Reklama

Reklama

VOD (1)

Mickey Haller je charismatický advokát bez kanceláře. Úřaduje na zadním sedadle svého vozu Lincoln Continental, aby mohl být co nejblíže svým klientům - opilým řidičům, drobným podvodníkům, překupníkům drog a podobným existencím. Právo pro něj není otázkou viny či neviny, nýbrž záležitostí týkající se manipulace a vyjednávání. Když si ho jako obhájce najme playboy z Beverly Hills, kterého zatkli za napadení prostitutky, získá po letech prvního dobře platícího klienta. Kromě toho je přesvědčen, že se mu konečně naskytla šance obhajovat skutečně nevinného člověka. Postupem času odhaluje, že případ nebude tak jednoduchý. Mick pochopí, že při hledání neviny svého klienta přehlédl přítomnost nejryzejšího zla. Pokud mu chce uniknout, musí využít veškeré své schopnosti. V sázce totiž není jen ostře sledovaný soudní případ, ale i jeho život... (TV Nova)

(více)

Videa (4)

Trailer 1

Recenze (889)

Zeck 

všechny recenze uživatele

Klasická krimi zápletka filmů z 80. a 90. let, která je nesmírně zábavná díky Conaugheyovi a jeho dokonálemu převtělení do role vychcaného egoistického právníka. Film má klasickou dějovou linii: seznámení s hlavním hrdinou -> vyšetřování -> proces. Nic inovativního, přesto kvalitní zpracování a příjemné obsazení dokázalo tento film udělat více než zajímavým. 76% ()

Shadwell 

všechny recenze uživatele

Podle mě je ten film chytřejší, než vypadá. Minimálně nelze popřít kvalitu, s jakou docela dlouho zakrývá fakt, že jde o tuctovou historku z právnického seriálu, kterou se někdo – Bůh ví proč – rozhodl předělat na film. Co je ovšem obzvláště zajímavé, je fakt, že úplně stejně zakrývá zpovykaný playboy Ryan Phillippe svoji skutečnou tvář. Takže tak jako zakrývá film, že je jen tuctovou historkou, zakrývá i Ryan Phillippe, že je jen obyčejným grázlíkem. Toto pozoruhodné zrcadlení podstaty filmu v jeho částech je v kinematografii docela časté, můžeme zmínit třeba roboty z Transformerů, které lze vnímat jako alegorii jejich vlastního ekonomického statusu – díky tomu, že mohou tak rychle měnit tvar, jsou úspěšní ve filmech, v počítačových hrách, v hračkářstvích, komiksech atp. Ty neustále se měnící roboti tak vlastně zrcadlí merchandisingovou podstatu současného filmového průmyslu a způsobu, jakým Transformeři vydělávají. Chceme-li nějaký méně komerčnější příklad toho, jak se celek filmu odráží v jeho částech, můžeme vzpomenout Mlčení jehňátek, jejichž klíčovým tématem je proměna (lišajové Buffalo Billa, metamorfózy Lectera z distingovaného pána do kanibala, proměna Jodie Foster z dívky, pronásledované můrami o zabíjení jehňátek, do ženy s diplomem agentky FBI). Tato proměna se ovšem odráží i v nepřetržité proměně od jednoho filmového žánru k druhému. Metamorfóza, o níž film pojednává, tak popisuje i jeho vlastní podobu - kriminálního filmu, thrilleru (téměř až hororu) i psychologického filmu. Měli bychom proto odolat četným pokusům Hannibala patologizovat, prezentovat jej jako nemocného lumpa, ojedinělého parazita v jinak zdravém zeleném jablku. To jablko, ten film, je nemocný. ____ Když už bylo řečeno cosi o tom, jak se celek film odráží jeho částech, musí být zmíněn i opačný případ, kdy se film odráží v celé sérii či frančíze. Při troše zjednodušení lze tvrdit, že většina filmových příběhů začíná vesele a postupně nabírá na dramatičnosti. Stejně tak je tomu ovšem u filmových sérií, například Rychle a zběsile začínaly jako rozdováděný melodramata a ve čtvrtém a pátém díle najednou výrazně potemněly do místy až komicky senilní polohy. Totéž Pán prstenů, nebo Harry Potter, který prodělal podobný vývoj od vesele humorné pohádky pod Columbusem do Yatesovi ultravážné verze naládované obludnou epičností. Tahle universální triáda část – celek – série se ostatně netýká jen filmů, ale i národů, například: skobový nos – Žid – sionistické spiknutí. Nebo abychom zůstali doma: zlaté české ručičky - Honzové s fištrónem dobývající a přečůrávající svět – mesianismus propuknuvší například v husitství (ale i: špatně volené oblečení aneb v taplákách nejen do sámošky – banda zanedbaných, líných a zakomplexovaných zlodějíčků, podvodníčků, tunelářů, flákačů, okecávačů a švejků – národ, který si ani neumí sám vládnout a potřebuje dobré rady a vedení těch vyspělých lidí zvenku). Věc se má každopádně tak, že je vlastně jedno, jestli si všímáme částí, celku, nebo sérií, protože se navzájem zrcadlí. Mohli bychom to říct i tak, že objekt se nemění, mění se jen náš náhled na tento objekt, jak nám neustále naznačuje ve filmech kamera změnou velikosti záběru od detailů přes polodetaily a polocelky po celky, ačkoliv snímá principielně pořád totéž a mění jen velikost objektivu. () (méně) (více)

