Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Nick Tellis (Jason Patric) - policista z oddělení narkotik má za sebou neúspěšnou akci proti drogové mafii. Po ní je přidělen k bývalému kolegovi zavražděného policisty, poručíku Henrymu Oakovi (Ray Liotta) a oba se vydávají zpět do temných hlubin podsvětí. Tam ale Nick brzy zjišťuje, že zdánlivě jednoduchý případ brutální vraždy Oakova kolegy je mnohem složitější... Jeho nový parťák o ní možná ví víc, než hodlá prozradit. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (92)

Jenda 

všechny recenze uživatele

Liotta si tenhle film produkoval a taky tu asi jediný za něco stojí. Zajímavější začíná být film až asi 20 min před koncem, jinak jde o psychologické bláboly a psychické vydírání Jasona Patrica manželkou aby odešel z policejní práce. Já osobně nechápu jak mohl být tak úspěšný na Sundance, a že ho Miluje Tom Cruise atd. Mě přijde první hodina a kousek hrozně nudná. ()

petero 

všechny recenze uživatele

Do príbehu je spočiatku ťažké sa zažrať pretože tu padajú mená a divák stráca orientáciu, čo však spoľahlivo vynahradí pútavé finále ktoré sa sústreďuje na vzťah hlavných predstaviteľov konfrontovaných s výpoveďou feťáckej dvojice a i keď rozuzlenie nie je nijak prekvapujúce všetko šľape ako má hlavne vďaka výbornej dvojici Jason Patric a Ray Liotta. Ide prevažne na dialógoch založený film, takže žiadne rošambo v štýle Smokin Aces sa nekoná a film je presvedčivý hlavne svojím autentickým podaním a vykreslením rodinných problémov príliš pracovne zanietených vyšetrovateľov. ()

Reklama

Fr 

všechny recenze uživatele

,,SEREŠ SE DO NĚČEHO, CO NEMÁŠ ŠANCI POCHOPIT....“ /// Mrtvej polda, vyšetřovací komise ve slepý uličce – což znamená možnost pro Nicka. Jenže život mrtvýho kluka z protidrogovýho byl dost komplikovanej. Ve vzduchu visí sviňárny a prdele černochů by měli poznat středověk, zvlášť když jeho parťák je nevyrovnanej frajer, dělající věci, který by polda dělat neměl. Jenže je to nuda! Povídačky starýho zbrojnoše, co si myslí jeho žena.... Jason Patrick zase nemá tolik charisma, aby utáhl ukecanej film (stejně jako R.Liota s pupkem). A tak mu mrdá ze čtení papírů místo z akce, která se omezuje na výslechy v terénu. Mezi těma tunama keců se to sere (to pozná i nepolicajt...), ale je to furt NUDA. Jo a co doma? Taky na piču! Takže taky NUDA. A chce se mi (asi po dvacátý) spát (ty vole, to snad nikdy nedokoukám...). Povídka vo mrtvým policajtovi, pak vo druhým a vlastně i vo třetím. Film vo pičovině. A přitom bych řekl, že to není zase tak špatná filmařina. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Hledám zajímavej film, u kterýho se dá chrupnout. 2.) Thx za titule ,,Fenri69“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE * NAPĚTÍ ne ()

Beky 

všechny recenze uživatele

Dlouho mi unikala!! Nakonec jsem je uviděl za rozumnou cenu v krámě a hned jsem po nich skočil!! Víte, mám hrozně rád povedené malé velké filmy!! Většinou v nich hrají staré známe tváře, které nikdy nebyly velké hvězdy a přesto je známe velice dobře!! Zde se sešly a vzniknul velice atmosferický snímek o známých věcech z policejního a drogama zamořeného prostředí!! Opět se nejedná o nic nového, ale natočeno je to tak, abyste nezapomněli jen tak snadno!! Musim uznat, že závěr mě velice překvapil a takový jsem opravdu nečekal, za to stouplo moje hodnocení o 20%!! Na Joe Carnahama si budu dávat velký pozor a jsem moc zvědav jak mu posloužil větší rozpočet filmu Sejmi eso!!...radostných 80%!! Jednou větou: Když už chceš jednou poldou býti, nesmíš u sebe drogy míti!! ()

Shadwell 

všechny recenze uživatele

Narkotika jsou přesně na pomezí Miami Vice (Jason Patric se ukázkově vyrýsoval do podoby Colina Farrella) a Zběsilého útěku (digitální neo-noirovský look). Nyní zápory, kterých se urodilo věru nemálo: 1, Vyšetřování neprovází jakákoliv kontinuita, není tu žádné potěšení, že někdo něco vypátral. Prostě jen kdosi srazil různý sekvence, kde si oba vyhořelí detektivové hrajou na těžký páky, a v závěru film ustřihl přes prapodivný klimax. 2, Hlavní dějové pásmo (první plán) nenese jakoukoliv ideu, jakékoliv prvotní téma dramatu, kterému by vedlejší dějové pásmo (druhý plán) mohlo dodávat plasticitu. Jistě, Narkotika stojí především na depresivní hypnotické atmosféře vyživované mimo vizuálu i hudbou, ale s tím se pojí to, že se na ten film nesmíte dívat moc z velké výšky, jinak zjistíte, že je ukrutně zploštělý. 3, Režisér se zmůže maximálně na dvě paralely, které se tváří jako asociativní montáž s dopadem jak na diváka, tak na postavy - ty si žijí ve vlastním prostoru a o nějakých paralelách, které se odehrávají mimo ně, by pochopitelně neměly nic vědět, nicméně ve střižně se dají dělat s celuloidem holt divy. Ale tím také veškeré vypravěčství končí. Když se objeví okénkování a rozdělování obrazu na čtyři čtverce, nemá to podobu chytré juxtapozice, ale... pouhého okénkování. Jinak se příběh valí kupředu nějak tak samospádem. 4, Narkotika nejsou moc akční, vlastně nejsou akční vůbec, detektivní část, jak řečeno, je nijaká, a tudíž si film snaží vypomáhat tím, že propojuje rodinu a práci. Jenže rodinná část je zhola zbytečná a vatovitá a promluvy detektivů s opačným pohlavím zhusta končí jako kolaps divácké pozornosti a zájmu. ()

Galerie (38)

Zajímavosti (10)

  • Režisér Joe Carnahan přišel s nápadem natočit Narc po shlédnutí snímku Tenká modrá čára (1988). (oje)
  • Závěrečná scéna byla natočena ve skutečné opuštěné autodílně. Tu tvůrci snímku nalezli v kanadském Torontu a Jason Patric ji označil jako jedno z nejhorších míst, na kterém kdy natáčel. (oje)

Reklama

Reklama