Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Několikrát soudně trestaný bankovní lupič Daniel Lucas se po svém propuštění z vězení vypraví do banky, aby si tu uložil peníze, které si vydělal za mřížemi. Jenže stejnou banku si náhodou ve stejný čas vybere pro své první přepadení také amatérský lupič Ned Perry. Nemotora, který se v zoufalství rozhodl přepadnout banku a získat tak peníze potřebné k tomu, aby nepřišel o svou milovanou dcerku Meg. Nervózní a poněkud ztřeštěný lupič si samozřejmě vybere propuštěného recidivistu jako rukojmího při svém útěku z banky obklíčené policejními vozy. Není divu, že policie považuje za skutečného lupiče Lucase, který se jen pokouší o nový trik. Přes počáteční nevraživost se hrdina se svým nešikovným únoscem spřátelí, když je nucen se postarat nejen o něj, ale také jeho dítě. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (69)

Roman.Ticka 

všechny recenze uživatele

Hodně povedená osmdesátková záležitost ve stylu 48 hodin se skvělou hudbou Davida McHugha a příjemným hereckým obsazením. Drsňák v přeměně na měkotu Nick Nolte, ubožák přetrhdílo s jasnou vizí, jež nezná překážek Martin Short a kouzelná panenka s tvrdohlavostí sobě (dítěti) vlastní. I herci ve vedlejších rolích byli milou vzpomínkou na staré dobré zábavné akční komedie. A hlášky typu: "Tvoje prachy!" "Tvoje kalhoty a dělej nebo ti z nich udělám cedník" nejen že pořád fungují, ale patrně nikdy nezestárnou. ()

gudaulin 

všechny recenze uživatele

Mudrovat na tím, proč tenhle snímek vznikl, je zbytečné. Ve Spojených státech tvoří evropský film naprosto nepodstatný podíl na televizním trhu a do kin neproniká téměř vůbec. Evropské filmy se promítají v síti biografů náročného diváka a pokud někdo tvrdí, že se víc vyzná v evropské kinematografii, je to znak snobství nebo těžkého intelektualismu. Americký divák je hodně sebestředný a chce vidět svoje hvězdy no a americký producent chce vydělat, takže se naprosto běžně vyrábí americké verze kvalitních evropských snímků. Většinou jde o druhořadý plagiát a nejinak je tomu v tomto případě. Nic na tom nemění fakt, že oba filmy spojuje tentýž režisér. Na Třech uprchlících se jasně projevuje, jak důležité je obsazení hlavních postav, schází taky zkrátka Depardieu a Richard, díky kterým originál dobře fungoval. Ti, kteří neznají původní film, můžou dát s přehledem 3*, ale já se neubránil zklamání. Celkový dojem: 40 %. ()

Reklama

Lynn 

všechny recenze uživatele

Není to špatný film, ale proč se proboha točí na chlup stejný remake, když francouzský originál byl minimálně o stupeň lepší? Nabízí se jediná logická odpověď : "Hele ten francouzskej film vo tom blbým zloději, co mu ten druhej pomůže kvůli ňáký malý holce...to šlo na dračku...hele vono by z toho fakt šlo ještě něco vymáčknout. Člověče, jak se jmenovatel ten Francouz, co to točil?" ()

siloalampa 

všechny recenze uživatele

Originál filmu je jednou z mojich najobľúbenejších komédií, videl som ho cca7-8 krát a vôbec nemôžem pochopiť, čo doviedlo Vebera k tomu, aby robil remake svojho vlastného, navyše mimoriadne úspešného filmu. Chápem, prečo sa robia rekonštrukcie filmov, ale toto??? Veď to je presne scéna po scéne rovnaký film, navyše s 95% rovnakým nahovoreným scenárom. Vysvetlím vám to takto... Hapka-Horáček napíšu pieseň, ktorú naspieva Hana Hegerová. Stane sa z nej celonárodný megahit. O 3 roky potom sa tú istú pieseň, takmer s rovnakým podkladom a žiadnym novým prevratným nápadom rozhodnú páni dať naspievať Szidi Tobiasovej. Pieseň je to síce stále dobrá, ale na jej originál jednoducho zďaleka nikdy nemôže dočiahnuť. Skúsme sa spoločne zamyslieť prečo a z akého dôvodu sa rozhodli tí páni sprzniť a tak trošku znehodnotiť svoju vlastnú tvorbu... Našli ste okrem peňazí i niečo iné??? A takto vymiera umenie... ()

mover 

všechny recenze uživatele

Originální Uprchlíci jsou absolutně dokonalý film. Velice přesvědčivý, zahraný autenticky, krásná hudba a vůbec všechno. Remake Tři uprchlíci není špatný, není to žádná filmová krádež, natočil ho ten samý scénárista a režisér. Řekl bych, že je to takový bonus, jiná verze. A to porovnání je občas zajímavé a vtipné. Viz třeba ta scéna s vybuchlým granátem nebo samotný závěr. Film jako takový je ale z mého pohledu o stupeň slabší, neohrabaný. Hlavní postavy, ať už N.Nolte nebo jeho malý kolega Short, ten děj prostě tolik neprožívají. O malé holčičce ani nemluvně. K tomu ještě chabé dialogy z velké části způsobené překladem/dabingem (někdy to ani nedává smysl - Když se novináři ptají Lucase, jaké to je být v roli rukojmího - odpovídá, že se o něm nebude bavit. Nebo když Lucas dává holčičce opici, vzkazuje jí: Starej se o ni tak dobře jako o mě.). Je to komedie, řada věcí je zde nových, ale humor je takový americký, spíše dělají z věcí frašku. Není to tak špatný jako obyčejný remix něčeho původního, ale ani to není kdovíjak dobrý, protože je ve stínu původních Les fugitifs. A je sympatické, že si Američani všimli něčeho zahraničního. ()

Galerie (15)

Zajímavosti (1)

  • Režisér Francis Veber v autobiografii "Ať to zůstane mezi námi" vzpomíná, že o roli Daniela Lucase (Nick Nolte) měl zájem i Harrison Ford. Veber se s ním sešel, ale Ford později sám odstoupil. (D.Moore)

Reklama

Reklama