Reklama

Reklama

Obsahy(1)

What a Feeling! Jennifer Bealsová v hlavní roli amerického muzikálu o nebojácné a půvabné Alex, která se každou noc mění ze svářečky v tanečnici... Populární muzikál vypráví příběh mladičké svářečky Alex Owensové, která po nocích tančí v baru a sní o studiu na konzervatoři. Naivní příběh s parametry Popelky (osiřelá hlavní hrdinka, deus ex machina v podobě bohatého a atraktivního Nicka) dokáže i dnes okouzlit nábojem tvrdohlavé mladistvé energie a samozřejmě ústředními hity jako „Flashdance – What a Feeling“ či „Maniac“. Zajímavostí je, že nejslavnější taneční scénu filmu – konkurs na konzervatoř – tančily tři různé taneční dublérky: Marine Jahanová dublovala tancování, gymnastka Sharon Shapirová výskoky a tanečnice Crazy Legs breakdancing. Snímek byl v československých kinech poprvé uveden v roce 1987, přičemž z něj cenzura vystřihla zpověď hlavní hrdinky v kostele. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (295)

kocik1 

všechny recenze uživatele

Tak tohle mě nechytlo ani když mi bylo sladkých "náct" a tak nějak se dalo očekávat, že poskakování mezi svářečkami za zvuků hudby mě bude dojímat stejně jako mé pubescentní kamarádky. Co na to říct po 30. letech? Snad jen, že to poskakování a vzpomínka na hity mládí, je to jediné, co z filmu nakonec zůstalo. A pak vyumělkováná lovestory sešpendlená horkou jehlou mezi jednotlivými tanečními čísly. Anebo možná narychlo vysvářená elektrodou, abychom byli přesnější. ()

triatlet 

všechny recenze uživatele

Jennifer Beals je kouzelná i s tím svářečským maskováním. A když se obleče jako Popelka a vklouzne do tanečních piškotů, tak se hravě vyrovná ostatním tančícím princeznám v Hříšném tanci nebo v Pomádě. Mě prostě v raném mládí oslovila Alex. Díky výborné hudbě a líbivé choreografii zamhouřím oko, nebudu hledat mezery v jednoduchém scénáři a Flashdance si rád znovu pustím. ()

Reklama

nash. 

všechny recenze uživatele

Finálový tanec před zkušební komisí má své kouzlo, svým způsobem se zapsal do dějin žánru a ovlivnil jeho budoucí podobu, ale film jako takový mě ani s odstupem let nijak zvlášť za srdce nevzal. Nepomohly ani osmdesátkové disco hity ani natřásající se hýždě Jennifer Bealsové. Možná kdyby tančila s tou svářečkou.. ()

Šakal 

všechny recenze uživatele

Ne pokaždé je pokrok ku prospěchu věci. Co by si svět bez telefoních budek počal že :o) Lidstvo by v nich mnohé ztratilo. Když to na dva "zdravé" lidi přijde a zrovna nikde po ruce volný útulný byteček, penzion, či vhodné zákoutí, jeví se to jako příjemná varianta (řešení). V neposlední řadě "opepří" lehce vyhasínající vztah. Přeci jenom narvat se ve dvou lidech do mobilu (pomineme-li "technickou obtížnost") není zrovna dvakrát lákavá varianta. Lehce mi ten peprný rozhovor při večeři (Alex a Nicka s jeho ex....) připomněl vtip, který rozesmál 2/3 osazenstva restaurace, tu zbýv. 1/3 min vytrhl z letargie na oslavě 30-tých narozenin mého kamaráda. Snad prominete(vlastně není za co)....Přijde slečna k doktorovi. Ten se na nic neptá, hned u dveří ji ohne přes židli a div z ní nevyšuká duši. Následně se protáhne a lehce si uleví: "Paráda, to jsem přesně potřeboval....a co schází vám" :o) Jj, "80" romantický snímek se všemi klady i zápory co k tomu neodmyslitelně patří(lo), včetně "potřebného happiendu". Jelikož já jsem "stará dobrá škola", mě tento taneční snímek Adriana Lynea nijak neuráží. Rozhodně mnohem méně než nechtěná parodie J. Lopez na závěrečnou náborovou scénu. Při tanečních scénách notně sympatické Jennifer Beals v baru, kdy na sebe dotyčná vylévá obsah kýble, každý zdravý chlap raději sahá do mrazáku pro kostky ledu a neomylně si je sype do kalhot. Zvlášť v těchto horkých dnech by mohlo hrozit samovznícení. Výsledný resultát: nenadcne, ale ani neurazí a * navíc tasím za toho roztomilého "psího syčáčka" hlavní hrdinky.... p.s. začínám se strachovat o své zdraví. Pustit si po tomto kousku tuto: http://www.csfd.cz/film/227779-rolling-stones/ spolupráci mistra Martyho a Stounů .... no řekněte upřímně, přijde vám to lidičky normální :o) ()

LeoH 

všechny recenze uživatele

V době ČR (pardon, ČSSR) premiéry mi mohlo být kolem patnácti a tahle osmnáctka se svářečkou, co bydlí sama jenom s drsně vypadajícím čoklem v bývalém skladu (dneska by se tomu říkalo loft a bylo by to prestižní bydlení, tehdá to bylo myšleno jako znak nižší společenské vrstvy, to jsou mi paradoxy), po odpolednách trénuje baletní figury a po večerech řádí na barovém pódiu, mezitím balí šéfa, chvíli je něha a křehkost sama, chvíli rozbíjí okna a je sprostá jako dlaždič, aby za chvíli brečela knězi ve zpovědnici, a při tom všem z ní čiší živočišná radost ze života a z pohybu, tahle holka mi tenkrát otevřela oči. Z dnešního pohledu se to může zdát legrační, ale tenkrát mi poprvé naplno došlo, že je vlastně jenom na mě, co se svým životem udělám, a že mě vlastně můžou čekat docela zajímavé věci. A ani teď po letech v tomhle bijáku, kde má každá druhá postava svůj sen, který se holt někomu splní a někomu ne, nedokážu při vší cukrkandlovitosti vidět jenom blbej řadovej muzikál o tom, jak chudá holka dík své kráse k princeznovství přišla. Ta osmdesátková popina je tu vlastně nejslabší stránkou, i když dneska už i k ní člověk cítí jistý sentiment. Zato taneční scény dokážou ještě dnes i mně, totálnímu pohybovému dřevu, zprostředkovat ten „What a feeling!“ pocit. Tak tedy za čtyři. ()

Galerie (106)

Zajímavosti (45)

  • Irene Cara údajně napsala slova k oskarové skladbě v autě v den natáčení ve studiu. (don corleone)
  • Manažér filmového štúdia vymyslel zaujímavé finále konkurzu na hlavnú úlohu Alex (Jennifer Beals). Rozdal fotky troch herečiek dvestočlennej partie robotníkov zo susednej stavby a pýtal sa, ktorú z tých troch by najradšej pobozkali. (Raccoon.city)
  • Film je natočený podľa skutočného príbehu tanečnice Maureen Marder. Práva na sfilmovanie svojho života predala za smiešnych 2 300 amerických dolárov. S pokusom získať väčší podiel peňazí pre seba však na súde neuspela. (Raccoon.city)

Související novinky

Futuristická Bible?

Futuristická Bible?

28.01.2009

Někdy z těch hollywoodských námětů zůstává rozum stát. Ale staré pravidlo pro tvorbu dobrých příběhů praví: „Vymysli co největší šílenost a pak ji publiku naservíruj nejlíp, jak umíš.“ Někdy to vyjde… (více)

Reklama

Reklama