Reklama

Reklama

VOD (1)

Reklama

Obsahy(1)

J.C. Wiattová je emancipovaná žena, pro kterou je kariéra vším. Vdala se za svou práci a žije s bankéřem, který se se svou prací oženil. Spolu sbírají staré africké umění, jsou spoluvlastníky bytu, neplánují svatbu ani děti. Zdálo by se, že tato žena má opravdu vše. Zdání však někdy klame. Situace se začne postupně měnit od chvíle, kdy J.C. svěří do opatrovnictví Elizabeth, malou dcerku bratrance Andrewa, který spolu s manželkou zahynul při autonehodě... (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (84)

Aidina 

všechny recenze uživatele

Diane Keaton, přezdívaná tygřice, je emancipovaná kariéristka a má přesně nalinkovaný pracovní život (i na sex má 4 minuty). Jenže pak se objeví malá Elizabeth, která přišla o rodiče a její žebříček hodnot se zcela změní. I když práci zcela nezavrhne a vrhne se do podnikání. A tak její "ovoce" přináší opět úspěch. "Jsem zpátky". Ale malé Betty se už nikdy nevzdá. Krásná červená knihovna, jak schopná žena se chopí příležitosti a postaví se tak svému osudu. ()

sedm.1 

všechny recenze uživatele

Upřímně věřím tomu, že v době svého vzniku mohlo jít o skutečný hit. Dnešní divák to celé bude samozřejmě vnímat dost jinak, především tedy vzhledem k velmi nenáročné a přímočaré zápletce, s nemalou dávkou sentimentu,naivity a teatrálnosti, jenže v sedmaosmdesátem tohle na tehdejší publikum platilo jak málo co jiného, lidé měli rádi tento typ odlehčených, jednoduchých filmů, s hrdinkou, která se postupně z nesympatické fúrie transformuje do (téměř)milé hospodyňky, a když jí navíc na tu správnou cestu přivedlo malé, roztomilé mimčo, davy jásaly, a my si tak sice dnes nad tou celkovou infantilností můžeme ťukat do čela jak chceme, ale dřív to prostě fungovalo. Ono když ale budu úplně upřímný, tak tento film vlastně až na tu předvídatelnou zápletku působí příjemně až dodnes, je to totiž celkově svižně natočené, nenudí to,Diane Keaton svou postavu ztvárnila velmi přesvědčivě, atmosféra je pak též fajn, stejně jako veškeré postavy,emoce jinak také docela zafungovaly, takže by se dalo nakonec vlastně i tvrdit, že Baby Boom patří v podstatě dokonce i k té hrstce filmů, na kterých zub času nezanechal zas až takové stopy a minimálně v rámci žánru dokáže tak tato podívaná zpříjemnit den i po těch více než třiceti letech. ()

Reklama

Wyrdas 

všechny recenze uživatele

Těžce feministická rádoby komedie popisující život workoholičky se zděděným děckem. Dítě má sílu jako Herkules (když vyloženě mrskne špagety silou dospělého člověka po mrs. Wiattové, nebo když zkroutí brýle pouhým letmým dotekem), Američané jsou ještě blbější, než se do té doby myslelo (dnes už víme, že je to s nimi ještě daleko horší, ale v roce 1987 to musel být šok - viz některé scény na venkově, měšťané na venkově - kupující dětskou stravu, kolektiv ve firmě, legendární scéna na pískovišti a pozdější kurzy pro malé děti a podobně)... Komického mi zde nepřišlo skoro nic, trapného skoro všechno. Ne, odpad to rozhodně není. Jsou tu i horší díla. 15%. ()

cachanell 

všechny recenze uživatele

Skvělá komedie. Workoholik v ženském podání, který zdědí dítě. Ztratí práci, odstěhuje se na venkov. A samozřejmě po spoustě trápení a trablů najde svou cestu. Mám ráda Diane Keaten a její komediální talent. Její trable se starým domem a starousedlíky je skvělé. A tak, když je tento film v TVnabídce, nikdy neodolám. ()

Aleee89 

všechny recenze uživatele

Tak tu přidávám plakáty a všimnu si, že tenhle film jsem vlastně kdysi viděla. Nevynechala jsem jej, protože v něm hraje Diane Keaton, jedna z mých oblíbených hereček. Je to pohodový film na nezávazné koukání. Ne, ale opravdu si odpočinete, pobavíte se, trochu se i dojmete. Takže pokud člověk hledá něco nenáročného a nechce zrovna vidět nějaké pořádné drama, film ho rozhodně neurazí... ()

Galerie (52)

Zajímavosti (12)

  • V čase 22:20, kdy leží Elizabeth na posteli, tak přepíná programy dálkovým ovladačem a na jednom záběru v TV se objeví epizoda Job Switching (1952) seriálu I love Lucy (od r. 1951) (HonzaR.)
  • J.C. (Diane Keaton) si po příchodu do restaurace odloží malou Elizabeth u šatnářky. Po nějaké době je slyšet dětský křik a pláč, ale když J.C. běží dítě utišit, je zřetelně vidět, že Elizabeth mlčí. Stejná situace se opakuje, když šatnářka holčičku přinese a dá do náruče J.C. Také je slyšet křik, ale kamera přímo zabírá tvářičku holčičky, která mlčí. (Proste..Jana)

Reklama

Reklama