Reklama

Reklama

Včera, dnes a zítra

  • Itálie Ieri, oggi, domani (více)
Trailer
Komedie / Romantický / Povídkový
Itálie / Francie, 1963, 117 min (Alternativní 114 min)

Obsahy(1)

Živočišná Neapolitánka, která se věčnými těhotenstvími brání vězení, bohatá panička z Milána, nahrazující lásku pouhým bezcitným flirtem, či lepší římská prostitutka, do níž se zamiluje mladý seminarista, každá úplně jiná a přesto všechny stejně ženské a okouzlující. Nezapomenutelná Sophie Lorenová v rolích tří naprosto odlišných žen doslova zaplňuje filmové plátno svým neodolatelným ženstvím, jemuž v roli jejích mužských partnerů se stejnou chutí přihrává neodolatelný Marcello Mastroianni. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (169)

Šakal 

všechny recenze uživatele

Herecký koncert Sophie Loren , které více než zdatně sekunduje Marcello Mastroianni. Tři povídky, každá zcela jiná. V té první se Sophie představuje jako matka, která rodí stále další a další děti jak na běžícím páse, aby se uchránila od vězení a já pouze " s napětím " čekal k jakému celkovému počtu se dostane a zda to vidá i na pověstnou Klapzubovu jedenáctku :o) V druhé si Sophie zahrála dámu z vyšších kruhů a přestože podala mistrný výkon, tato povídka se mi nijak hluboko do paměti nezaryla a oslovila mě nejméně. Třetí povídka ( Sophia vystupuje jako lepší prostitutka ), to je herecký koncert dua L+M ! Jako třešínka na dortu závěrečný striptýz v podání krásně Ženské s velkým Ž Sophie Loren a vůbec nevadí, že nebyl dotáhnut až do úplného konce ( ba právě zcela naopak, protože v představivosti ( fantazii) je krása! :o) p.s. To, jak Marcello sedí schoulený na posteli s rukama mírně před očima a tváří se jako malé děcko rozbalující dárky pod stromečkem mně vehnalo slzi do očí a přivodilo záchvat smíchu. Výborně zahrané. Hodnocení: 1povídka : 4*, 2 povídka: 3*, 3 povídka: 4+1/2*! ()

jitrnic 

všechny recenze uživatele

Celkem sranda, Mastroianni je vtipný (hlavně umí být krásně otrávený), Lorenová je krásná, tu a tam je to prošpikováno nějakou tou kritikou bohatých a zkažených a moc jsem nepochopil, jestli ty tři povídky pojí dohromady nějaká myšlenka nebo co, spíš si myslím že ne a že jsou k sobě dány (ty povídky) hlavně proto, abychom se dostatečně nabažili hlavních představitelů (nemám nic proti). ()

Reklama

B!shop 

všechny recenze uživatele

Moc sem nevedel, co od filmu cekat, jestli to bude skutecne komedie, nebo zase nejaky drama. Mame tu tri povidky, pricemz prvni je skvela komedie s originalni zapletkou a dobre jsem se u ni bavil. Coz me mile prekvapilo a tesil jsem se, co pride dal. Bohuzel dal uz to je jen horsi. Druha povidka je naprostej opruz o nicem, jediny stesti, ze je ze vsech tri nejkratsi. Treti povidka uz je sice docela fajn a opet zajimavej pribeh, kterej misty pobavi, jenze zbytecna delka ji dost ublizuje. Herecky to stoji pouze na Mastroiannim a Loren, ktery hrajou ve vsech trech povidkach hlavni roli, jenze zatimco Mastroianni je naprosto perfektni, at uz jako dobrackej podpantoflak v prvni povidce, vicemene normalni typek v druhy, nebo nadrzenej lehkej uchylacek v treti, tak oproti tomu Loren hraje vsechny tri zensky naprosto stejne, coz znamena, ze je vecne s necim nespokojena a furt jenom vyrvava, tudiz mi lezla na nervy. Zachranilo to jen to, ze ji to tu dost slusi a neboji se svlikat, i kdyz to do konce bohuzel nikdy nedotahne. Takze celkove to je tak na 4*, 2* a 3*, coz da lepsi 3*. ()

viperblade 

všechny recenze uživatele

O tom, že Ieri, oggi, domani je one-woman show Sophie Loren, nepochybuju. Ale o čem pochyby mám, je scenárista. Totiž film začne skvělou povídkou o jedné temperamentní dámě, která se vězení vyhýbá tak, že rodí jedno dítě za druhým. Ale od této nadprůměrné (80 %) povídky jde kvalita dolů, druhá povídka postrádá smysl (40 %) a třetí, nějaký smysl má, ale nezaujalo mě tam nic, krom mírně odhalené Sophie (50 %). Takže musím napsat, že přes všechno, co jsem o tomto filmu slyšel, jsem zklamaný a budu si hodně dlouho pamatovat tento snímek jako ten, ve kterém exceloval jeden živel jménem Sophia Loren a ve které zklamal scenárista. Nic víc tu nestojí za zmínku či vidění. 50 %. ()

pytlik... 

všechny recenze uživatele

Konečně jsem se dostal k povinnému filmu pro nás, Holzmannovy milovníky. Bohužel, pořádně jsem viděl jen první povídku, protože stačilo nahlas vyřčené nevinné srovnání postavy mé partnerky s postavou Sophie po sedmi(!) těhotenstvích a od té chvíle jsem sledoval děj jen jedním okem, druhým jsem zkrátka nemohl. Nejsem bystrozraký, abych viděl skrz studený obklad, že. Jinak jsem kroutil hlavou nad tou nelogičností, žádná normální matka sedmi dětí se nebude snažit dostat z vězení, kde má s sebou děti jenom dvě, a těch zbylých pět visí doma na krku tatínkovi. Naopak by si snažila tu pohodu co nejvíce prodloužit. Ke druhé povídce snad jen větu na účet Lorenové, "pěkně na šestou k pásu do továrny, ony by tě ty pseudoromantické kecy přešly!". A třetí povídka na mě působila značně depresivně. Chudák kluk, na chvilku se mu blýskla šance na normální život, než ho spojený kartel babičky, dědečka, prostitutky a jejího zákazníka přinutil vrátit se na kněžskou dráhu. V tichu klášterní kobky musel Lorenovou sublimovat pěkně dlouho. ()

Galerie (26)

Zajímavosti (10)

  • Natáčanie filmu prebiehalo v mestách Rím, Neapol, Miláno a Ercolano. (dyfur)
  • V rámci prípravy na rolu Mary absolvovala Sophia Loren hodiny striptízu u Jacquesa Rueta - choreografa zo slávneho kabaretu "Crazy Horse Saloon" v Paríži. (Arsenal83)
  • Predlohou pre postavu Adeliny (Sophia Loren) bola Concetta Mucardi – Neapolčanka, ktorá otehotnela 19-krát za sebou, len aby sa vyhla väzeniu za predaj pašovaných cigariet. (Arsenal83)

Reklama

Reklama