Režie:
Jae-gyu LeeEpizody(18)
-
Episode 1 (E01)
-
Episode 2 (E02)
-
Episode 3 (E03)
-
Episode 4 (E04)
-
Episode 5 (E05)
-
Episode 6 (E06)
-
Episode 7 (E07)
-
Episode 8 (E08)
-
Episode 9 (E09)
-
Episode 10 (E10)
-
Episode 11 (E11)
-
Episode 12 (E12)
-
Episode 13 (E13)
-
Episode 14 (E14)
-
Episode 15 (E15)
-
Episode 16 (E16)
-
Episode 17 (E17)
-
Episode 18 (E18)
Obsahy(2)
Geniální dirigent s ostrou povahou se přimotá do života houslistky a dopravního policisty s nevídaným hudebním nadáním. (Netflix)
Recenze (12)
Já to po 6 částech vzdávám. Nemohu popřít jistou poutavost, zejména hudební stránka je velmi chytlavá a působivá, ovšem některé dění kolem mne příliš neoslovilo až nebavilo, zkrátka mám rozporuplné pocity a nedostatečnou motivaci pokračovat. Maestro je super, o hlavní herečce to už ale prohlásit nemohu a část ostatních mi taky lehce nesedla, ale spíše šlo o veškeré okolní dění a příběhy jež obvykle nepřinesly nic extra zvláštního co by mne udrželo u obrazovky. ()
Začnu tím, že se mi hodně nelíbilo, jak byl děj povětšinu času tvořen tím, že se v něm muselo stát něco špatného, aby mohl pokračovat. Navíc spousta těchto překážek na mě působila dosti lacině. Děj byl místy naivní, což samozřejmě ne vždy vadí, ale to jak se téměř každá situace musela dramatizovat nějakou překážkou, mi dost vadilo. Dále mě štvala spousta dotčených, závistivých a jízlivých lidí, kteří pořád řvali a mě z toho bolela akorát hlava. Od Beethoven virus jsem čekal něco mnohem více komornějšího, kde bude kladený důraz na koncertní psychologii a psychologii samotných symfonických hudebníků. Opravdu nevím jestli je to tím, že jsem od tohoto seriálu čekal mnohem víc, a proto reaguji citlivěji než bych měl, ale vážně mě hodně zklamal a nebavil. ()
Můj druhý korejský seriál s krásnou hudbou (taky aby ne, když je to o vážné hudbě) s velice dobrými výkony hlavně představitele Maestra. Tento seriál také dokázal to, že vážná hudba není nudná ale pěkná jenže musí být dobře podaná jako v tomto seriálu. Určitě nedosahuje kvalit Snow Queen ale upřímně... který seriál se alespoň přiblíží? ()
Musím se přiznat, že tímhle virem jsem se nakazila hodně rychle a asi ve mně ještě dlouho zůstane. Na začátku jsem dost váhala, jestli mám náladu koukat na seriál o nějakým orchestru, a to podotýkám, že klasickou hudbu miluju a často chodím na koncerty. No ještě že jsem se podívala. Po dlouhý době se mi stalo, že jsem po skončení měla slzu na krajíčku, že už je konec. To, co předváděli hlavní dva mužští představitelé, to byl koncert nejenom hudební, ale hlavně herecký. Některý jejich dialogy jsem si pouštěla několikrát za sebou - poprvé abych si přečetla titulky, a pak už jsem si jenom užívala jejich úžasnou mimiku. Pan dirigent protiva byl Kim Myeong-minem zahranej tak parádně, že bych věřila, že je skutečný dirigent (prý se učil 5 měsíců dirigovat, ale působí neskutečně reálně). A mládí v osobě Jang Geun-seoka mu rozhodně zdatně asistovalo. Zezačátku předváděl na stupínku spíš breakdance, ale v posledním díle už dirigoval taky jako profík. I ostatní postavy byly zajímavý a vlastně tam nebyl nikdo, kdo by mi lezl na nervy, což je u k-dramatu co říct. Bezva dvojka byli slečna Haydnová (výborně vybraný jméno) a dědula s hobojem. Je mi úplně jedno, že celkově to bylo dost naivní a nereálný, tenhle seriál si určitě ještě párkrát pustím, a to považuju za jasný důvod pro 5*. ()
Viděno pět dílů a stačilo. A to jsem to kdysi chtěla přeložit. Dneska jsem ráda, že jsem se tomu vyhnula. V tom, co jsem viděla, byly dva světlé momenty. Sukkieho dirigování a Óda na radost, kterou hrál v obchodním domě. A to je trochu málo. Jinak se omílala pořád ta samá situace dokola a mě prostě vůbec nezajímá, co bude dál. ()
Galerie (20)
Photo © MBC
Reklama