Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Nic na světě není pouze černobílé. Až na jedno místo - americké městečko zázraků Pleasantville. V Pleasantville nikdy neprší, nikdy se zde neobjevuje nenávist, agrese a nebo slzy. Ale také zde nikdy nikdo nespatřil vášnivý polibek nebo rudou růži. Až do doby, kdy se tu objevili sourozenci David a Jeniffer Wagnerovi... (Warner Home Video CZ)

Videa (1)

Trailer

Recenze (370)

Fiftis 

všechny recenze uživatele

Ja mám tento film veľmi rád, nielen pre jeho zaujímavosť ale aj pre herecké obsadenie. Podľa môjho názoru výborný film. Vidieť vlastne dva svety naraz, čiernobiely - bezstarostný v televízii a ten skutočný so všetkými farbami. Ten prechod či postupné zafarbovanie sa mi veľmi páčilo. Reese Witherspoon bola fantastická a rovnako tak aj Joan Allen. Vo filme je všetko, od hudby a lásky až po emócie Veľké emócie. Dosť dobrý a zaujímavý nápad. Zaujímavý poločiernobiely film, ktorý v mojich očiach vyzeral nádherne. ()

Beastmaster4 

všechny recenze uživatele

Zvláštní film, který bych zařadil mezi takové snímky jako: Velká ryba, Americká krása, Stepfordské paničky, Click apod. Film, na kterém dle mého není nic k velkému přemýšlení, prostě jen je a vy ho sledujete. Obyčejná krása malinko pohádkového příběhu vás nenuceně pobaví. Nejde o velký filmový zážitek, o vlnu emocí, ale o čistou a nápaditou procházku jiným světem. R. Witherspoon nemám opravdu moc rád a tak jen děkuji, že nedostala víc prostoru. Pokud se ale podívám zpět, tak mi zrovna tady nijak nevadila. Výborná práce ne moc aktivního režiséra a rozhodně další originální příběh jakých není mnoho. ()

Reklama

Terva 

všechny recenze uživatele

CITÁT - Měli jsme být doma a v barvě.......... Co dokáže jedna lidská bytost (v tomto případě žena), která je vhozena do černobílé reality lidí žijících ve svém dokonalém světě? No přece přinese jim barvu do toho jejich "šedivého" světa. Jenomže má to háček. S vědomím přichází rasová nenávist, lži a násilí. Je jen na každém jedinci, jak se podřídí. A když se pak Adam, bratr dívky, která pozvedla rebelii, zakousne do jablka, dílo je dokonáno. CITÁT - Barevným vstup zakázán...... A šedivá hmota začne získávat barvu, vědomí se začíná učit, expandovat a nastává svoboda slova. Pak se všichni chytnou za ruce a vyjdou vstříc barevnějším zítřkům....teda co to kecám, to zní jak jiný režim. CITÁT - Vítejte v Pleasantwille......... ()

k212 

všechny recenze uživatele

Zábavný a originální filmeček, kterému nechybí ani nějaká ta myšlenka či důvod k zamyšlení. Tak třeba ... černobílí proti barevným (konzervativní/liberálním; zkostnatělí/oduševnělým; nanaplnění/žijícím - to je jedno), byť trochu netradičně a se zajímavou pointou :-) Nebo ... každému v životě něco chybí, ale přiznat si to, to chce nějaký ten počáteční rýpanec, kopanec, cokoliv. Nebo ... vyjdi s barvou ven. Inu, ve výsledku je to krásná satira na 50-tá léta a rádoby-uměle-dokonalý svět, který byl tak pečlivě budován společenským diktátem, a který samozřejmě troskotal na vratkých mezilidkých vztazích. Zároveň však je to film, který má přesah do současné společnosti a dá se zobecňovat. Ač to není žádné filozofické dílo, má svůj pevný myšlenkový základ, který je mi vlastně sympatický. 80%. ()

Campbell 

všechny recenze uživatele

Dokonalej film kterej jsem poprvé viděl v nějakých 10 letech. Už tehdy mě překvapil hlavně parádním nápadem kterej tu sice už párkrát byl(Ďábelské frekvence) ale není to ještě moc okoukaný, navíc tady i přes svou délku se neustále něco děje. Herci byly naprosto dokonalý a režisér si je dokonale uhlídal. Stylizace snímku a objevování se barev bylo fakt parádní a nebyla tu slabá chvilka. A ted k tomu nejlepšímu a to je hudba která je naprosto úžasná a nemá chybu. Každej tón jsem si vychutnal. Parádní film. ()

Galerie (83)

Zajímavosti (9)

  • Od poloviny filmu musela být každá scéna digitálně upravena, aby spolu černobílé a barevné charaktery mohli být společně. Technicky měl film ve své době dokonce nejvíce digitálně upravených scén. Překonal ho až snímek Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999). (zajda404)
  • Ačkoliv si mnoho lidí myslí, že scéna s Budem (Tobey Maguire) točícím se triumfálně v dešti během bouřky, je poctou filmu Vykoupení z věznice Shawshank (1994), režisér Gary Ross si myslel, že se jedná o originální nápad. Podobnost si uvědomil až poté, co byl jeho film uveden. (PanBlack)

Reklama

Reklama