Režie:
Albert DupontelScénář:
Guillaume LaurantKamera:
Benoît DebieHudba:
Ramon PipinHrají:
Albert Dupontel, Claude Perron, Nicolas Marié, Hélène Vincent, Bouli Lanners, Yolande Moreau, Dominique Bettenfeld, Serge Riaboukine, Terry Gilliam (více)Obsahy(1)
Roland najde policejní uniformu. Neodolá pokušení a v uniformě se jde naobědvat na policejní stanici. Tam potká okouzlující ženu, která zoufale bojuje s příbuznými o své dítě. Rolandovi se hra na četníka zalíbí, a tak neváhá ani minutu a vrhá se do vyšetřování případu. Jeho nadšení je mnohem větší než jeho schopnosti. Potíže číhají na každém kroku, protože Roland je pro město chodící živelná pohroma. Speciální host: Terry Gilliam (oficiální text distributora)
(více)Videa (2)
Recenze (18)
Doby, kdy francouzská komedie byla zárukou kvality, jsou už dávno pryč. Tenhle patvar a slepenec hned několika způsobů, jak ke komedii přistoupit, spíše než film připomíná procházku myslí zhuleného scenáristy a režiséra v jedné osobě. Pro něj samotného to mohlo být zábavné, ale proč se na to ještě musí někdo koukat?! ()
Někdy název až příliš dobře vystihuje celý film a Úplně mimo je jedním z příkladů. Jen nevíme, zda byli úplně mimo producenti, který film zasponzorovali, nebo jeho režisér, jinak především francouzský herec. Zápletka je stokrát ohraná – bezdomovec najde policejní uniformu, navlékne ji na sebe a vida, všichni s ním jednají jako s policistou, což má být východiskem pro humorné scény. Bohužel jsou všechny tak „úplně mimo“, že často nepoznáte, zda mělo jít o vtip nebo ne. U většiny těchto scén jsem spíš uvažoval o tom, zda mohl někdo něco tak blbého vymyslet...a ejhle další scéna je ještě blbější – a tak to jde až do konce. Hlavní hrdina zatím zachrání dceru jedné slečny, která se do něj zamiluje a přesvědčí jistého milionáře, aby bezdomovcům koupil restauraci plnou vybraných lahůdek. Že by snaha o surrealismus? ()
Zoufalá snaha o "groteskno" v postmoderním hávu. Až mi z toho bylo chvílemi teskno. Pár dobrých fórků a promluv (...třeba postavy vystupující z bilboardů a komunikující s naším hrdinou v rauši nebo >dětský den< ve squatu či >seznamování< se s policejní prací či výčet pornorolí ukřivděné maminky bojovnice či nákup jakéhosi zoufalého intelektuála v sexshopu...) utopených v podbízivé vatě všelijakého pobíhání, šaškování, bizarních držkopádů a hře na city stran líbezné holčičky, co jí odvedli od milující maminky, o napraveném businessmanovi ani nemluvě... Blablablabla, klošárům, flickům a batolatům zdar! Víc už zase jednou zmar a škoda času a slov... Merde... %-/ - - - P.S. A ten Terrry coby "Le faux bébé"? Nu, doufám že mu moc nezasmrádly ponožky... °-/ - - - P.P.S. Ale na >odpad< to fakt nemá! To si nechte v záloze pro leckteré ty naše tušašské opravdu mimosní srágory! - - - - - (Poprvé viděno lehce mimo po rauši 12.12.2012 na dvd /s původní zvukovou stopou a č. titulky v originálním formátu obrazu/, hodnocení 182., komentář zde ve 13:13 notně rozmrzelý jako nešťastně třináctý - 12.12.2012) ()
Asi to chce žít nějakou dobu ve frankofonním prostředí, poctivě skouknout každý francouzský film, který se vám dostane do ruky a najednou se do toho dostanete. Zdánlivě stupidní komedie se vám bude líbit, dokonce se budete královsky bavit. Netuším, jestli totéž platí o Bollywoodu, ale v případě tohoto filmu to u mě funguje... ()
bezdomovec převezme štafetu policisty, nejdřív objeví možnosti jídelny, pak si zkouší pravomoci a nakonec zkouší pomoct lásce z plagátu najít dítě. Bezdomovci jsou zde zobrazeni jako mírně neinteligentní jedinci. Unesou podnikatele, ten jim uteče a zase se vrátí, protože je má radši než kolegy mafiány. Hlavní hrdina nakonec zachrání a je zachráněn. Nijak obzvlášt mě nerozesmáli, ale to co dělali mi připadalo milé a zábavné :-) ()
Reklama