Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Píše se rok 1876 a v New Yorku je slavnostně otevřen Roeblingův most. Je přítomen i mladý a krásný Leopold, vévoda z Albany. Všimne si podivně oblečeného mladého muže, který se pak objeví i na večírku, který pořádá jeho strýc Henry. Ten se totiž snaží Leopolda výhodně oženit, protože po smrti rodičů se rodinné jmění značně ztenčilo. A ta nejbohatší nevěsta je naneštěstí husa. Leopold znovu zahlédne podivného mladíka a začne ho pronásledovat. Až na Roeblingův most, odkud pak oba spadnou... New York dnešních dnů. Podivný mladík – Stuart Besser, jemuž se právě podařilo objevit trhlinu ve struktuře času, která mu pravidelně vždy na chvíli umožní dostat se do minulosti, se probouzí doma a na pohovce leží i Leopold. Stuart se před nedávnem rozešel s půvabnou Kate, která bydlí pod ním a je zaměstnaná v reklamní agentuře. Právě Kate ráno ke Stuartovi vtrhne a on jí nadšeně vypráví o svém objevu. Kate mu pochopitelně nevěří, zlobí se, že ji tahá za nos. Ani podivně oblečený mladík, který se mezitím též s úlekem probudil, ji nepřesvědčí: myslí si, že si Stuart v noci přivedl domů nějakého transvestitu... Když se Stuart vydá ven se psem, který potřebuje vyvenčit, spadne do výtahové šachty. V celé čtvrti totiž náhle zmizely výtahy – jejich dávným vynálezcem je právě Leopold, ač o tom zatím neví. Stuart skončí v nemocnici s mnoha zlomeninami... I Kate odchází do práce – o nehodě zatím neví – a zcela zmatený Leopold zůstává doma sám. Objeví se chlapec od sousedů, Hector, který je zvyklý dívat se se Stuartem na televizi. A pak také Charlie, bratr Kate. Ten se s Leopoldem hned skamarádí: sám je herec, a tak ho považuje za kolegu a jeho podivné oblečení ho nezaráží. Kate má v práci šanci na povýšení, protože její dosavadní šéf J. J. Camden místo brzy opustí. Právě hledají novou reklamní tvář pro propagaci nízkotučného másla a Kate – stále ještě považující Leopolda za výstředního mladíka, který si jen hraje na šlechtice z minulosti – ho přivede na konkurz. Pohledný a uhlazený aristokrat si okamžitě získá srdce všech žen. On sám se cítí stále více přitahován ke Kate... Charlie se snaží získat srdce černovlasé Patrice a Leopold, dokonalý kavalír a gentleman – ne nadarmo pochází ze starého anglického rodu –, ho poučuje jak na to. Při procházce městem vytrhne jakýsi muž Kate kabelku. Dívka ho začne honit, pak se ale do věci vloží Leopold, který ji doprovází. Vypůjčí si koně z kočáru pro turisty a násilníka brzy dohoní. Snad poprvé Kate na vteřinku zaváhá: kdo vlastně Leopold ve skutečnosti je? Kate odchází na večeři s J. J. Domnívá se, že bude pracovní a že ji  J. J. chce informovat o jejím povýšení. Ukáže se ale, že ji prostě jen balí. Pak se tam objeví Charlie s Leopoldem, který neomalenci do očí řekne, co si o něm myslí, a zesměšní jeho údajné znalosti francouzštiny a klasické opery. Kate je zděšená: právě teď, když všechno vypadalo tak nadějně, má pěkný průšvih... (TV Prima)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (333)

