Reklama

Reklama

Peter Bretter je sympatický třicátník, který se živí psaním hudby k televizním seriálům. Strávil pět dlouhých a báječných let zbožňováním své přítelkyně - televizní hvězdy Sarah Marshallové, která, i když "nechtěně", na něj zapomněla při děkovací řeči při přebírání televizních cen. Ve chvíli, kdy se s ním Sarah rozejde, se Peterovi zhroutí svět. Svou krizi zpočátku řeší postelovou terapií, později zjišťuje, že tudy cesta nevede. Snaží se, aby na ni zapomněl, vždy ale dojde k závěru, že bez Sarah už jeho život nikdy nebude mít smysl. Na radu svého nevlastního bratra odjede na Havaj s tím, že změna prostředí mu pomůže na nešťastnou lásku definitivně zapomenout. Plán mu ale úplně nevychází, protože tam jeho nejhorší noční můra teprve začíná! (TV Nova)

(více)

Videa (3)

Trailer 3

Recenze (830)

B!shop 

všechny recenze uživatele

No z filmu, ktery nejak souvisi s Apatowem, je tohle jednoznacne nejslabsi. Na jednu stranu sice celkem prijemna romantika s stokrat provarenym dejem, ktera je ale docela pohodova, na druhou stranu moc nefungujici komedie. Vtipy by se dali totiz spocitat na prstech jedny ruky, ty hodne vtipny, problem je, ze ani tech nevtipnejch tu moc neni. Navic ani skoro dvouhodinova delka filmu moc neprospiva, nakejch 80 minut by naprosto stacilo, vzhledem k tomu, ze se tu toho moc nedeje. Takle to aspon zachranujou herci, docela sympatickej Segel, kterej neni kdovijakej machrik, ale ani to neni typicky hovado, proste fajn chlapek, akorat sem fakt nechapal, proc na nej leti takovy kundy. Z herecek zaujmou hlavne dve hlavni, obe pekny kocky (Bell, Kunis). Mile me prekvapil Russell Brand, cekal jsem, ze tu bude za nejakyho parchanta, ale kdyz pominu ty nektery jeho superprasacky vystupy, tak je to celkem sympatak. Ale stejne me nejvic bavil Bill Hader a jeho dokonaly rady. Jinak komentar se tyka necenzurovany verze, u ktery ale moc nechapu, proc vznikla, tech par fuck se ve filmu ztrati a bez sto padesati zaberu na Segelovo pero bych se taky obesel. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Ač budu podle všeho v menšině, dle mého soudu lepší než Zbouchnutá i Superbad. Ať tak či onak, opět se to tu zuby nehty drží Apatowových schémat. Před kamerou spousta jeho přátel v místy ujetých rolích, on v roli producenta kloubí žánry a bortí mantinely, ve scénáři opět téma sex, které už dávno nepatří mezi tabu. Prostě tu Judd „momentálně hodně v kurzu“ Apatow dohlíží na další, maximálně vulgární, chytrou a laskavou komedii. Stejně jako u výše zmíněných snímků nemá ani tady ústřední hrdina snadnou výchozí pozici. Tentokrát má ale řekněme tradičnější problém. Dostal sbohem od přítelkyně, populární seriálové hvězdy (a méně známé hvězdy z filmu „o vraždícím mobilu“ a tak trochu i variace na Hitlera) Sarah Marshall. Plačtivý Peter se rozhodne pro změnu klimatu a aby si kalich hořkosti vypil do dna, potká svou milou-bývalou (překvapivě!) i na „ozdravné“ dovolené, navíc s novým panákem, narcistním popovým šoustalem z Británie („Ale ne, moje košile!! Vemte mi oči, ale ne tuhle košili!“). Neinvenčního variování schématu „rozešli se, jeden druhému chybí, co teď?“ se tu ale nedočkáme, i když se tu děje prakticky to samé, co v jiných žánrových kouscích. Jenže.. Debutující režisér Nicholas Stoller si jde sympaticky vlastní cestou, jeho scény nejsou prvoplánové, mechanické (jako z poslední doby třeba 27 šatů, Hudbu složil, slova napsal, Mejdan v Las Vegas), srší obyčejností (pánská přirození jsou v kurzu), otevřeně mluví o sexuálních tématech (simulace sexuálních poloh na šachových figurkách), kdy se naštěstí zaměřuje na ty odrostlejší diváky, poukazuje na do záhuby směřující Hollywood a na jeho x-té seriálové variace. Občas se strefí do kulturních odkazů a narážek, hovoří se tu o Sopránech, o Sexu ve městě, Dakotě Fanning atp., což může (běžnému) tuzemskému divákovi dělat i problémy. Pokud něco vytknout, tak mnohdy nevyvážené tempo v (opět) přepálené stopáži. Naopak nemyslím, že se pobaví primárně víc pánské diváctvo, i když je pravdou, že ženské postavy jsou zde (opět) mírně upozaděné. Sešla se zde známá parta Apatowových kolegů (Bill Hader, Jonah Hill, Paul Rudd), Jason Segel je navíc neokoukaný, v ideálním věku, takže jeho scénář je svěží, nápaditý i sofistikovaný, kdy si okatě utahuje i sám ze sebe. Právě tady se Kopačky oddělují od tuctů prvoplánových komedií (i když jistou pachuť konstruktu tu taky zaregistrujeme). Každopádně se nijak nesnaží zpřeházet mýty o partnerských vztazích, ale nejednou vytáhnou zásadní životní pravdy. Je to optimistické, opravdové a aspiruje to na komedii roku 2008. Navíc se blíží další chuťovka Pineapple Express.. 85%!! ()

