Epizody(22)
-
Konec dobrých dní (E01)
-
Bílý na tahu (E02)
-
137 sekund (E03)
-
Černá labuť (E04)
-
Špetka pravdy (E05)
-
Strašidla a příšery (E06)
-
Dar (E07)
-
Karty s kojotem (E08)
-
Věřit (E09)
-
Oznámení (E10)
-
Odhalení nula: část první (E11)
-
Odhalení nula: část druhá (E12)
-
Zpětný ráz (E13)
-
Lepší andělé (E14)
-
Obětovat královnu (E15)
-
Nikdo nás nedostane (E16)
-
Zahrada rozcestí (E17)
-
Sbohem žlutá dlážděná cesto (E18)
-
Oprava směru (E19)
-
Vyjednávání (E20)
-
Odpočítávání: část první (E21)
-
Odpočítávání: část druhá (E22)
Obsahy(3)
Z ničeho nic se objeví tajemné světlo a téměř všichni lidé na světě padnou do bezvědomí. V tomto stavu před očima vidí vlastní život, jak bude vypadat za šest měsíců. Jednotka elitních agentů FBI se snaží záhadu vyšetřit a lidé si začnou uvědomovat, že budoucnost se vždycky může změnit. Najděte odpovědi a pronikněte ještě hlouběji do příběhu plného hádanek díky skvělému bonusovému materiálu. Uvidíte mimo jiné i celou sérii od pilotního dílu až po poslední epizodu. Uslyšíte, jak natáčení vnímali herci a štáb, a budete mít příležitost znovu prožít každý nečekaný dějový zvrat v celé sérii. (oficiální text distributora)
(více)Recenze (384)
Možná to není zcela na pět hvězdiček, ale musím dát, protože tenhle seriál se dokázal úžasným způsobem vzchopit. Původně seriál se zajímavým nápadem, který ztroskotával na některých hloupostech a hlavně na skutečnosti, že mezi blackoutem a naplněním viděné budoucnosti je spousta času, který se vyplňoval odpornou vatou.. Ovšem jak se sériál chýlí ke konci, tak přináší mnoho zajímavých a překvapivých zvratů a úžasným způsobem pracuje s různými flashbacky, které odhalují mnoho zajímavého a zároveň se už naplno využívá toho potenciálu s budoucností, minulostí, prollínámím atd. Na škodu je hlavně, že se to tak parádně nerozjelo hned v první polovině série. A pak lze vyčítat jistou překombinovanost a formální onanii. Pokud to však zasadím do kontextu podobně laděných seriálů jako Fringe, The V atd. (tedy seriály s jistou sci-fi tématikou, které nejsou příliš kvalitní a snaží se těžit z napodobování inovativních starších bratříčků - například z Lostů, BSG...), tak dojdeme k tomu, že Flashforwards mezi svými chorými vrstevníky jasně vítězí... ()
ČESKOSLOVENSKÁ Pay-TV PREMIÉRA: AXN = 16.11.2009 + SLOVENSKÁ TELEVÍZNA PREMIÉRA: JOJ = 3.1.2011 - rovnaký prípad ako DOLLHOUSE. Okolité obecenstvo prežíva doslova orgazmus, ja v tom žiaľ vidím debilnú somarinu s predvídateľným twistom v závere. Sledovali ste THRESHOLD vážení ? Prečo ste tam nehádzali po pilote 5-hviezdičiek ? Veď je to na úplne rovnakej úrovni. (28.9.2009) - Druhá epizóda bola narozdiel od pilotu výborná. Ak to bude pokračovať po tejto línii a tvorcovia nebudú špekulovať o mytológii, pridám sa k "stádu". (2.10.2009) ()
zatim bych tohle hodnocení nebral moc vážně, i přesto, že bych si mohl dovolit bejt o něco opatrnější.jelikož je děj postaven na "vzpomínkách" s budoucnosti, musejí se autoři potýkat se zajimavejma paradoxama, který neni tak úplně jednoduchý rozlousknout..zatim dějem proplouvají celkem vez problému, ale (spoiler) když je ve druhym díle jednomu z hrdinů řečeno, že ho někdo viděl umřít a on si to přitom nepamatuje, jak je to teda možný?..pamatoval by si svou smrt? nebo během tý vzpomínky umřel a proto si to nepamatuje?jak ale někdo mohl vidět, že ho zavraždí, protože to znamená, že byl před tim naživu-přesto si nic nepamatuje..podobných otázek se může objevit více a to může bejt pro vývoj seriálu celkem osudný..nechci ale v hodnocení zas tolik předbíhat..pořád je postavený na dvou dílech a to je moooc málo ()
Specifičnost Flashforwardu je v jeho „hledání sebe sama“. Tvůrci hned několikrát naprosto zásadně změní styl, koncept, žánr, přístup k postavám, tempo vyprávění... No prostě vše, což má za následek značnou rozháranost celku, která ústí do podoby, kdy vám může sednout začátek, ale už ne zbytek a naopak. To je ostatně i můj případ, opravdu vynikající a strhující to pro mne začíná být až od dvanácté epizody, kdy se to překlopí v adrenalinem nabitou hru kočky (aka osudu) s myší (aka lidmi i lidstvem jako takovým). Navzdory geniální premise se samotný dopad oněch 137 vteřin na lidstvo, víru, vědu, vše co známe vlastně vůbec neřeší. Je to opravdu jen premisa, nečekejte žádné vymazleně promyšlené nadčasové hrátky s časem, tohle není 12 opic, ale "pouze" popcorn pro davy naplňující škatulku „velkorozpočtový spin-off Lostů“. Předčasné utnutí ze strany studia je pro tvůrce taková z nouze ctnost, jelikož se to díky tomu nestačí přejíst ani vyčerpat, na druhou stranu je kvůli tomu závěr samotný sice ucházející, ale rozhodně diváka spolehlivě „nasírající“. ()
Úchvatný seriál. Vědecky je zahrávání si s budoucností - časem, celkem padlé na hlavu a vše musí být propojeno, jako kotouče v hodinkách. Netvrdím, že tohle je filozofický seriál pro geeky. Právě, že se snažím říct to ,,není". Je to o lidských emocích a citech, což mě velice překvapilo. Mysterioznost a velmi dobré herecké osazenstvo tomu zvedá úroveň na hrdého následníka trůnu po Lostech. Jen se bojím, jak si tvůrci poradí s koncem... Snad bude stát za to90% ()
Galerie (284)
Photo © American Broadcasting Company (ABC) / Bob D'Amico, Ron Tom, Adam Larkey, Craig Sjodin
Zajímavosti (14)
- Ve scéně, kdy Lloyd Simcoe (Jack Davenport) vstoupí do pokoje svého syna Dylana (Ryan Wynott), lze si všimnout, že na posteli je povlečení s motivy z animovaného seriálu Star Wars: Clone Wars (od r. 2003). (cze.Oi)
- Herci Jack Davenport (Lloyd Simcoe) a Sonya Walger (Olivia Benfordová) hráli dříve v seriálu se stejným názvem, ale nikdy se nesetkali. Jack Davenport v anglické verzi seríálu Párování (2000) a Sonya Walger v jeho americké verzi (2003). (ČSFD)
- Postavy Marka Benforda a Bryce Varleye byly pojmenovány podle autorů sci-fi románů Gregoryho Benforda and Johna Varleyho. Oba zmínění autoři jsou známí svými příběhy o časových paradoxech. (Greg)
Reklama