Reklama

emma53 

všechny recenze uživatele

Byla jsem nadšená ze zfilmování knihy mého oblíbence Michaela Connellyho a navíc zcela hodnověrně !! To se tak často nestává. Film má švih, spád a napětí, přesně jak to má ve správné kriminálce být a konečně jsem viděla Matthewa McConaughea hrát i jinou roli, než se kterou bývá obvykle ztotožňovaný a navíc mu tahle advokátská role sedne jak přišitá na míru.Takže krimi jak víno a já prostě musím dát pět *. ()

Fr 

všechny recenze uživatele

,,JSEM NEVINEJ!“ ,,PAK BY JSTE MI MĚL ŘÍCT, CO SE STALO.....“ /// Kristus Pán byl taky nevinnej a ....., to víme. Hold měl smůlu, že M. McConaughey tehdy asi neměl čas. (Nebo že by byly problém prachy?) 100 litrů jako záloha, 550 na hodinu a další kilo, když se jde k soudu – no prostě úspěšný mladý muž, kterej na to, že zastupuje takový gaunery, spí docela dobře. Ale čekají ho události, na jejichž konci se bude muset rozhodnout, na který ,,straně“ vlastně je...... Koho by nezajímalo, jak funguje právní systém v rukách těch úspěšných. Nebo jeho zvrhlost v plné kráse. Každopádně zajímavej případ, právní intriky a krimi kličky, které z něj dělají víc než jen film z právnického prostředí. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Jsem známej balič barovejch holek (jako sbalit na jednu noc, ne na furt a do krabice..). 2.) Přemejšlím jestli číst knížky od Michaela Connellyho. 3.) Zjistím, proč by měl dobrej právník zastupovat motorkářskej gang. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE * NAPĚTÍ ** ()

T2 

všechny recenze uživatele

Rozpočet $40miliónovTržby USA $58,009,200Tržby Celosvetovo $87,145,086Tržby za predaj Blu-ray v USA $6,092,389Tržby za predaj DVD v USA $14,440,067║ Matthew McConaughey sa dobre obul do ponúknutej šance a svoju úlohu advokáta výborne zvládol, celé to je svižné, pútavé, bez slabších chvíľok. /80%/ ()

Galerie (36)

Zajímavosti (14)

  • Všechny scény byly natočeny za 37 dní v Los Angeles County. (Krouťák)

Související novinky

ČSFD.cz - 30 nejlepších filmů roku 2011

ČSFD.cz - 30 nejlepších filmů roku 2011

01.01.2012

Žebříček nejlepších celovečerních filmů roku 2011 dle ČSFD.cz se v budoucnu bude měnit - obsahuje totiž filmy, které se teprve chystají do naší distribuce a budou časem hodnoceny více diváky, což… (více)

Obhájce z Lincolnu na vašich obrazovkách

Obhájce z Lincolnu na vašich obrazovkách

11.08.2011

Tím vás nechceme nabádat, abyste si dobrými kritikami provázený právnický thriller The Lincoln Lawyer – Obhájce opatřili na DVD či BR (v zahraničí už jsou dávno na trhu) a vytrestali tak váhavé… (více)

McConaughey léčí AIDS drogami

McConaughey léčí AIDS drogami

11.03.2011

Na nějakou dobu si dal pohov od rolí hezounů v romantických komediích, takže jej uvidíme v právnickém dramatu The Lincoln Lawyer a pak možná i v jeho vysněném projektu nazvaném The Dallas Buyers Club… (více)

ČSFD.cz - 30 nejlepších filmů roku 2011

ČSFD.cz - 30 nejlepších filmů roku 2011

01.01.2011

Žebříček nejlepších celovečerních filmů roku 2011 dle ČSFD.cz se v budoucnu bude měnit - obsahuje totiž filmy, které se teprve chystají do naší distribuce a budou časem hodnoceny více diváky, což… (více)

Reklama

Reklama