Reklama

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

V okamžiku, kdy neustále vystavovaný penis dvojníka policisty Rosewooda z Beverly Hills Cop zažil více rozumu než mozek jeho majitele, měly Kopačky skončit. Sice by to bylo bez fanfár, ale zato s žánrovou ctí a puncem sympatické všednosti. Tak jsem byl jen znova svědkem tradiční závěrečné šablony a jedné rockové opery na úrovni výstupů Mufa ve Studiu kamarád. Nekritické uctívání planetární soustavy kolem Apatowa mi přijde stejně divné, jako že na televizní obrazovky doposud nedorazil ten krimiseriál s Baldwinem.. ()

MMR 

všechny recenze uživatele

Perfektní snímek, u kterého jsem se příjemně pobavil. Sice konec jsem dokázal odhadnout docela brzy, ale to mi rozhodně dojem nezkazilo, ba naopak. Sešli se zde skvělí herci, zejména moji oblíbenci Jason Segel, Jonah Hill, dále se mi líbil Russel Brand. Nezapomenu ani na krásnou Milu Kunis. Prostě hezké 4*... ()

Renton 

všechny recenze uživatele

Scénář: Jason Segel .. Život je kurva! A přesně to budete, kam půjdete. _ Líbivé, ale nevyvážené a příliš uplakané. Produkční křídla zvaná Judd Apatow si pod sebe vzala další z fanoušskovských scénářů jednoho ze svých herců, nasadila na něj debutujícího režiséra a opět (finančně tedy rozhodně) zaskórovala. Snímek opět nabízí skvělé, neokoukané herce (Segel, Bell, Brand a především hlasově roztomile nakřápnutá Mila Kunis), několik skvělých momentů, vsuvek a odkazů (Baldwin, CSI, Drákula, ..), ale také místy povážlivě skřípe, málo boduje na metě humoru, zato sentimentu a sexuálních zásunů rozdává až neúnosně. Do toho spousta náhod, kdy se pár po rozchodu potkává takřka nepřetržitě, jenže málokdy je situace alespoň situačně zábavná. Dle mého je Judd Apatow stále tam, kde se Zbouchnutou či Superbad; někde uprostřed cesty ke skutečné kvalitě (jsou totiž hravé, ale schématické, dlouhé, nedržící tempo...). Forgetting Sarah Marshall není vyloženě horší, jen je to film jiný. ()

Galerie (36)

Zajímavosti (23)

  • Scenárista a představitel Petera Brennera Jason Segel se svěřil, že nahý rozchod i loutkový muzikál Dracula vycházely z jeho opravdové životní zkušenosti. Měl prý přítelkyni, která se s ním rozešla, když byl úplně nahý, a než se stal úspěšným hercem, zkoušel napsat muzikálovou adaptaci "Draculy" pro loutkové divadlo. (c.tucker)
  • Hlavní ženská postava se jmenuje Sarah Marshall (Kristen Bell)... a Marshall se shodou okolností jmenuje i postava, která nejvíc proslavila představitele hlavní role Jasona Segela (Peter Bretter). Jedná se o Mashalla Eriksena ze seriálu Jak jsem poznal vaši matku (od r. 2005). (cubajz)

Související novinky

Další černá vlajka na obzoru

Další černá vlajka na obzoru

03.08.2010

Britský komik Russell Brand, který se tento týden vrací do našich kin jako excentrický rocker z Kopaček v spin-offu Dostaň ho tam, touží po šermování a plavbě na rychlé lodi. Ve filmu studia 20th… (více)

Reklama

Reklama