Režie:
Gavin WiesenScénář:
Gavin WiesenKamera:
Ben KutchinsHudba:
Alec PuroHrají:
Freddie Highmore, Emma Roberts, Sasha Spielberg, Marcus Carl Franklin, Ann Dowd, Blair Underwood, Rita Wilson, Elizabeth Reaser, Andrew Levitas, Sam Robards (více)VOD (1)
Obsahy(2)
Freddie Highmore si zahrál George, osamělého puberťáka odevzdaného osudu, který se dostal až do posledního ročníku střední školy bez toho, aniž by hnul prstem. George se spřátelí se Sally (Emma Roberts) - krásná a komplikovaná dívka v něm vidí svou spřízněnou duši... (HBO Europe)
Videa (2)
Recenze (196)
Mile nezávislý teenagerský film s tak typicky hořkosladkou náladou, okázale výjimečným hlavním hrdinou, se kterým se musí dospívající divák lehce identifikovat, ve výsledku je však hrdina načrtnut podle předem připravené šablony a snímek působí trochu mainstreamově a dobře ilustruje cestu, kterou americký filmový průmysl za tuhle dekádu urazil, neb dříve se nezávislý (východní) film vymezoval proti hollywoodskému standardu a dnes už jeho zákonitosti přejímá. Příjemný pocit z právě skončeného filmu ovšem zůstává... ()
George, nepochopený depkař, který cítí, že je smrtelný „ehm“ odmítá spolupracovat s okolním světem, protože ve své podstatě nic nemá smysl, celý svět je proti němu... zkurvený umělec. Celé dni je tak čumí tím svým otravným dětským, bledým ksichtem někam do neznámá a v tom zbadá ji, Sally. Sally co by dívka z jiné společnosti si k němu jakýmsi zázračným způsobem najde cestu a jak jinak, najednou má vše smysl. V tady tom časovém úseku toho stihnou hodně, až nakonec George najde sám sebe, jak úžasné, poetické, mistrovské. Vysmrkal sem pár kapesníčku, podepkařil nad tím kolik lidi denně zemře, protože s tímhle na mně Goerge vybafl hned v úvodu a nakonec sem se dozvěděl, že vše dobře dopadne. Pozoroval sem to nejspíš proto, že mívám senilní neděle, naštěstí mně to opravdu rychle „pokaždé“ přejde. 2/10 Každopádně rozebral sem to jen tak povrchně, jistěže to mnělo hlouůubku. ()
Nejen George, ale ani film vlastně neví, co chce. Ukázat na nejistotu dospívání? Ono je to jedno, dospělí si většinou nejsou o moc jistější. Volba (příliš mnoho možností), otázky budoucnosti, hledání spřízněné duše. No proč ne, ale the Art of Getting By je nudné a tak trochu falešné. P.S. Obsah je úplně mimo. ()
V tom filmu je neskutečné množství skvělých informací, o kterých jsme jako puberťáci buď sami přemýšleli a nebo slyšeli. A teď je vidíte úplně z jiné strany a hlavně je konečně chápete či jim alespoň rozumíte...Moc se mi to líbilo, protože to bylo brané sice z pohledu puberťáka, který odmítá jakékoliv společenské konvence a myslí již na důležitější věci, na které dokonce někdo za celý život myslet nebude, ale není to jen tak ledajaká "pubertální" komedie z prostředí střední školy. Je to podané takovým zvláštním způsobem, že jsem mu to prostě vážně věřila. Že jsem věděla o čem mluví. Navíc je tam skupinka herců, kteří to umějí zahrát a pro mě tam byl hlavně Michael Angarano, kterého mám jako oblíbence z Knick :) :) Rozhodně to není komedie. Není to extra depresivní, ale má to hodně prostoru k zamyšlení :) A to je moc dobře :) ()
Hlavní myšlenka filmu? To řekněte vy mě.. Naprosto povrchově zpracované. Nakonec to je film absolutně o ničem, kde máme jednoho flákače, který celý film pindá o tom, jak je všechno zbytečné atd, atd.. A co z toho? Nakonec všeeechno najednou jde. Rozhodně se z toho dalo udělat něco lepšího než tahle teen kravina. ()
Reklama