Reklama

Reklama

Včera, dnes a zítra

  • Itálie Ieri, oggi, domani (více)
Trailer
Komedie / Romantický / Povídkový
Itálie / Francie, 1963, 117 min (Alternativní 114 min)

Obsahy(1)

Živočišná Neapolitánka, která se věčnými těhotenstvími brání vězení, bohatá panička z Milána, nahrazující lásku pouhým bezcitným flirtem, či lepší římská prostitutka, do níž se zamiluje mladý seminarista, každá úplně jiná a přesto všechny stejně ženské a okouzlující. Nezapomenutelná Sophie Lorenová v rolích tří naprosto odlišných žen doslova zaplňuje filmové plátno svým neodolatelným ženstvím, jemuž v roli jejích mužských partnerů se stejnou chutí přihrává neodolatelný Marcello Mastroianni. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (170)

viperblade 

všechny recenze uživatele

O tom, že Ieri, oggi, domani je one-woman show Sophie Loren, nepochybuju. Ale o čem pochyby mám, je scenárista. Totiž film začne skvělou povídkou o jedné temperamentní dámě, která se vězení vyhýbá tak, že rodí jedno dítě za druhým. Ale od této nadprůměrné (80 %) povídky jde kvalita dolů, druhá povídka postrádá smysl (40 %) a třetí, nějaký smysl má, ale nezaujalo mě tam nic, krom mírně odhalené Sophie (50 %). Takže musím napsat, že přes všechno, co jsem o tomto filmu slyšel, jsem zklamaný a budu si hodně dlouho pamatovat tento snímek jako ten, ve kterém exceloval jeden živel jménem Sophia Loren a ve které zklamal scenárista. Nic víc tu nestojí za zmínku či vidění. 50 %. ()

mortak 

všechny recenze uživatele

Itálie je žena, Itálie je Sophie. Čím víc rodí dětí, tím je krásnější. Poselství filmu: Chudoba cti netratí, naopak odměňuje roztomilým potomstvem - první povídka. Bohaté ženy jsou totiž tak prázdné - druhá povídka - a tak mnohé prostitutky jsou tisíckrát blíže k bohu než ony, protože i přes své povolání mají zlaté srdce - třetí povídka. To není ani film, ale technicolorová širokoúhlá výkladní skříň buržoazní Itálie - můžete se jí z pozice cizince smát, ale který národ se může pochlubit dominantní Sophii a submisivním Marcellem (tedy ta závěrečná scéna, oojjj!). Je mi smutno z konce jednoho neorealistického režiséra - první část filmu je pohádková idyla o soudržnosti a vzájemné lásce chudých Italů, zatímco ta třetí se svou lechtivostí jakoby vypadla z repertoáru typického buržoazního divadla. A ten Moravia se svým morálním výkřikem je v této společnosti spíš směšný. ()

Reklama

aniiicka 

všechny recenze uživatele

Ach, Marcello a Sophia...filmy této legendární dvojice patří k mým oblíbeným..láskyplné hašteření, slunná Itálie a jako tady vše nejlépe pod taktovkou Vittoria de Sicy. Film se skládá ze tří povídek, nejradši mám asi poslední a první. Nezapomenutelná scéna - když, Marcello a jeho kamarád zpívají před vězením Sophii, jak vypadá její situace nebo Marcellův tanec za intimního světla lednice:) Tento italský poklad vřele doporučuji! ()

Markussis 

všechny recenze uživatele

Úchvatný povídkový film nesoucí v sobě snad všechny odstíny Itálie oněch let. Spojení Loren a Mastroianni v dialozích funguje perfektně. Miluji ten obrovský nadhled, se kterým je tento povídkový film natočen. Na tehdejší dobu je to jednoznačně, právě vzhledem ke zmíněné nadsázce, film velmi moderní. Z filmu přímo číší bezstarostnost a radost ze života. To je možná asi ten hlavní důvod, proč je v mých oblíbených. Zkrátka zlatá šedesátá. ()

Sokkk_y 

všechny recenze uživatele

Sophia Loren & Marcello Mastroianni - to je vražedná herecká kombinace nejlepších herců, jaké kdy Itálie mohla zrodit. Režisér Vittorio De Sica, který již předtím se Sophií spolupracoval, nám předvedl tři rozídlné geniální povídky, jejichž obsah se vůbec v ničem neshoduje. Na jedné straně zde máme zoufalé porody kvůli záchraně před vězením, pak snobskou dámičku s ne moc snobským páníčkem, který neumí řídit nic silnějšího než "šestistovku" a nakonec nastupuje neodolatelná Mara a zoufalý Augusto, který si chce konečně aspoň trošku vrznout i za svitu lednice.... Tři rozdílné povídky s mistrovskou italskou hereckou dvojicí. Můj oblíbenec Marcello Mastroianni, jenž se předtím vyznamenal už ve spolupráci s dalším skvělým italským výplodem Fellinim (La Dolce Vita, 8 1/2) , podal nezapomenutelné výkony ve všech třech rolích, stejně tak jako vždy nádherná Sophia Loren.... Kombinací Marcella, Sophie, Vittoria a sladké ukřičené Itálie vznilky tři skvělé povídky, které člověka donutí ke smíchu a k zamyšlení, kdy si divák řekne "Vždyť ten svět je tak nádherný." Pět hvězd bych dal ještě včera, pět hvězd bych dal i dnes a pět hvězdy asi určitě dám i zítra. ()

Galerie (26)

Zajímavosti (10)

  • Červené auto ve filmu nese název Ferrari 250 GT California Spyder a patří mimořádně k vzácným vozům – pouze 56 těchto vozů bylo vyrobeno a některé se prodaly za více než 10 milionů amerických dolarů. (ČSFD)
  • Držadlo Umbertova kufříku se láme, když se mu ho Augusto snaží sebrat. V dalším záběru je držadlo opět celé. (džanik)

Reklama

Reklama