Reklama

Reklama

Paříži, miluji Tě

  • Francie Paris, je t'aime (více)
Trailer 1
Romantický / Drama / Povídkový
Francie / Lichtenštejnsko / Švýcarsko / Německo, 2006, 115 min

Hrají:

Bruno Podalydès, Marianne Faithfull, Elias McConnell, Gaspard Ulliel, Steve Buscemi, Catalina Sandino Moreno, Barbet Schroeder, Javier Cámara (více)
(další profese)

V Paříži, miluji Tě se sešli světoznámí režiséři, mezi něž patří bratři Coenovi, Gus Van Sant, Gurinder Chadha, Wes Craven, Walter Salles, Alexander Payne a Olivier Assayas, aby společně ukázali Paříž způsobem, jaký tu ještě nebyl. Natočen lidmi stejně kosmopolitními jako město samo. Americký turista vidí rasové napětí a paranoidní vize města. Mladá emigrantka pracuje v buržoazním prostředí. Americká hvězdička natáčí film. Muž neví, zda být s manželkou nebo milenkou. Mladík pracuje v tiskárně a touží po jiném muži. Otec se pere se vztahem ke své dceři. Pár se snaží okořenit svůj sexuální život. To je jen pár zážitků, které tvoří PAŘÍŽI, MILUJI TĚ... (oficiální text distributora)

(více)

Videa (4)

Trailer 1

Recenze (636)

Aluska88 

všechny recenze uživatele

Hezky oddychový, příjemný a oku i duši lahodící snímek. Pár příběhů je slabších, ale stále příjemných. Mohly být však více objasněny či rozvedeny. Některé z nich měly zajímavý námět a jistý potenciál. Většina jich však je i na tak malém prostoru zpracována velmi zdařile. Někdy úsměvně s milým vypointováním, jindy romanticky či až hororově. Ve všech příbězích se však odráží láska. Spousta z nich by si zasloužila své vlastní, o něco delší zpracování, kde by byl námět maximálně využit. Herecké obsazení výborné. Jednotlivé tahy štětcem nejsou vždy bez chybičky, místy lehce postrádají určitý nádech. Jako celistvý obraz vyprávějící kratičké možné příhody obyvatel města módy a lásky je však Paříži, miluji tě rozhodně líbivou a hezkou vycházkou jejími ulicemi. ()

Deimos 

všechny recenze uživatele

DVD/// Obsazení 8/10 Děj 6/10 Hudba 7/10 Prostředí 10/10/// +nádherné prostředí Paříže zužitkované do poslední uličky, až si jednou Paříž projdu, podívám se na tohle znovu a budu říkám tady jsem byl, tady to znám, pestré herecké obsazení, škoda jen že francouzské herce všechny neznám, v mnoha příbězích hodně kvalitní hudební doprovod -nejvíc mi vadila kvalitativní nevyrovnanost jednotlivých epizod a naopak některé mě natolik pohltili, že je škoda, že film nebyl jenom o nich/// 1.jednoduché, ale moji pozornost si to získalo a trošku pobavilo **** 2.krásný romantický příběh, mám rád happy endy ***** 3. pobaví závěrečná pointa, jinak mi tu ale chybělo něžné pohlaví *** 4. No nechtěl bych :D Steve Buscemi to výborně zahrál **** 5. Pochopil jsem, ale nezaujalo mě to ** 6. Tak tohle byla blbost a navíc dlouhá, naštěstí už zapomínám o čem to bylo * 7.Krásné ale smutné, velice silný příběh **** 8. Kvalitně zahrané, ale tohle šlo úplně mimo mě a vůbec to do filmu nezapadá * 9. Upoutá a pobaví, vlastně tohle bylo hodně zábavné a ve Francii jsem taky potkal pár mimů .-) **** 10. Fakt, že je to točeno na jeden záběr dodává snímku na kvalitě, škoda že na herce nebylo moc vidět *** 11. Jediný co si z toho pamatuji je Maggie. Vím že mě to trochu zaujalo, ale asi ne natolik abych si to druhý den pamatoval *** 12. Velmi silně to na mě zapůsobilo, velice drsná epizodka ***** 13. Tohle mě moc nebavilo, i postavy mi byly lhostejné ** 14. Frodo je pytlík a žádnej úpír, úplně scestné, nereálné jak z jiného filmu ** 15. Tak tohle bylo hodně dobré, i když jsem čekal spíš hororovou epizodku, ale rozhodně duchařsko-romantické povídky mám rád **** 16. Vůbec nejkrásnější povídka, krásná Natálka a dechberoucí zpracování ***** 17. Sympatičtí herci, dobře napsané dialogy, malé "hostování" Gérarda Depardieu ve vlastním filmu **** 18. Závěr, krásný, chápající , dobře odvyprávěný, ale nechtěl bych být vypravěčem ***/// Celkem 74%/// ()

