Reklama

Reklama

Angel-A

Trailer

Obsahy(1)

Každý máme svého Anděla.  Gangster pařížského podsvětí André má dluhy, vymahači jsou mu v patách, a tak se rozhodne skoncovat se životem. Na mostě, odhodlaný ke skoku, však není sám. Spatří krásnou dívku Angelu, která se chystá udělat to samé. Jejich pohledy se letmo setkají a nádherná neznámá se vrhne dolů. André neváhá, skočí za ní a zachrání ji. Vděčná Angela je pro něj ochotna udělat cokoliv. Když se jí André svěří se svým trápením, kráska ho zbaví všech dluhů. Proč to ale udělala? (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (265)

kaylin 

všechny recenze uživatele

Dobrý film, který překvapivě potěší i černobílým provedení, kde se Besson ani neuchýlil k tomu, že by na konci použil celou barevnou paletu, i když k tomu děj skoro vybízel. Hezký romantický příběh, který je trochu drsnější, ale možná ne až tak drsný, jak byste si přáli, aby to bylo výjimečné a ne jen zběsilá hra na diváka. ()

anais 

všechny recenze uživatele

Nový film Luca Bessona svými kvalitami nesahá jeho starším snímkům ani po kolena. Besson tu sice opět rozvíjí své oblíbené téma (hrdina se pohybuje na okraji společnosti, je uzavřený sám do sebe, vnější podoba a nesympatické chování odvádějí pozornost od osobnosti, která bývá až černobíle kladná (např. Leon, a vlastně i hlavní hrdina z Utržený ze řetězu)) , ale tentokrát nedokáže svým postavám vdechnout nadčasovost. Ústřední dvojce mě nijak nezaujala, a vedlejší postavy...darmo mluvit. Vzpomínáte na zdrogovaného Oldmanova policistu z Leona, nebo Renova čističe Viktora z Nikity, nebo Renovu postavu z Magické hlubiny? Ty postavy vám utkví v paměti. V Angel-A nic takového není. Provařené téma, provařené výkony. I tak Besson režíruje slušně. Často zaujme kompozice obrazu, vtipný střih. Nedá se říci, že bych byl zklamán. Besson strávil takovou dobu psaním dementních scénářu typu Taxi Taxi, že to na něm prostě nemohlo nezanechat nějaké stopy. Asi nejde současně budovat francouzský Hollywoodu a být nejlepším francouzským režisérem. Na Angel-A je vidět, že ho točil profesionál - dřív bych ale použil slovo génius. ()

Reklama

berusche 

všechny recenze uživatele

Obrovskou výhodou snímku je jeho ponurost díky barvám a jeho věrohodnost kvůli hlavní herečce, která je dle mého mdlého tak ošklivá, až je pěkná. Já mám s tvorbou Bessona trochu problém, něco se mi od něj líbí a něco se mi vyloženě nelíbí. Oproti těm nelíbivým je tenhle prazvláštní poklad skutečně zajímavý. Oproti těm líbivým je značně odlišný. Co Bessona vedlo k tomuhle netuším, ale vím, že se mu to celkem zdařilo. Rozkreslení bídného života, který upadá, a pomoci, které se tu dostane (a hlavně za jakou cenu), je příjemné a koukatelné, akorát scénář mohl být o fous lepší a možná víc nabitý. Stejně tak mi trochu vázne závěr, který byl pro mě takovým oříškem. Jsou věci, které jsem nemusela vidět a ani chápat, explicitní důkazy existence v tomhle případě mohly být zapomenuty. ()

