Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Když tři vojáci (V. Dyk, A. Háma a K. Hádek) zběhnou a ukryjí se ve zřícenině starého hradu, ani jeden z nich netuší, co je čeká. Vejdou dovnitř a vida: uprostřed největšího sálu stojí dlouhý stůl a na něm spousta vybraných pokrmů. Hladoví vojáci nejdřív strnou, ale potom se rozzáří a vrhnou se na ně. To už ale vcházejí tři dívky (L. Černíková, T. Pauhofová a I. Frühlingová), které mají zakryté tváře a nabízejí jim, že mohou na hradě v pohodlí a bezpečí zůstat, ovšem pouze pod jednou podmínkou – musí s nimi strávit jednu jedinou noc a během ní nesmí jejich závoj ani o kousíček poodhalit. Noc uplyne a ráno stojí dva z vojáků na nádvoří. Jsou z kamene – takový byl trest za nesplnění podmínky. Zadaný úkol splnil pouze Jakub (V. Dyk). Od jedné z dívek, nyní už vysvobozené princezny, za to dostane sokolí pírko. Pírko to není samozřejmě obyčejné, ukrývá v sobě tři životy. Inu, mít k tomu svému ještě tři životy navíc, kdo z nás by něčím takovým dokázal pohrdnout? (Česká televize)

(více)

Videa (2)

TV spot 2

Recenze (220)

HoneyBunny 

všechny recenze uživatele

Kde jsou ty doby, kdy ČT na Vánoce dávala hezkou českou chytrou (a později jen výpravnou) pohádku? Loňský Anděl páně byl asi jen posmrtný záškub. Aspoň že ten Jiří Dvořák mě nezklamal. Jeho vojenský date rapist, který dívčinám míchá podivné látky do vína a následně je zneuživá, by si ale zasloužil lepší scénář. Vyloženě průšvih to není, lokace a herci jsou relativně na úrovni, ale zápamatováníhodná tahle pohádka není. ()

EdaS 

všechny recenze uživatele

Co to bylo? Štědrovečerní pomsta České televize? Přežil bych celkovou lacinost, kvůli které museli hrdinové pořád chodit po polích nebo po lese, přežil bych (přinejlepším) nevýrazné herce, ale neměla by pohádka mít nějakou aspoň trochu zajímavou zápletku? Nebylo to napínavé, nebylo to vtipné, nebylo to nic... 77 minut nudy. Jedna hvězdička za zadek hlavní hrdinky. ()

Reklama

UncleG 

všechny recenze uživatele

Než začne příště Jirka Strach dělat na dalším filmu, měl by se napřed posadit, vydejchat se a pak se ptát sám sebe: točím pohádku nebo soft porno? Věřím, že by se mu jednou mohla povést dobrá pohádka a nepochybuju o tom, že softporno by zmáknul výtečný. Ale nechápu, proč točit softpornovou pohádku. Už jaksi z principu mi uchází podstata takového počinu. Netvrdím, že pohádky mají být nutně "krásné a nevinné", nebo že se by se mi protivil pohled na macatou prdýlku kovářovic Anduly, ale v případě Tří životů jde jen a pouze o prvoplánovou zbytečnost. Úvodní hromadná soulož ve sklepení hradu je rozhodně největším "What The Fuck" momentem v dějinách české pohádky. Co mi ale vadilo nejvíc, je absence jakéhokoli citu mezi ústřední mileneckou dvojicí. Příklad: Nás pár leží za kuropění na břehu jezera, ona se vzbouzí, líbne svého milého na holé tělo u bradavky a tváří se, jakoby chtěla říct: "Já včera myslela, že mě roztrhneš, ty draku." A pak se jde nahá vykoupat. Zkrátka je tam sex, ale není tam romance. A konkrétně u pohádky bych to chtěl obráceně... ()

togaf 

všechny recenze uživatele

Jen další zapomenutelná pohádka. Princ vypadá na patnáct, Anna je krásná jako blondýnka i jako černovláska (respektive obě sestry Molnárovy jsou kočky), ale hrát moc neumí (ani jedna). Jediný, kdo si roli opravdu užívá (a s ním i divák) je Jiří Dvořák. Takže v soboru dopoledne ano, v pátek večer, kdy jsem ji sledovala já, ne. ()

otík 

všechny recenze uživatele

Slušně podařená novodobá pohádka o kouzelném pírku, které třikrát vrátilo život spravedlivým a hlavně dobrým osobám. Mezi novými pohádkami určitě patří k tomu lepšímu, co bylo natočeno. Pohádka nenudí ani dospělé. Jen si společně s Fanakem opět kladu otázku, jaký smysl tak asi měla v pohádce scéna s nahatým pozadím hlavní hrdinky? Hudba: Miloš Bok ()

Galerie (21)

Zajímavosti (6)

  • Film byl natočen nejen podle odkazu Boženy Němcové, ale i na motivy moderních fantasy námětů. (Lynette)
  • Při pádu Aničky do Čímického jezírka je vidět odtržená ruka, která padá za ní. (Allster)
  • Aničku před proměnou a po proměně hrají dvě osoby - sestry Lucie a Petra Molnárovy. Zajímavého napětí, které mezi oběma dvojčaty vzniká díky jejich částečné stejnosti a částečné rozdílnosti, využil režisér Strach také ve filmu Santiniho jazyk (2011). Tam Lucie a Petra naopak ztvárňují sestry, které jsou zpočátku považovány za jednu osobu. (Ak.žena)

Reklama

Reklama