Reklama

nunka 

všechny recenze uživatele

Individuálne režisérske línie svojpomocne vyrábajú krásné kolektívne emócie a jeden ucelený komplexný portrét - Paríž. Zdanlivo roztrieštené rozprávanie a ponuka viacerých príbehov a pohľadov núti skôr individuálne hodnotiť každý jeden príbeh. Kvalita totiž nebola štandardne konštantná. Nebudem každú režisérku snímku analyzovať, ale ako celok to rozhodne obstojí! ()

FlyBoy 

všechny recenze uživatele

Je to už dávno čo som naposledy pristával na letisku Charles de Gaulle, vandroval po šarmantných bulvároch/uličkách, navštevoval vznešené architektonické/muzeálne pamiatky, zdžiaval sa v zákutiach distingvovaných, zázračných a prelestných. Champs-Élysées, Place du Tertre, La Basilique du Sacré Coeur, La Tour Eiffel, Musée du Louvre, Centre Georges Pompidou, Bercy, Belleville-straty, nálezy, rozpoloženia-zakázané ovocie-Paríž-milujem ťa._______Osemnásť rozrôznených drobnokresieb skladajúcich úctu mestu lásky, svetiel, vzdelancov. Chcem zaspomínať, mrknime sa nato poporade a sviatočne nahodme približné percentá: 1. Montmartre (Bruno Podalydès) => Bledý, odhadnuteľný a indiferentný rozjazd. Muž osihotený naráža na ženu náhodnú. Neber to do slova, ale ani vážne, je to totiž fádne-40%. 2. Quais de Seine (Gurinder Chadha) => Dievča-chalan, iskry v očiach, rozhovor. Pokus o dočasné zblíženie divergentných rás, idylické, lenže aj ireálne-50%. 3. Le Marais (Gus van Sant) => Nájdi bližného svojho, nadviaž s ním kontakt, skús šťastie a možno pochopí kam mieriš. Hetero, homo, nezaleži za ktorý tým kopeš, si tvor živý, cítiaci, tak nerieš pochybnosti a bež-70%. 4. Tuileries (Joel a Ethan Coen) => Turistická neohrabanosť sa kríži s vymyslenou žiarlivosťou, stret, rozpaky, Mona Lisa a jej uškŕn- symptomatické i suchučké, bratia vedia lepšie-60%. 5. Loin du 16éme (Walter Salles a Daniela Thomas) => Pokračovateľ emigrantských úzkostí a ich odľahčenie. Prostomyseľné, nevtierajúce, sedmokrásne-80%. 6. Porte de Choisy (Christopher Doyle) => Výstrel do prázdna prostredníctvom rozpačitej áziskej vsuvky, nevravný, nezaujímavý-nepodarok, Ch. D. chce veľa, dáva málo a navyše mi je ľúto eufonickej sladkosti "faye wong - tian kong" v tak mizeráckej sedemminútovke-30%. 7. Bastille (Isabel Coixet) => Čosi pre mňa, trudnomyseľne, bôlne a skutkovo vypodobené medziľudské vzťahy. Emočnosť, ktorá ide až na dreň zaručená, obetavosť, ktorej nieje nikdy dosť tiež, "Umierajúce zviera" v krátkej verzií-90%. 8. Place des Victoires (Nobuhiro Suwa) => Nadoblačné preniknutie detstkej nevinnosti so smrťou, ľútostivá slza uronená, presvedčivosť v podaní najdená, som vďačný-80%. 9. Tour Eiffel (Sylvain Chomet) => Kto sú a ako sa spoznali tvoji rodičia chlapče. Kvetistá a fulminantná "rendezvous" mlčanlivých, ale zato roztomilých mímov. Gestikuláciou k rozkoši-90%. 10. Parc Monceau (Alfonso Cuarón) => Súvislá sledovačka rozháraného chlapíka idúceho po boku ustráchanej ženy počas ich privátnej debaty. Vítam dvojzmysly, ale vyžadujem od nich ešte väčšiu dobyvačnosť-70%. 11. Quartier des Enfants Rouges (Olivier Assayas) => Maggie ako užívajúca si umelkyňa, neplánovane hrdličkuje s priekupníkom, po žúre ho (to) chce zas. Tienistá strana drogovej problematiky zľahka líznutá s túžbou po opätovnom stretnutí, či je tam niečo viac? Napíšte mi prosím čo, stojím si na kábli-60%. 12. Place des fêtes (Oliver Schmitz) => Poviedka bolestivá ako dakedy samotné bytie. Ráno jej vyznávaš sympatie, napoludnie zažívaš incident, popoludní ti ošetruje ranu, oneskorene objedná tebou iniciované dve kávy-neskoro,podvečer zomieraš-ostávajú nevypité. Zlomové okamihy sú podstatnými článkami našich rozhodnutí, vedia byť radostné i zákerné, netreba podceňovať a treba načúvať-90%. 13. Pigalle (Richard LaGravenese) => Skúsený pár okoreňuje svoj pomer hovorovou činohrou, ktorá neublíži im, ani nám. Zamestnanie nadovšetko-70%. 14. Quartier de la Madeleine (Vincenzo Natali) => Zubatý osamotenec obsahujúci upírske pletky. Filtre, kontrasty, úlety. Takúto gurážnu medzihru vyciciam dobrovoľne-80%. 15. Père-Lachaise (Wes Craven) => Partnera trápi ego? Na dráte Oscar Wilde, rady-názory-postrehy, začnite týmto: zabednenosť ném dobrá vlastnosť-70%. 16. Faubourg Saint-Denis (Tom Tykwer) => Najkrajšia, najprecítenejšia, najdokonalejšia časť a ako samostatná jednotka najkomplexnejší kraťas o láske, ktorá tu dostáva (inovačne) dynamický a lákavo postmoderný odlesk. Môj vyvolenec, môj šampión-100%. 17. Quartier Latin (Gérard Depardieu a Frédéric Auburtin) => Ak to končí sarkazmom, je to koniec šťastný. Musel by som však tých dvoch osobne poznať aby sa vo mne niečo udialo-60%. 18. 14e arrondissement (Alexander Payne) => Návšteva priemernej Američanky a jej železné puto žiariace až na ďaleké predmestia. Vystihuje onu opravdivú náklonnosť z ktorej naskakujú zimomriavky. Apartné zakončenie-90%._______V reklame na Citroën DS3, Marlyn Monroe vraví: "nostalgia isn't glamorous", lenže aj keď žijem súčastnosťou, obzerať sa späť do minulosti ma proste rozptyľuje a pri takejto zbierke všakovakých, menej i viac lahodných chuťoviek vo mne kolujú hlavne superlatívy, takže robím jednu z ďalších výnimiek. Na záver to ukončim troma trojslovnými variáciami. Manuskript autorov-príznačný, pôsobivosť výlomkov-kľukatá, význam projektu-k nezaplateniu. A už mlčím... :-) () (méně) (více)

