Režie:
Michael GoiScénář:
Michael GoiKamera:
Josh HarrisonHrají:
Rachel Quinn, Amber Perkins, Dean Waite, Peter Renaud, Tammy Klein, April Stewart, Jay Gragnani, Marcus Dreeke, Caleb Wells, Kara Wang, Tia Streaty, Rudy GalvanObsahy(2)
Film podle skutečné události, která 14. ledna 2007 otřásla celou Amerikou. 14letá Megan Stewart tohoto dne náhle beze stopy zmizela a o tři týdny později i její 13letá nejlepší kamnarádka Amy Herman. Film je sestaven z videí, záznamů z chatu, webcamerových záběrů, domácích video nahrávek a všech záznamů, které bezprostředně zachycují dobu před Meganiným zmizením. (Dlee)
(více)Recenze (159)
Zklamání, závěr mohli taky klidně víc okořenit, když už první dvě třetiny filmu nechali jen na dvou náctiletých holkách. Nejhorší byly zpravodajské vstupy, kterými chtěli film udělat realističtějším, ale nad kterými jsem se jen zasmál a modlil se, aby už byl konec. Rozhodně doporučuji spíš snímek The Den, ale i tohle stojí za shlédnutí. ()
Tíživé a depresivní. Znovu bych to vidět nechtěl. Zařadilo se to u mě do trojky nejvíc znepokojivých filmů (Deamonlover, Cradle of Filth a tohle), zejména pro svoji realističnost. Obzvlášť v době, kdy se víc a víc rozmáhá darkweb a TOR a lidi se ve větší míře oddávají podobným zvěrstvům... Jako když kamarádka omylem narazila na web, kde jste mohli zaplatit, aby holce v přímém přenosu uřízli končetinu dle vašeho výběru... Týden kvůli tomu nechtěla jít online. No a když si uvědomíte, co všechno se na netu děje a pak sledujete tohle a ješte navíc máte v rodině děti, nikdy byste o tom nemohli napsat, že to je nuda. To ukazuje jen na míru vaší nevyspělosti a na absenci empatie a soucitu. ()
BACHA NA SPHOJLÉR: Celá "vata" filmu, která buduje podklad pro poslední "dvaadvacetiminutovku", je sice pro tento závěr potřebná, ale je taky neuvěřitelně nudná (při scéně, kdy se už postopadesáté zvětšoval záznam z bezpečnostní kamery, přičemž jsem měl pocit, že záměrem je ukázat šušně v levé nosní dírce drahé Megan, jsem začal koulet očima) a táhne se asi tak pomalu, jako Džambulčino střízlivění po večírku, na kterém z fondue fontán místo čokolády tryskal Jäggermeiser míchaný s rozmixovanými rumovými pralinkami vytaženými z propudrovaného nosu Paříže Hiltonové. Navíc, když už se ten závěr konečně dostaví, říkáte si, jestli to všechno chcete vůbec sledovat, protože nevíte, co dalšího na vás Josh vybalí. Ten se s tím ale moc nesere a místo klasické americké profláklé a očekávané krvavé řeže na vás vybalí maximálně žuchnutí do jámy s desetiminutovou předehrou na lopatu, ve které se klidně můžete jít vysrat a nepřijdete vůbec, ale vůbec o nic (a to jako fakt). Jinak žůžo poselství, děvčata, nechovejte se jako kurvy a už vůbec se s kurvama nekamaraďte. Jak by řekl legendární Stanley Bradley - kopněte je do pRdele. Ba Dum Tss. ()
Na celém 'filmu' bylo zdaleka nejlepší to jídlo, které jsem si k němu vzala. Jinak ať se na mě někdo klidně zlobí, ale sledovat hodinu dvě nesnesitelné a nepříliš hezké pizdy, an tlachají do webkamery a na konci být odměněn krátkým (avšak přesto zbytečně dlouhým) dokumentem z těžkého života amerických hrobníků, kteří musí pracovat i v noci a nevyhovujících podmínkách...nein. Formát found footage je ZLO a kdyby ho někdo vaporisoval, vůbec se nezlobím (čest těm cca dvěma docela slušným výjimkám). ()
Chtěl jsem začít jinak, ale bohužel jsem si všiml věty v komentáři jednoho z nás "může si za to sama." Kdybych byl POMO, okamžitě odtud letíš, debile. Nebudu se šťourat v tom, kde byla ve skutečném příběhu chyba a co by všemu bylo bývalo zabránilo; kdo má v hlavě mozek a ne ústí tlustého střeva na to přijde sám. Budu hodnotit formu filmu, která je těmto událostem hodna ještě méně, než náš hradní pán svému úřadu. Nevím, koho napadlo, že ze sledování statických záběrů ksichtů mně úplně ukradených lidí budu řvát nadšením, ale rád bych tomu někomu vzkázal, že jsem leda tak zíval nudou. Nemůžu soucítit s někým, koho hodinu slyším kecat jenom o orálním sexu a nemůžu nesnášet někoho, koho dvacet minut pozoruju jak kope díru v zemi... Když tenhle film nedokáže vzbudit vášeň a rozhořčení, na co ho tady máme, Míšo? ()
Galerie (11)
Zajímavosti (16)
- Ač film působí díky „found footage“ a natočeným televizním záznamům realisticky, není natočen podle skutečné události. Veškeré fotky a „autentická“ videa jsou prací herců a scenáristů. Režisér Michael Goi prohlásil, že se pouze nechal inspirovat příběhem Amandy Todd. (SpicyNugget)
Reklama