Big Bear 

všechny recenze uživatele

Již delší dobu sleduji při čtení komentářů a hlavně hodnocení filmů takový zajímavý jev. Týká se to některých uživatelů, většinou místní honorace se stovkami a někdy dokonce i několika tisíci body (ne nezávidím!). A tím jevem je to, že čím více má někdo bodů, tím méně dává hvězd. Ano, jistá logika by v tom měla být. Ten s hodně body hodně viděl, hodně okomentoval, napsal hodně obsahů a byl na mnoha festivalech. Body jej ohodnotili ostatní, kteří ví, že dotyčný má rozhled, že filmařině rozumí a že jeho názor za něco stojí. Jenže to až tak úplně nehraje. Připadá mi, že někteří to chápou opačně. Přeci když patří k místním arbitrům umění, mohu to filmům pořádně natřít! A tak se často u opravdu krásných počinů objevují u některých uživatelů hodnocení hodně při zemi, v extrémních případech dokonce odpad.... Samozřejmě ne vše se všem líbí stejně, někdo preferuje jiné žánry atd... každý má na své hodnocení právo. Ale mně to prostě tak připadá a po včerejším Hřebejkově Rodinném příteli to beru skoro za jistotu. Nejinak je tomu u tohoto filmu. Člověk už pomalu zapomněl na krásu černé a bílé na plátně. Tato volba nejen dala filmu onen feeling nadpřirozena, ale opravdu zajímavě předvedla Paříž v jejím letním hávu. Ačkoliv je film o podvodníčkovi a gangsterské nule, kterých jsou asi v pařížském podsvětí stovky, tohohle si nakonec zamilujete. Není vyloženě zlý, v jádru je dokonce hodným člověkem. Ten dobrý člověk se ale ze skořápky grázlíka nikdy neuměl vyklubat. Chybělo mu sebevědomí i vědomí jako to je mít rád a být milován. A tak se v momentu v pravdě posledním s někým setká. Je to blonďatá tygřice s proklatě dlouhýma nohama a proklatě krátkými šaty... A tak na břehu Seiny když oba promočení vylezou na kamenné nábřeží začne podivuhodný příběh o lásce, sebepoznání a vykoupení... ---- leckdo tu už hlavní pointu vykecal v komentech, tak pokud někdo vše ještě nečetl, doporučuji si film nekazit nejen spoilery, ale i nízkým hodnocením. Je krásný, milý, s nádhernou kamerou, ještě nádhernější Rie Rasmussenovou, je vtipný a úžasně bavil po celou dobu. Dal bych za 4 lahve olivového oleje ale kvůli podhodnocení dávám i pátou! * * * * * ()

B!shop 

všechny recenze uživatele

Tak nak nechapu, proc tohle Besson tocil. 6 let netoci a po tak dlouhy dobe natoci tohle nic. Ne, ze by to bylo spatny, ale od rezisera Leona nebo Elementu uz clovek neco ceka. Je to takova ta historka o napraveni nekoho, coz by nevadilo, protoze tady se naky ty originalni veci najdou. Problem je, ze ve filmu se furt jen keca a keca a keca a dlouho se to nikam nehejbe. No a na zaver jsem cekal nejakej zvrat, jenze to dopadlo presne tak, jak jsem se obaval. Taky nak nechapu, proc je film cernobilej, tech par hezkejch zaberu by urcite vyniklo i v barve. A taky by nemusel Besson vse do podrobna vysvetlovat. Jinak aspon ze herci ujdou. Debbouze hraje takovyho vystrasenyho poskoka a neustale mele, ale je to svym zpusobem vtipny, jen me desne srala ta jeho ruka v kabatu. A co se tyce Rie, na to, ze se jedna o jeji druhej film ji to slo docela slusne a vypadala dobre. Ne, ze bych se nudil, jen to ve me nenechalo nakej vyraznejsi dojem. ()

Galerie (26)

Zajímavosti (4)

  • Natáčení probíhalo v Paříži, převážně v lokalitách Montmarte a Seine River a také ve studiu Eclair. (Terva)
  • Jamel Debbouze je ve skutečnosti jen o 13 cm menší než 178centimetrová Rie Rasmussen. Scéna pod mostem, kde je možné výškový rozdíl zaznamenat, je umocněna schodem, na kterém Rie Rasmussen stojí. Svo roli hrají i hereččiny lodičky s podpadkem. (smith22)

Reklama

Reklama