Režie:
Gil KenanKamera:
Xavier GrobetHudba:
Douglas PipesHrají:
Steve Buscemi, Maggie Gyllenhaal, Jon Heder, Jason Lee, Spencer Locke, Mitchel Musso, Nick Cannon, Fred Willard, Catherine O'Hara, Kathleen Turner (více)VOD (3)
Obsahy(2)
Některé domy jsou strašidelné. V některých nejen straší, ale jsou také pořádně hladové. Jeden takový má přímo přes ulici chlapec Walter. Když se tam vydá pro míč, tak se majitel domu Nebbercracker rozčílí a pak se zhroutí, takže ho sanitka odveze do nemocnice a dům zůstane prázdný. To je jedinečná příležitost vydat se na průzkum. Je jim jasné, že to nebude legrace, když vidí, jak dům pohltí rockera Kostru. I je nakonec děsivý živý dům spolkne a Walter s Buřtem a Jenny se rozhodnou s ním bojovat. Počkají, až usne, a najdou tu nejen fotky sousedovy obří manželky Constance, o níž se povídá, že ji muž zabil a snědl, ale také sklep plný rozbitých hraček a kostru pohřbenou v betonu. Nedlouho poté se vrátí pan Nebbercracker a svěří se dětem se svým děsivým tajemstvím. Pak se rozhodne s jejich pomocí vyhodit dům do vzduchu. Ten se však nehodlá vzdát bez boje, a tak se v ulici brzy rozpoutá ta nejpodivnější bitva, jakou kdy svět zažil. (Nova Cinema)
(více)Videa (1)
Recenze (320)
Slibný začátek, ale pak neuvěřitelně hloupá zápletka a lacině pojatý boj s "živým" domem. Největší hodnotu na tomto filmu spatřuji ve výstižných karikaturách postaviček běžného života (kamarád "Buřt", slečna na hlídání, rodiče, policisté), nikoliv těch strašidelných. Myšlenkově či morálně naprosto prázdné. ()
Kdybych byla dítě nejspíš bych ještě týden usínala s rozsvícenými světly, jako dospělák (smím-li se za něj považovat:o) jsem oněměla ne úlekem, ale úžasem nad chytrostí a zábavností tohoto snímku. Animáky se na nás ze všech stran valí jako lavina a začínají být tak trochu otravné, ale tohle je netuctové, svěží a chytré. Nelze než doporučit. ()
Po tonách príbehov, kde sa tvorcovia snažia renderované filmy oživiť výlučne humorom respektíve paródiou a pôsobia ako animované komédie, prichádza po rokoch milá zmena. V roku 2004 sa ukázala Rodinka úžasných, kde bolo viac akcie. V prípade V tom dome straší máme dočinenia s hororom. Niežeby vo filme chýbal humor, to nie - ja sám som sa veľmi dobre pobavil a humoru sa dočkajú viaceré skupiny deti pri samotných detských postavách a dospelí pri znalostí obdobia a filmov 80. rokov. Ale ten pocit napätia alebo strachu nezažívame v animovaných filmoch tak často a o to je vzácnejší. Zameranie na detského diváka je očividné, ale našťastie nie je film až taký infantilný. Je vyladený tak, že mu prídu na chuť aj deti, ale aj dospelí, pokiaľ pristúpia na jeho hru so žánrami retra a čiastočne aj hororu. Režisér Gil Kenan toho síce veľa nevymyslel, rovnako ako scenáristi filmu, ale v konečnom dôsledku obstál so cťou. ()
Pri tomto animáku som troška v rozpakoch.Ako komédia u mna to nemalo úspech,lebo asi raz som sa zasmial a to je dosť málo.Keby to bolo filmové a vedel by som si to predstaviť,tak by z toho mohol byt aj dobrý horor a takto to zostalo v priemerných vodách animovaných filmov.Po vizuálnej stránke tiež len priemer.A myslím si že je to hlavne točené pre dospelých ale ani ich to nemusí vždy chytiť a mna to ani nechytilo. ()
Byl jsem dost překvapen. Po dlouhé době dosti originální animák, který se nesnaží být v každé druhé vteřině vtipný a dětinský. Vtipné hlášky a scény zde většinou vycházejí a musím uznat, že to mělo i docela dobrou atmosféru. A to jsem nečekal, že to řeknu u filmu s chodícím barákem. Tento film působí v dnešní vlně animáků svěžím dojmem a velice ho doporučuji ()
Galerie (27)
Photo © Sony Pictures Entertainment
Zajímavosti (12)
- Režisér chtěl, aby dům na plátně působil jako živoucí bytost s vlastní osobností. Propátral tedy předměstí Los Angeles, kde nasbíral fotky patřičně tajemných staveb. Na základě fotografií a kreseb pak animátoři stvořili dům s okny místo očí a kobercem místo jazyka. Výsledek měl 40 000 animačních prvků a animátoři na něm pracovali devět měsíců. (Cherish)
- Čtyřicetidenní natáčení, které předcházelo převedení do digitální podoby, probíhalo v místnosti o rozměrech 6 x 6 metrů. (Cherish)
- Po Polárním Expresu (r. Robert Zemeckis, 2004) je V tom domě straší jen druhým snímkem natočeným se živými herci, jejichž projev byl v počítačích převeden do digitální podoby. Zemeckis produkoval oba filmy. (imro)
Reklama