Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Film se odehrává v 50. letech, kdy Ann Devereaux (Renée Zellweger) opouští svého muže Dana (Kevin Bacon), vezme své náctileté syny a vydává se na cestu, aby našla bohatšího muže a lepší život. Bohužel už to nejde tak lehce jako před 20 lety, kdy všechny okouzlovala svým mládím a jiskrou. (j.o.j.o.)

Videa (2)

Trailer

Recenze (97)

zuzinka2 

všechny recenze uživatele

Popravdě mi to moc jako komedie nepřišlo ( i když tam pár vtipných scén bylo). Spíš bych řekla, že to je rodinné drama střižený s road movie. Ale jinak nemám příliš co vytknout. Herecké výkony výborné (tak jako ostatním se mi velmi líbil Logan Lerman v roli mladšího syna), příjemná atmosféra 60. let a skvělá hudba. ()

Fiftis 

všechny recenze uživatele

Ešte snáď v žiadnom filme ma tak neočarila atmosféra 50.rokov ako tu. Konečne film, kde nešetrili na kostýmoch, kuliasách a predovšetkým na autách. Príbeh ma však veľmi neoslovil. Pripadal mi veľmi orezaný a myslím že pár scén vystrihli. Napríklad zbytočne sa rozvíjajúci vzťah medzi hlavnou predstaviteľkou a Budom. Čakal som od toho vzťahu viac. Soundtrack nebol vôbec zlý, dokonca niektoré songy boli skvelé, ale málo využité a zneli len veľmi krátko. Kevin Bacon a Renée Zellweger tomu filmu dodali aspoň nadpriemerné herecké výkony a možno aj to film nakoplo do tých správnych otáčok a mne nedovolilo sa nudiť. ()

Reklama

plooter 

všechny recenze uživatele

René je taková obyčejná barbínka, ale naprosto úžasná. Sluší jí všechno, co udělá. Prakticky jsem ji neviděl ve špatném filmu. Tento příběh je lehký na pochopení, není nutné si nic spojovat, všechno krásně plyne a výsledek je úsměv na tváři. Poetické, melancholické i trochu smutné, ale dobré. Jedna z těch lepších komedií, které jsem viděl. Zlatý věk Hollywoodu, krásná Amerika. Prostě fajn.4* ()

Brtniik 

všechny recenze uživatele

Film jsem viděl v TV. Jelikož obdivuji „Džonsnovku“ (jak z nostalgie říkám Renée Zellwegerové) na film jsem se moc těšil a z přemíry nadrženosti jsem pročetl vše dostupné... Období, ve kterém se film odehrává je mi sympatické, tedy v USA. Ženy byly hezké(nejspíš kvůli oblečení, které eliminovalo případné nedokonalosti, ne jako je tomu nyní), auta silná a kulatá. Možná si tu dobu idealisuji, ale nejsem si jist, zda by tam a tehdy bylo myslitelné presentovat ňádra, notabene na víceméně veřejném místě... Námět jistě zajímavý, ovšem jistě by mu prospělo pečlivější (anebo úplně jiné!) zpracování. Přišlo mi to místy až moc veselé. Nesnáším když rejža „valí futr pryč“, jakoby se nemohl rozhodnout, zda natočit ságu či něco z látky vypustit. Rení je zvláštní a myslím, že docela vzácný bistabilní typ – „umí“ být velice hezká, ale i naopak. Patří to k životu, je to nenudivé, ale to šklíbení by přece jen nemusela tak přehánět. Zde se shodím: nedaboval ji někdo jiný než obvykle? Jo-li, nebylo to ono. Kluci byli báječní, určitě o nich ještě uslyšíme. Někdo někde se zde poškleboval filmovým moudrům. No, proč se nepoučit hezky v teple domova, bez ztrát a rizika? Poučka o proměnlivých tepelných požadavcích žen (byť od šílence) je hezká, leč odvozená od obecnějšího moudra: Co chtějí ženy? Něco jiného! Náš divák ocení hlášky (dobrá byla ta o nevhodnosti dívat se do zpětného zrcátka), ale ač zde nějaké padly, nějak nevyzněly. Zkušený komik udělá lachpauzu, zde to vždy bylo nějak nahňahňané jedno přes druhé. Některé filmy se na druhé kouknutí „zlepší“ (stalo se mi to např. u Vratných láhví), ale tento bych asi nepokoušel a nedoporučil ke shlédnutí. Nedávno jsem film o5 viděl... není to tak špatné, leč hvězdu nepřidám... ()

Ainy 

všechny recenze uživatele

Tohle byl podle mě jeden z příběhů k zamyšlení, než aby se člověk vyloženě nějak zasmál. Renča si tady zahrála roli ženy, matky dvou odrostlých synů, o které se snaží postarat. Jenže ona holka neví, co skutečná práce je a snaží se hlavně znovu výhodně provdat a zajistit tak rodině příjem. V průběhu filmu jsem ji docela litovala jaký měla pech. Z tváře je jí dokonale možné přečíst pocity naděje, hořkosti anebo vzdoru poprat se s osudem, který se snaží hrdě nést se vztyčenou hlavou a svým typickým, že "vše se brzy změní". Nicméně jsem ráda, že nežiju v padesátých letech. Dnes můžu u baru naštěstí chlapa oslovit a zeptat se jak se má, aniž bych se musela obávat, že mě zatknou za provozování nejstaršího řemesla. Miluju ten dabing Martiny Hudečkové a přiznám se, že stejně jako třeba u Funése, tak i u René netoužím slyšet originál. ()

Galerie (21)

Zajímavosti (1)

Reklama

Reklama