Reklama

Reklama

Plánovali si nezapomenutelné loučení se svobodou v Las Vegas. Teď si ale opravdu potřebují vzpomenout, co přesně se stalo! Čí je to dítě v šatně jejich apartmá v Caesars Palace? Jak se dostal do koupelny ten tygr? Proč jednomu z nich chybí zub? Ale hlavně – kde je ženich? Cokoliv tihle mládenci prováděli během večírku, bledne ve srovnání s tím, co musejí v téhle báječné komedii udělat za střízliva, když si z nejasných náznaků začnou skládat dohromady vzpomínky na všechna špatná rozhodnutí minulé noci. Režisér Todd Phillips (Mládí v trapu) a jeho hvězdné herecké obsazení si báječně užívají ve všech těch nepředvídatelných situacích, které do sebe jakýmsi podivným způsobem zapadají. Přidejte se k Pařbě ve Vegas. (Magic Box)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (1 968)

Hellboy 

všechny recenze uživatele

Zábavnej film, kterej jede podle jasně daného schematu a je poslepovanej ze scének, které samy o sobě jsou docela klišovité, ale je to tak šikovně udělané, že to vůbec nevadí. Příběh není složitej, ačkoliv se to tak na první pohled může zdát. Ve skutečnosti je to jednoduchá historka ozvláštněná tím, že je v syžetu velká mezera, kterou si divák může doplnit pouze tak, jak si to přeje režisér, který postupně distribuuje kousky informací (ale aspoň chronologicky). Některé věci mě potěšily, jako třeba účast Mika Tysona (ačkoliv Lou Ferrigno v "I Love You, Man" je větší borec). Jenže kvarteto hlavních hrdinů mi sympatické zrovna nebylo, ani ne tak hereckým projevem, jako prostě svým vzhledem. Režisér docela dobře ukočíroval fakt, že po počátečním šoku dokázal ukočírovat následující slepenec scén, který by mohl rychle omrzet. To se naštěstí nestalo a tak může všechno směřovat k povinnému happy-endu. Jo a ještě něco: není to tak ulítlé jako huličské komedie, což je pravděpodobně jeden z důvodů tak vysokého hodnocení tady (86% dle 2460 lidí). ()

Spooner 

všechny recenze uživatele

Víc jsem se letos u komedie ještě nenasmál,až mě chvilkama bolelo břicho smíchy. Ne, že by šlo o nějakou geniální komedii to určitě ne. Ale tempo, kadence vtipů a celej ten příběh, kdy se celej večer poskládal tak originálně dohromady, mě tak smetl, že jsem opravdu jenom výtečně bavil. Postavy jsou skvěle napsaný i zahraný, stejně jako ty vedlejší, kde ruluje hlavně nemluvně a tygr. Jenom ke konci už mi to přišlo trochu slabší, ale to se možná napodruhé zlepší. Tuhle komedii si určitě ještě nejmíň jednou pustím. Prozatím komedie roku a Todd Phillips je zpátky v sedle. ()

Reklama

Falko 

všechny recenze uživatele

BAFTA Awards - 1 nominacia: Scenar ________ Jedna z najblaznivejsich komedii v tomto roku, ktoru som videl. Pacil sa mi hlavne scenar, ze divak hned neuvidi to, co zazili styria kamosi pocas noci vo Vegas, na ktoru si nevedia vobec spomenut, ale hlavne to, co sa stane po tom, ked nevedia najst svojho stvrteho kamarata. Pocas filmu zaziju tolko sialenych prihod, ze som sa musel smiat cely film. PS: Na Tigrovi v kupelne a sliepke pobehujucej v hotelovej izbe som sa nasmial uz v traileri :-) Proste skvela komedia. Reziser Todd Philips ma za sebou komedie ROAD TRIP (2000) alebo STARSKY & HUTCH (2004). ________ Bradley Cooper - (Phil Wenneck) +++ Ed Helms - (Stu Price) +++ Zach Galifianakis - (Alan Garner) +++ Justin Brtha - (Doug Billings) +++ Heather Graham - (Jade) +++ Sasha Barrese - (Tracy Garner) +++ Jeffrey Tambor - (Sid Garner) +++ Ken Jeong - (Pán Chow) +++ Rachel Harris - (Melissa) +++ Mike Tyson - (Hrá sám seba) +++ (Videl v kine 01.09.2009) +++ ()

