíru dobře, její filmy vydělávají a její milenec je miliardář (Max Greenfield). Tohle všechno ale ve filmu moc vtipnosti nepobralo a působí to tak nějak křečovitě. O nic lepší nejsou scény, kdy se falešný milenec stává doprovodem slavné herečky na premiéře jejího nového filmu, do toho manželka (Betsy Brandt) slovům svého záletného manžela nevěří a nechává ho sledovat detektivy. Prostě pořád pramálo vtipné. A vrcholem trapnosti byl předstíraný sex nově utvořeného páru. Když nevycházely scénáři gagy, tak jsem už moc nečekal, že se to nějak zlepší po jiné stránce. Čekal jsem, že se ti dva nesourodí milenci do sebe v závěru skutečně zamilují a hotovo. Film nabral neočekávaný směr, přišly méně predikované události. I tak se neodbourala zdlouhavost, přisoudit filmu dvouhodinovou stopáž se opravdu nevyplatilo. Samara Weaving a Eugenio Derbez, je producentem filmu, si celkem notovali, Eugeniovi určitě nebylo nikterak nepříjemné, když se po něm Samara plazila jen ve spodním prádle. A taky se omladil, ve filmu je mu 47 let, ve skutečnosti už překročil šedesátku. A je to znát. Richard Wong nikterak režijně neexceloval a průměrné známky tomuto filmu dokonale sluší. 5/10 ()
Galerie (4)
Zajímavosti (1)
- Olivia (Samara Weaving) dostane od svého milence (Max Greenfield) deník Bette Davis, který si psala během natáčení A teď, cestovateli (1942). (Teres)
Reklama