Naslund 

všechny recenze uživatele

Všechny filmy, které někoho přenášejí z jedné doby do druhé mají velice usnadněnou úlohu v rozesmání člověka. Problém pak obvykle nastává, když má být humor protkán s romantikou. Ta zábavná část se mi moc líbila, přestože nedosahovala ani zdaleka vtipnosti Návštěvníků, kde došlo k podobnému přesunu. Co sráží mé hodnocení je romantická část, kde jsem si nedokázal dostatečně oblíbit ani jednu z hlavních postav. Meg Ryan mám rád, ale tentokrát mi její závěrečné chování nějak nešlo na rozum. Nazmar využitá mi přijde fantastická skladba Until, která se objeví až v závěrečných titulcích a která mě k filmu i nalákala. Každopádně nelituji času, který jsem u filmu strávil. ()

kocik1 

všechny recenze uživatele

Prostě tyhle závěrečné patetické proslovy přede všemi nějak nedávám. Nechápu, co na tom v Americe mají, že to strčí skoro do každého filmu. Asi se čeká, že to člověka (primárně ženu) tak nějak jako dojme nebo co. Ale já se vždycky jenom strašně stydím za toho, kdo to vymyslel. Film jsem původně neměla v plánu sledovat, prostě jsem náhodně zapnula telku.... Ach jo. ()

Reklama

Hrabka 

všechny recenze uživatele

Z týhle romance dýchá taková pohodovost, že to prostě musím ocenit. V některých romantických filmech se autoři snaží diváka emocionálně vyždívat, co to jen jde, to já teda moc nemusím, ale v tomto případě je to spíš naopak. Nenásilný, příjemně humorný film, který navíc obohucuje fantasy námět, který z toho pro mě dělá mnohem zajímavější film (někdo to nemusí, já mám ovšem tenhle typ romantických komedií nejradši). Film se mi líbil i přesto, že Meg Ryan opravdu moc nemusím. 75% ()

Shakers 

všechny recenze uživatele

Zaujímavý námet, ale to prevedenie je nič moc.Niektoré scény sú síce zaujímavé, ale iné zase nudné a tie ďalšie až príliš sladko romantické.Celý film vlastne kolíše a nevie nájsť svoj rytmus.Tvorcovia vlastne ani nedokážu zdvihnúť latku moc vysoko, pretože tu nieje žiadna fajn zapamätateľná scéna.Do tohoto filmu by sa zmestilo kopec nápadov, ale ostalo to viac pri klasickej romantike a s toho fajnového deju nič moc nevyťažili.Koniec filmu tiež stál za nič.Charizmatický herec Hugh Jackman ťahá film aj za Meg Ryan, pretože ta mala asi slabšiu chvíľku. 65% - 3* ()

Orlau32 

všechny recenze uživatele

Roztomilý film plný zašlé romantiky,kdy je člověku líto, že nežil v době 1878, kdy se narodil můj dědeček. Ano, byla to doba mužných kavalírů, dvorností a život plynul klidněji. Žena sice neměla volební právo, byla ale v životě muže něčím krásným, něčím pro co stálo zato tasit meče a nosit růže. Ach jo.... Meg RYAN byla roztomilá a Hugh JACKMAN byl prostě fešák. Vysoký s dvorným chováním (kde jej Hollywood vyhrabal ?) viděla jsem ho poprvé, ale zapamatuji si jeho charisma. Fakt je, že s takovým námětem by se dala dělat větší kouzla a mohlo tam být ještě více vtipu, ale díky i za toto pokoukání na film, kde se nikdo nefackoval ani nesouložil. Prostě balada pro duši. ()

Galerie (59)

Zajímavosti (11)

  • Když se Leopold poprvé probudí ve Stuartově bytě a omylem zapne televizi, zrovna v ní běží epizoda britského seriálu The Prisoner (1967). (CrypzzXD)
  • Film získal v roce 2001 Zlatý glógus za nejlepší píseň. Ocenění vybojovala skladba "Until" od Stinga. (Terva)
  • Ve scéně v restauraci Leopold (Hugh Jackman) vyvrací J.J.ovy (Bradley Whitford) omyly o opeře "Bohéma". Leopold ale přišel z roku 1876 a opera Bohéma měla premiéru až o dvacet let později, 1. února 1896. (Hanussen)

Reklama

Reklama