Kamera:
Franklin DowVOD (1)
Obsahy(1)
Po havárii letadla se čtyři domorodé děti snaží přežít v kolumbijské džungli a rozjíždí se nevídaná záchranná mise. Pomůžou jim znalosti, které získaly od svých předků? (Netflix)
Videa (1)
Recenze (5)
Dokument nabízí krásné scénerie přírody, o samotném přežití dětí a co se stalo a dělo skoro nic. Za to se asi hodinu koukáme na spirituální výlet do řad dobrovolníků, kteří od rána do večera konzumují koku a ayahuascu, nějaké ty šamanské a náboženské grindy pindy. Stačí se podívat na prvních a posledních 20m, zvytek je spirituální haluz, ale hlavně že to pro děti dobře dopadlo. 10% ()
Vyprávění meandruje jako řeky v pralese. Ale ve finále je katarze z efektu košíku s koťátky. Filmaři jsou u obou skupin záchranářů, kteří se dokázali spojit. Moc informací o přežití děti se nedozvíme, zato lidí z džungle droguji o sto šest a mluví o duchovních vecech. Záchranáři to meli snadnejsi, protěže tyto děti by strcili do kapsy i Beara Grillse. Stačila by klidně hodina, takto můžete jít na půl hodiny na kafe a o nic zásadního nepřijdete. ()
Jo taky bych byl rád, kdyby tam bylo mnohem víc materiálu o tom, co se vše dělo s dětmi potom, závěry vyšetřování, vícero výpovědí...ale i tak... příběh masakr. Pro mě mega emotivní. Až tam poletim, zkusim je potkat nebo aspoň se poptat místních na cokoliv, co nejde dohledat na netu dnes. ()
Čo bolo cieľom tohto dokumentu? Poukázať na to, ako sa tam vo veľkom droguje? Keby tie deti neprežili, dala by som dokumentu hodnotenie "odpad". Aj keď o deťoch tam skoro nič nie je, len na konci chvíľku. Mali dostať väčší priestor ony. Čo robili tak dlho v džungli? Nemohli žiť celý čas na ulovených rybách. Premárnený potenciál témy. ()
Že sa v Kolumbii hodne konzumujú halucinogény a kde-tu si niekto zašamanizuje, to sme vedeli aj bez týchto zbytočných vsuviek zo života záchrancov, to už radšej trochu Shakiry. Dokument tak mohol byť aj o polovicu kratší. Aj tak ale príbeh je zázrakom. Všetci dospelí zahynuli a všetky deti prežili, neuveriteľné. ()
Galerie (2)
Photo © Netflix

Reklama