Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Šedesátník Harry Sanborn je bohatý hudební vydavatel, který si nepřipouští přibývající léta a přes pokročilý věk udržuje milostné vztahy pouze s mladými ženami. Jeho posledním "úlovkem" je energická Marin, se kterou si vyrazí na víkend do luxusního venkovského domu, patřícího její matce Erice Barryové, úspěšné autorce divadelních her. Než se však dvojice stačí zabydlet, objeví se Erica se svou sestrou Zoe a přistihne polonahého Harryho u otevřené lednice. Přestože se trapná situace brzy vysvětlí, Erica se nedokáže smířit s tím, že její dcera má milostné pletky s protivným, sebestředným třiašedesátiletým seladonem. Téhož večera se však situace zvrtne, když Harry během milostných hrátek zkolabuje. Podle lékaře však není schopen dlouhé cesty a musí zůstat v Eričině domě. Naštěstí se v domě častěji, než je nutné, objevuje doktor Julian Mercer, který je obdivovatelem Ericy a její tvorby. Přes vzájemné antipatie a řadu trapasů se Harry s Ericou začnou pomalu sbližovat. (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (473)

Legas 

všechny recenze uživatele

Film má poněkud brutální stopáž na romantickou komedii, která navíc nabízí lepší závěr 20 minut před koncem filmu (vousatý Nicholson před návštěvou Paříže). Navíc v oněch posledních 20 minutách se vytrácí humor a závěr je vůbec takový moc překombinovaný ve smyslu "má ho ráda nebo ne?". Jinak fajn film. ()

Eddard 

všechny recenze uživatele

Katastrofické dialogy, adekvátní scénář a herecké legendy ztrapňující se na stará kolena. Takový dojem mám bohužel z této nedomrlé komedie, která se sice tváří nově a neotřele, ale v podstatě jde pořád o to samé. Producenti vsadili na známá jména, což sice rozhodně mělo příznivý vliv na návštěvnost, co se týká kvalit jejich hereckých výkonů jak Diane, tak starý Jack bezmocně klopýtali po křivém scénáři a nedokázali filmu vdechnout nic, co by ho v mých očích zachránilo. Frances je tam naštěstí jen letmo. Nuda a slabota. 30% ()

Reklama

Nathalie 

všechny recenze uživatele

Ano, Diane Keaton si mohla odpustit ve své jinak náramně vyvedené formičce hysterický pláč o délce fotbalového poločasu. Ano, Jack Nicholson se mohl zříci svého mlsně kocouřího pohledu i v polomrtvém stavu na nemocničním lůžku. Ano, Nancy Meyers mohla v druhé části dupnout na plyn a řadit tak, aby převodovka netrpěla.Rozum si vždy záludně vybere dovolenou v době, kdy se na tuhle romanci o třech jednáních dívám.................... Dva osamělí úspěšní lidé ve věku, který už ani pokrytecky zdvořilý člověk nenazývá střední. Stačí je izolovat do jednoho velkého domu s jednou velkou kuchyní a začnou se dít velké věci...Jejich přibližování jde kouzelně kostrbatou cestou přes hory,doly a pláže, na každém rohu nečíhají loupežníci, ale strach ze závazků a o generaci mladší konkurence. Finále v rytmu we´ll always have Paris za nádherné hudební kulisy Edith Piaf je velmi krátkou tečkou,před kterou zjevně jedna věta chybí. Vlastně jde o divadelní hru v divadelním filmu. Místy sice z dialogů a zvratů trčí scénáristova lebeční kost, ale i tak si "Kdy, když ne teď, s kým, když ne s tebou" zaslouží hřmotný aplaus. P.S. Ta poslední hvězdička je za Keanu Reevese v modrém tričku s květinami a nektarinkou. Kombinace lesní flóry, exotického ovoce a havajského vánku v nebesky modré?Povrchní, ale abych ctila pravidla, musím si někdy povolit výjimku:-) ()

gudaulin 

všechny recenze uživatele

Snímek programově staví na přítomnosti dvou velkých hereckých jmen americké kinematografie. Což o to, Nicholson ještě pořád dokáže rozdávat charisma a Diane Keaton předvádí, že se dá stárnout s vkusem, bez přemrštěných zásahů plastických chirurgů a přitom má stále jiskru a šarm. Potíž je v tom, že sami přece jen film neutáhnou a potřebovali by scénář předepisující kvalitní dialogy a chytrý dobře cílený humor. Skutečně vtipných scén je pomálu a svůj potenciál vyčerpají poměrně záhy, nejdéle v polovině snímku. Korunu všemu nasazuje ten nejbanálnější happyend v duchu klasického Hollywoodu. Celkový dojem: 45 %. ()

betelgeuse 

všechny recenze uživatele

Tohle je jedna z přepychových ukázek toho, proč mám mnohem radši ženy před kamerou, než za ní. Totální rozbředlost, která negraduje, ale jenom se motá od jedné zdi (životní realita lidí na prahu důchodu) ke druhé (romantická klišé, Jackova fyzická komika), všechny její hvězdy hrají „na autopilota“ a rozhodně by potřebovala řádně prostříhat (když už ne přepsat). Vždycky jsem si myslel, že dramaturga si vymysleli komunisti, aby za ně prudil filmové tvůrce, ale na Meyersovou bych poslal hned tři. ()

Galerie (67)

Zajímavosti (18)

  • Tržby ze severoamerických kin byly 124,7 milionu amerických dolarů, součet těch celosvětových 265,3 mil. (NIRO)

Reklama

Reklama