genetique 

všechny recenze uživatele

Zrnko rozmanitosti dozrieva v tomto filme veľmi rýchlo a každým príbehom rastie. Je však škoda, že s ním skoro rovnako rýchlo dozrieva aj zrnko samoúčelnosti. Šestnásť odlišných mini príbehov, z ktorých sa každý snaží poukázať na prívetivé, i odvrátené stránky mesta lásky a módy. Príbehy sú vkusne a zručne natočené, niektoré sú jasnou stávkou na istotu, niektoré dokázali očariť svojou kúzelnou hravosťou a nevypočitateľnosťou. Jasné však je, že Paríž má určite omnoho viac tvári, ako je jeden film schopný poňať a pár príbehov (a lokalít) mi tam ešte chýbalo, ešte jasnejšie je to tomu, kto toto mesto navštívil. Pokiaľ ma má však film len zaujať, pobaviť, dojať (vedzte, že to všetko je možné aj počas päťminútového príbehu), tak potom nemám čo riešiť a len spomínať a pripomínať si, že aj ja som niekedy možno bol súčasťou jedného z nich. A dúfať, že snáď ešte niekedy budem. 80%. ()

Galerie (37)

Zajímavosti (8)

  • Původní záměr byl natočit rovných dvacet povídek. Každá by se přitom odehrávala v jednom z dvaceti pařížských obvodů. Sice to tak bylo i zrealizováno, ale pro finální sestřih byly vynechány dvě povídky představující XV. a XI. obvod čili se od záměru odstoupilo. (DaViD´82)
  • Povídka 'Parc Monceau' od Alfonso Cuaróna byla natočena jako jeden nepřetržitý záběr. (DaViD´82)
  • V šiestej poviedke ("Porte de Choisy" - Christopher Doyle) sa na fotografiách v kaderníckom salóne viackrát objaví Amélia z filmu Amélia z Monmartru (2001). (sad47)

Související novinky

Zemřel herec Gaspard Ulliel

Zemřel herec Gaspard Ulliel

19.01.2022

Přichází smutné zprávy z Francie. Ve věku 37 let zemřel po tragické nehodě na lyžích francouzský herec a držitel dvou cen César, Gaspard Ulliel. O jeho skonu informovala agentura AFP. Talentovaný… (více)

Festival krátkých filmů Praha

Festival krátkých filmů Praha

09.01.2016

Vyznání lásky osmdesátkovým akčňákům jménem Kung Fury, sonda do světa pornohereček, ale i pocta slavnému kameramanovi Jima Jarmusche a Guse van Santa. Takový bude 11. Festival krátkých filmů Praha,… (více)

Neuromancer má lepšího režiséra

Neuromancer má lepšího režiséra

10.05.2010

„Bible kyberpunku“ z pera Williama Gibsona se už pěkných pár let chystá na plátna kin. Když bylo ohlášeno, že ji bude režírovat Joseph Khan (tvůrce šílenosti Torque – Ohnivá kola) a hlavní roli si… (více)

Clooneyho „bokovka“

Clooneyho „bokovka“

04.11.2009

George Clooney začne tento pátek v amerických kinech zírat na kozy a to je čas, kdy je potřeba upozornit na jeho osobu novinkou o nějakém dalším projektu. Král hollywoodských sympaťáků právě v těchto… (více)

Reklama

Reklama