Kamera:
Daniel PearlHudba:
Ira NewbornHrají:
Arsenio Hall, Phil Hartman, Corey Burton, Michelle Pfeiffer, Peter Horton, Griffin Dunne, Joe Pantoliano, Joey Travolta, Sybil Danning, Lana Clarkson (více)Obsahy(1)
Slavný režisér John Landis (Animal House, Blues Brothers) pro vás připravil bláznivou parodii na televizní seriály, béčkové sci-fi filmy a uměle rozřehtané sitcomy, napakovanou neuvěřitelnými gagy a vybroušenými skeči. V centru děje stojí televizní stanice. Právě vysílají sci-fi film z padesátých let, který je neustále přerušován sérií divokých reklam, podivných krátkých vstupů a nesmyslných komentářů. Tato parodie konzumního stylu života a populární zábavy vůbec předvádí ty nejneuvěřitelnější spektákly, jež kdy byly ve jménu entertainmentu stvořeny. Vtipná a originální pohled na ty nejlepší a nejhorší kousky, které kdy televize nabídla. (Universal)
(více)Recenze (28)
Musím uznať ( a nakoniec som sa aj tak rozhodol ), že táto paródia, satira, citácia všemožného zo šoubiznisu, od filmov, reklám, či celkového konzumného a umelého života modernej civilizácie, vyšla na chválitebnú. Je to síce nie veľmi konzistentný snímok, ale ak ste oboznámení s obsahom, z ktorého sa tu strieľa, spokojný budete. ()
***** za nápad, *** za zpracováni. Tohle ale každopádně není film určený jiným než americkým divákům, těch odkazů na americkou televizní kulturu 80. let je zde tolik, že ke konci vám zdánlivě nedovyprávěné vtipy polezou i ušima. Nicméně, pokud pro vás větší část hereckého ansáblu netvoří zcela neznámé osoby, prubněte to, je to nádherný úlet. 75% P.S: S Monty Pythony to nemá ani nemělo mít nic společného. ()
Druhá půlka je sice výrazně lepší než první, ale druhé Kentucky Fried Movie se stejně nekoná. Něco je geniální (hlavně teda Syn neviditelného muže, ale taky Společenská choroba, Penthouse, film z videopůjčovny s vašim jménem a kupování kondomů), u něčeho zase přesně chápu, čemu se mám smát, ale ani koutkem úst jsem u toho nepohnul (Jack Rozparovač a vůbec celé Bullshit or Not, porod, plešoun uvězněný v televizi, filmová kritika života jednoho člověka), u něčeho zase bylo vtipné jen něco (film Amazonky na Měsíci, reklamy) a něco zase bylo těžce trapné (videopiráti, kteří byli vlastně úplně o ničem a těžce nevyužití a pohřeb - to bylo tak moc nevtipné, že jsem u toho vyloženě trpěl). A pak je tu ten zbytek, který už si krátce po zhlédnutí nevybavuji, takže mě vůbec nezaujal. Celkově je to ale dost rozporuplný mišmaš, ve kterém si něco najde asi každý, ale jako celek je to prostě průměr. Hlavně tak působí většina scének, které by mohly být vtipné, ale prostě to není úplně ono. Stejně jako celý tenhle film. 3* ()
Přišlo mi, jako by se pár amerických režiséru (ale těch opravdu kvalitních) rozhodlo poskytnout Američanům zábavu ve stylu Montyho Pythona - ale zábavu americkou, ne v britském stylu. A zhostili se toho na jedničku. Na tenhle film se dívám každý rok minimálně jednou. A pokaždé si ho užívám znovu a znovu! ()
Bullshit, or not? Jednoznačně bullshit! Mrzí mě to, protože tam byli části/příběhy, které bylo vyloženě vtipné a lepší než ty ostatní, ale těch ostatních (velmi slabých) bylo bohužel více. Velmi zbytečný film, který se do paměti nevryje asi ničím. Je celkem zábavné podívat se na herce typu Pfeiffer, Arquette, Guttenberg, Cranston v takovéto slátanině, ale ani tyhle hvězdy to nezachrání, i když Steve a Rosanna měli jeden z těch lepších příběhů. Možná, že v těch osmdesátkách bych to ocenil více. Takhle ale myslím, že 59% je nadhodnocené. ()
Galerie (36)
Photo © Universal Pictures
Reklama