Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Redakce zpravodajství a publicistiky pro vás každý týden připravuje třicet minut strhujících reportáží. Příběhy štěstí, proher a objevů.

Jedno téma a několik reportáží, které ho překvapivě variují - velké věci, velké osudy, velké události. Tzv. pozitivní publicistika diváka nejen informuje, ale také potěší, někdy i pobaví a inspiruje. Velké příběhy ho mohou snad i dojmout. Přijďte se každé pondělí od 21:30 přesvědčit, že seriózní informace vědců, historiků a očitých svědků nejsou nudné.

Magazín Televizních novin Víkend se na obrazovkách poprvé objevil 18.3.2005 a postupem času ho diváci vynesli mezi nejsledovanější publicistické Víkend pořady v ČR. V první polovině roku 2007 ho průměrně sledovalo více než 1 330 000 diváků. V procentech to znamená, že Víkend si vybralo 48 % procent lidí mezi 15 až 54 lety, kteří měli v pondělí po 21. hodině puštěný televizor. V kategorii mladých diváků mezi 15 až 24 lety to bylo dokonce 58 %.

Nejčastější témata se týkají osudových momentů moderních lidských dějin, přírody, techniky, medicíny, sportu, ale také netradičního představování rozličných profesí, které reportér vyzkouší na vlastní kůži. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (161)

DaViD´82 

všechny recenze uživatele

Nehodlám tvrdit, že Víkend nemá své kvality. Lhal bych. Nehodlám již vůbec tvrdit, že si tvůrci neumí vybrat i zajímavá témata. Lhal bych. Nehodlám tvrdit, že komentátorské dvojice jsou k nesnesení. Lhal bych. Nehodlám, ale ani tvrdit, že mě to baví. Lhal bych. K čemu dobré téma a řemeslná kvalita reportáže, když to jde celé do háje "srdceryvně vlezle klišovitě kýčovitým" komentářem? Zvláště závěry jednotlivých příspěvků jsou pro mě takovým utrpením, že i obrat Turků na letošním Euru byl ve srovnání s nimi příjemným zážitkem. O tom, že je to většinou až ostudně povrchní, tendenční, informačně zavádějící a na úrovni všeobecných znalostí bez výraznějších zajímavostí či přínosného infa raději ani nemluvě. Neškodilo by také, kdyby redaktoři věnovali aspoň pár minut googlování o tématu. To co někdy tvrdí je v lepším případě úsměvné, v tom horším k pláči. ()

Kariya odpad!

všechny recenze uživatele

Tak jsem se takhle jednou jakožto metalista o sobě dozvěděl věci, které bych se o sobě, nebýt naší milované televize Nova, asi nikdy nedozvěděl. Jako třeba to, že jsem satanista. A nebo že poslouchám zásadně buď jen zvracení, chrchlání, nebo transvestity. O největších a nejslavnějších kapelách zde nepadlo jediné slovo. Od té doby vím, že princip Víkendu NENÍ divákovi poskytnout objektivní informace, ale tupě něco pohanět, pomluvit, popřípadě opačně tupě vychválit. A lidi tyhle svinstva polykaj. Ach jo! ()

Reklama

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Dle mého jeden z těch lepších pořadů, co zplodila TV NOVA. Nemám s ním skoro žádný problém, rád se podívám na zajímavé reportáže na dané téma(ta). Jde o to, že většina lidí haní podobné „projekty“ už jen z principu, že pochází zrovna z dílny neoblíbené televize, přitom na nich není nic špatného. Většina negativních komentářů ani není schopná vlastně uvést důvod, proč tomu daní uživatelé dali tak špatné nebo nízké ohodnocení…ale tak tomu není jen zde… ()

LuNaj 

všechny recenze uživatele

No a, že to je kýčovité? No a, že to je srdcervoucí a že to je prolezlé samým klišé? Tak se na to nedívejte. Já si tím zpočátku krátil čas, než začal Dr. House, který byl na stejném kanálu hned poté. Později, když jsem House přestal sledovat, jsem zapínal tv cíleně v čas začátku Víkendu. To už o něčem svědčí, ne? ()

MM_Ramone 

všechny recenze uživatele

Polhodina venovaná krátkym televíznym reportážam, ktoré aspoň zdanlivo spája spoločná téma. Nápad je to celkom zaujímavý, ale v spracovaní redakcie spravodajstva a publicistiky českej, komerčnej televízie Nova to nevyznieva zrovna najlepšie. Má to charakter pravidelného, víkendového bulváru, v ktorom sa sem tam obliskne niečo fakt dobré. Avšak popri ostatných reláciach, ktoré produkuje táto televízia je to pomerne znesiteľné. ** ()

Galerie (3)

Reklama

Reklama