Shadwell 

všechny recenze uživatele

Každý film má vnějšek a vnitřek. Vnějšek Pařby ve Vegas je očividný – čtyři chlápci, propitá noc, ztracený ženich atd. Zato vnitřek je pozoruhodný: ____ V čem se odlišuje filmový divák od filmové divačky? Odpověď dává chování libovolné partnerské dvojice v hypermarketu. Zatímco žena je přisátá u regálů a osahává suroviny, muž s rukama na vozíku postává a vyhlíží okolí. Žena sbírá (bobule...), muž čeká (na kořist...). Podstatné je, že sloveso „sbírat“ souvisí s prostorem, kdežto sloveso „čekat“ s časem, a že chování kterékoliv partnerské dvojice v hypermarketu je principiálně identické s jejím chováním v kině. Vztah ženy k nakupování i k obrazům je stejný. Je to vztah taktilní a pojímající, nebezpečné blízký a téměř intimní; žena touží dotýkat se věcí na plátně a přivlastnit si je, přiblížit se tělesnému vzezření hvězdy a zmocnit se prostoru, který obývá - zároveň se tak ženy stávají snazšími obětmi jak vizuální, tak ekonomické exploatace. Naopak mužský fetišismus (možnost popřít, co bylo viděno, a přesunout vědomí do náhradního předmětu) figuruje jakožto způsob, který umožňuje udržet si distanci od objektu touhy. Ženská blízkost a splývání s obrazem je tedy jiného druhu než mužské vidění, které zůstává distancované a reflexivní. Když se zamyslíme nad dramaturgickým rozvržením Pařby ve Vegas, tak muži, ti čtyři chlápci, jsou zde ti, kteří nejsou schopni ovládnout prostor a musí zpětně sestavovat jakousi databázi, kde byli a co tam prováděli. Snaží se jinými slovy zkrotit prostor a vůbec se jim to nedaří – protože muži prostoru vládnout nemohou, ten je doménou žen. Nastávající nevěstu trápí naopak čas a vážné obavy, že ženich nestihne obřad. Kdyby se situace hypoteticky obrátila a na pařbu jely ženy, kdežto ženich zůstal doma, film by ztratil smysl a vůbec celou zápletku, neboť ženy by prostorovou skládačku předešlé noci zakrátko vyřešily a ženicha by čekání rovněž nijak zvlášť nenervovalo, poněvadž čekání je mu bytostně vlastní. Namáhavé sestavování jakési databáze prohýřené noci oněmi čtyřmi nešťastníky je vepsáno i do samotného filmu, který je rozřezán na deset dílků a opětovně složen v následujícím pořadí: 1-9-3-5-2-7-4-6-8-10. Rafinovaná a vůči divákovi možná trochu zlomyslná proměna Pařby ve Vegas z lineární road trip do spletité detektivky ilustruje to, čemu říkáme „narativní databáze“. Jde o jistý druh filmu, ve kterém se nám předkládá řada relativně oddělených událostí, přičemž smyslem jejich sledování není zjistit, kdo co udělal, jestli se hrdina najde či zda se hrdinka vdá, ale spíš najít způsob, jakým lze uchopit každý kousek vyprávění a umístit jej do správné mřížky ve vztahu k ostatním. Namísto toho, abychom hráli klasickou přímočarou hru, hrajeme tetris – zasouváme jednotlivé kousky na správné místo v prostoru a máme v tomto smyslu pocit prostorového zakončení. Sepisuje-li Bradley Cooper v jedné scéně na lísteček, na co všechno si s kámoši pamatují, fakticky nic nesepisuje, ale podobně jako detektiv rozmísťuje všechny prvky zápletky na nástěnku – hraje tetris. () (méně) (více)

Kulmon 

všechny recenze uživatele

Kurevskej nářez. Ač jsem byl skeptický, Hangover je skutečně komedií roku. Vulgární, nicméně svěží, vtipná, inteligentní, navíc spousta odkazů na jiné známé filmy, někdy skrytě, jindy zcela otevřeně. Nesrovnával bych ji sice se Zack a Miri, ale i tak jsem se nasmál víc než dost. Kocovina, kterou bych rád znovu! ()

Galerie (72)

Zajímavosti (77)

  • Ráno při snídani Stu (Ed Helms) zjistí, že v kasinu Bellagio nechal 800 amerických dolarů. Ve filmu Dannyho parťáci (2001) je stejné kasino vykradeno. (ČSFD)

Související novinky

Legendary zvažuje právní kroky proti Warnerům

Legendary zvažuje právní kroky proti Warnerům

07.12.2020

Před pár dny jste se zde mohli dočíst, že studio Warner Bros. zveřejnilo své plány pro zavedení bezprecedentního modelu distribuce na rok 2021, v jehož rámci by mohlo uvést veškeré své nové snímky v… (více)

Zlatého lva si odnáší Joker

Zlatého lva si odnáší Joker

07.09.2019

76. ročník prestižního filmového festivalu v Benátkách je u konce, a tak je na čase podívat se na jeho vítěze. A začneme rovnou u hlavní ceny Zlatého lva, kterého si nakonec odnáší chválené komiksové… (více)

Scarlett Johansson a mrtvý striptér

Scarlett Johansson a mrtvý striptér

29.08.2016

Kolik ženských odpovědí na Pařbu ve Vegas už jsme dostali? Minimálně Holky na tahu, Ženy sobě a Matky na tahu, Hollywood ale pořád není u konce. Nejnovější dámská jízda se bude jmenovat Rock That… (více)

Muzikál Zrodila se hvězda čeká další remake

Muzikál Zrodila se hvězda čeká další remake

17.08.2016

V Hollywoodu pořád stoupají i padají hvězdy. Možná proto se příběh Normana a Esther, dvou milenců na opačných stranách barikády, dočkal tolika zpracování. V roce 1937 si tyhle dva zahráli Fredric… (více)

Reklama

Reklama