Reklama

Reklama

VOD (1)

Na osamělé farmě uvízne sedm neznámých mužů a žen. Kanibalové, kteří se díky kosmickým jaderným pokusům proberou ze smrtelného spánku, vyrazí k neúprosnému a krutému útoku, při kterém zabíjejí (a pojídají) každého, kdo jim přijde do cesty. Nejnovější speciální efekty a současné triky dělají z tohoto filmu klasiku 90. let: živou, příšernou a děsivější než cokoliv jiného. (Bontonfilm)

(více)

Recenze (215)

B!shop 

všechny recenze uživatele

No co k tomu rict, Romerovo original sjetej pres kopirak, barevnej, drazsi, s lepsima trikama, ale s tema stejnejma problemama. Je to sice docela krvavy, ale zadny trhani strev se nekona, hororovy sceny maj sice atmosferu, ale bohuzel je to pul na pul s kecama hlavnich hrdinu v baraku a to tu atmosferu dost rozmelnuje. A predevsim je banda zivejch naprosto nesympaticka sebranka, ktera neustale rve, hada se a chova jak stado kretenu, ze sem skoro az fandil spis zombikum. Co se tyce zombiku, ty jsou nektery naliceny pekne, bohuzel naopak nektery vypadaj, jak kdyz ani nezasli do maskerny. Takze celkove jsem se bavil asi o fous vic nez u puvodniho filmu. ()

PetrPan 

všechny recenze uživatele

Znovu zpracovat kultovní snímek nebývá vždycky dobrý nápad, ale Tom Savini se tohoto úkolu zhostil s naprostou grácií a i když se prakticky ve všem věrně drží předlohy, vložil do své Noci i vlastní nápady. A tady je třeba říct, že na co sáhl, to se mu povedlo. Ať už je to výrazně jiná osobnost ústřední hrdinky Barbary, děsivý živý mrtvý v domě, jenž poskytuje útočiště či třeba jiný, ale pořád hodně působivý konec. Lepší jsou tu pochopitelně i masky a vynikající volbou tu byl Tony Todd, jehož živelné pojetí drsného Bena je rozhodně lepší než výkon Duana Jonese v původním filmu. Originál ale není překonán, minimálně atmosféricky a co do syrovosti a vlastně i brutality rozhodně ne, přesto si remake drží vysoký standard a já byl spokojen. Čtyři střely do mrtvé hlavy... ()

Reklama

curunir 

všechny recenze uživatele

Skôr neveľmi vydarený remake Romerovej "klasiky". Problém vidím predovšetkým v tom, že i keď má mierne odlyšný koniec, v zásade nič nové neprináša a mnoho scén je vyslovene otrocky skopírovaných. Ani obaja hlavný predstavitelia to nijak oslnivo nezahrali, na Patriciu Tallman sa dokonca miestami ani nedá pozerať. Zombíci sú síce pôsobivejší, u takto relatívne ,,nového" filmu by som však očakával viacej krvi, brutality, nejaké tie črevá a mozgy, nehovoriac o prepracovanejšej hudbe, ktorou nedisponoval ani originál. ()

Brennos 

všechny recenze uživatele

"Jsou jako my. A my jsme jako oni." První a převážná část filmu mě příliš nezaujala, pomalé, především ve stylu "Musíme se zabednit a pan Cooper je (i scénáristicky nevěrohodný) idiot, co zase provede..." Vše přejde k lepšímu až když se na scéně objeví procitnuvší dcerka. Největším kladem filmu jsou určitě masky a proměna hlavní představitelky v "lady s puškou". Za první část **, za konec ****. Celkově přijatelná podívaná, která ovšem příliš nepřekvapí. ()

Lyli 

všechny recenze uživatele

Pokud máte úchylku na poslech zatloukání hřebíků, přijdete si na své. Tady vás nebudou šetřit a dostanete cca hodinku intenzivního zatloukání s nulovým efektem. Říkám si, že kdybych prožívala extázi při tomhle zvuku, jsem zrovna velice šťastná Lyli. Bohužel, takovou úchylkou netrpím, proto mohu pochválit hlavně hudbu a děsivost zomboušků. Rada dne? Když to přijde, rozhodně se nepotulujte kolem hřbitovů. ()

Galerie (103)

Zajímavosti (40)

  • Pitva zombie v úvodu filmu nebyla ve scénáři. Tu přidal až Tom Savini. (Chatterer)
  • Chodiaca mŕtvola ženy, ktorá v náručí drží bábiku, reprezentuje matku Barbary a Johnnyho. Preto hlavná predstaviteľka plače, keď sa jej rozhodne streliť do hlavy. (tXtX)
  • Ve filmu se objevují typické americké značky vozidel. Chevrolet jako pick-up C-10, Cadillac jako pohřební vůz), Dodge jako pick-up W-100, Ford jako pick-up F-100 a Jeep coby off-road CJ-5. Dále lze spatřit vůz Mazda a Mercedes-Benz 240 D. Mercedes-Benz 240 D, který se objevil v úvodní scéně na hřbitově, se dodával na severoamerický automobilový trh v letech 1977-1983 a výbavou a prvky se lišil oproti evropské verzi. Vůz Mercedes-Benz patřil přímo režisérovi Tomu Savinimu. (Kirman)

Reklama

Reklama