Režie:
Geoffrey SaxScénář:
Niall JohnsonKamera:
Chris SeagerHudba:
Claude FoisyHrají:
Michael Keaton, Chandra West, Deborah Kara Unger, Ian McNeice, Sarah Strange, Nicholas Elia, Mike Dopud, Amber Rothwell, Miranda Frigon, Aaron Douglas (více)Obsahy(1)
Jonathan Rivers (Michael Keaton) je úspěšným architektem s krásnou ženou, spisovatelkou Annou, milujícím synem Mikem a dalším dítětem na cestě. Žije spokojeně do té chvíle, než do jeho života zasáhne tragédie. Anna se ztratí cestou do práce a později je nalezena utonulá v řece. Jonathan, šílený žalem, se odstěhuje a úzkostlivě se straní všech přátel a zbytku rodiny. Tajemný vědec Nicolas Elia přesvědčí Jonathana, že Anna vysílá signály "ze záhrobí" pomocí televizní obrazovky a rádia. Jonathan poslechne jeho rady a s pomocí nových přátel Raymonda Price a Sarah Tate se pokusí navázat spojení s manželkou. Bezděčně tak otevře dveře do jiného světa. Netuší, co tím způsobí: mrtví teď mají možnost zmocnit se ho.. (oficiální text distributora)
(více)Videa (1)
Recenze (207)
Jonathan se dozvídá, že se ho ze záhrobí pokouší kontaktovat jeho zavražděná žena. Zrnící obrazovka s hlasy z druhého břehu a „věci, co se ještě nestaly“, se pro něj stávají posedlostí (silně návyková záležitost), jenže„Všechny ty zvuky nemusí být pěkné, všechny ty zvuky nemusí patřit Anně.“ A hlavně, nemusí být správně pochopeny. Duchařské filmy mám ráda, ale potřebuji v nich, alespoň náznak nějaké trochu přijatelné logiky. A tady jsem ji opravdu nenašla. ()
Vyborny ducharsky thriller, postaveny na pomerne originalnim napadu. Prvni tri ctvrtiny filmu vemi pomale buduji temnou atmosferu, ale bohuzel zaver to cele trochu strhava k levnejsim snimkum. Hodne me nadchlo technicke zpracovani - zadne silene cviky s kamerou a ultrarychli strih, ale vse naprosto precizni, s velkym durazem na detail. Poslednim, a velkym, plusem je Michael Keaton v jedne ze svych vubec nejlepsich roli. Rozhodne jeden z nejlepsich snimku, ktery v soucasne ducharske vlne vzniknul. ()
Půlku filmu je atmosféra povedeně hutná, druhá půlka filmu po pomalém rozplétání příběhové linie začíná být poněkud silně nudná a vás napadne, jestli záchrana v podobě pointy přijde včas a přesvědčí nás o tom, že to zase tak špatné neni. Ale pointa je kravská, žádná, nesmyslná...budete koukat!! Po filmu jsem byl dost nasranej, velká škoda promarněnýho potenciálu. Jednou větou: Doporučuju vám pustit si bonusy, uvidíte podivné dva důchodce, jak lezou po baráku a snaží se nám namluvit, že pomocí EVP komunikují s duchy?? Sranda? Nevim! ()
Možná jen špatný rozpoložení při sledování, ale nemohl jsem si pomoct. Mně to přišlo neskonale zdlouhavý a nudný. Musel jsem to dávat na třikrát. Zaujalo mě to maximálně nějakou tou lekačkou, nápad mi přišel nezajímavý a celkově to bylo dějově dost nezáživný. Závěr nemůžu pochválit už vůbec, velká slabota. Ono to má i pokračování? 40% ()
Duchariny ako horory nemam az tak rad ako ostatne horory /strasidelne domy, sci-fi, vrazdiaca fauna ....../. No ale aspon sa tento neberie az tak smrtelne vazne a nepovazuje sam seba za najlepsi horor na poli duchov. A tematika "signaly ze zahrobi" je sama o sebe dost hororova. A to mi je sympaticke. 69 % ()
Galerie (32)
Zajímavosti (6)
- Snímek nevznikl podle stejnojmenné novely Dona Delilla. (imro)
- Během úvodního víkendu vynesl Hlas smrti studiu Universal slušných 24,1 mil. dolarů, což byl v pořadí čtvrtý nejvyšší lednový výdělek po Stars Wars – Special Edition, Černý jestřáb sestřelen a Riskni to s Polly. Celkový výdělek v USA byl 55,8 mil. dolarů. (imro)
- Příběh je založen na vědecky potvrzeném fenoménu EVP (Electronic Voice Phenomenon), podle kterého mrtví lidé promlouvají k živým prostřednictvím televize nebo rozhlasu. (imro)
Reklama