Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Redakce zpravodajství a publicistiky pro vás každý týden připravuje třicet minut strhujících reportáží. Příběhy štěstí, proher a objevů.

Jedno téma a několik reportáží, které ho překvapivě variují - velké věci, velké osudy, velké události. Tzv. pozitivní publicistika diváka nejen informuje, ale také potěší, někdy i pobaví a inspiruje. Velké příběhy ho mohou snad i dojmout. Přijďte se každé pondělí od 21:30 přesvědčit, že seriózní informace vědců, historiků a očitých svědků nejsou nudné.

Magazín Televizních novin Víkend se na obrazovkách poprvé objevil 18.3.2005 a postupem času ho diváci vynesli mezi nejsledovanější publicistické Víkend pořady v ČR. V první polovině roku 2007 ho průměrně sledovalo více než 1 330 000 diváků. V procentech to znamená, že Víkend si vybralo 48 % procent lidí mezi 15 až 54 lety, kteří měli v pondělí po 21. hodině puštěný televizor. V kategorii mladých diváků mezi 15 až 24 lety to bylo dokonce 58 %.

Nejčastější témata se týkají osudových momentů moderních lidských dějin, přírody, techniky, medicíny, sportu, ale také netradičního představování rozličných profesí, které reportér vyzkouší na vlastní kůži. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (161)

Gulde 

všechny recenze uživatele

Docela zajímavý pořad, který mnohdy přináší reportáže z hodně zajímavých míst, profesí, atd. O tom, že se tu člověk dozví řadu věcí není pochyb. Co mě ale občas vyloženě irituje, je hudba. Mám pocit, že tam jednoduše nemají žádného profi hudebního supervisora, protože se v každém dílu objevují ony velmi známé epické skladby (Arrival of the Birds, apod.). Ty skladby sice jsou skvělé, ale když to slyšíte v každém druhém díle, navíc ještě při reportáži o popelářích, začne to znít velice rychle směšně, až otravně. ()

Zik2 

všechny recenze uživatele

Jak nemám rád Novu, musím být spravedlivý a hodnotit celkem vysoko. Na Víkendu vás můžou srát stále stejné kýčovité průpovídky, stále stejný kýčovitý playlist a někteří otravní moderátoři. Dost možná vám to znechutí třeba hudbu z filmu Rekviem za sen. Jenže ty reportáže jsou, žel, docela zajímavé a člověk se na ně vydrží koukat, i když nechce. Tak široký záběr nemá v českém pozemním vysílání žádný jiný pořad. A je vyplněním snu komečních televizí, že nějaký pořad zaujme každého, od dělníka a základoškolsky vzdělané matky v domácnosti až po lékaře, právníka či divadelního kritika (chtěl jsem napsat „univerzitního profesora“, ale nemám žádný příklad univerzitního profesora, který se na to dívá, takže nechci být jednoduše usvědčen ze lži). ()

Reklama

merlinovic odpad!

všechny recenze uživatele

Pokud by někdo nerozuměl proč dávám odpad, tak to pochopí až ve víkendu obejví reportáž o něčem o čemž ví více než celá redakce dohromady za všechno hovoří reportáž o metalu( kde mimo jiné se celá reportáž kromě rozhovorů a pár blbých komentářů, skládá z dokumentu o metalu kterej zjevně vykradli a pochybuju, že měli autorský právat ten dokument použít), ale ne není to jenom kvůli tédle reportáži i kvůli spoustě jiných o kterých si člověk opravdu neuvědomuje, jaký je to blábol dokud si o tom nezjistí něco sám. ()

RadimFišer 

všechny recenze uživatele

Jestli mě něco dokáže chytit za srdce, abych se o něco opravdu zajímal tak je to víkend a reklamy na něj. Připravují nám snad většinou novou várku věcí, které jsme nevěděli. V dnešní konkurenci podobných pořadů si ho vážím a vnímám ho mezi nejlepšími, i když má lehký nedostatek serioznějších informací. Tak trochu mi splývá s Loskutákem nízké kvality a to mě mrzí. ()

MM_Ramone 

všechny recenze uživatele

Polhodina venovaná krátkym televíznym reportážam, ktoré aspoň zdanlivo spája spoločná téma. Nápad je to celkom zaujímavý, ale v spracovaní redakcie spravodajstva a publicistiky českej, komerčnej televízie Nova to nevyznieva zrovna najlepšie. Má to charakter pravidelného, víkendového bulváru, v ktorom sa sem tam obliskne niečo fakt dobré. Avšak popri ostatných reláciach, ktoré produkuje táto televízia je to pomerne znesiteľné. ** ()

Galerie (3)

Reklama

Reklama