Reklama

Reklama

Let’s Dance: Revolution

Trailer 1

Mladá tanečnice Emily (Kathryn McCormick) přijíždí do Miami s velkým snem tančit na profesionální úrovni. Na jedné plážové party se seznámí se Seanem (Ryan Guzman) a protančí s ním celou noc. Sean vede kontroverzní pouliční taneční hnutí MOB, které se drze dere vpřed a tančí na nejrušnějších místech ve městě a také v netradičních prostorách jako jsou muzeum nebo banka. Občas si vyberou rušnou křižovatku. Prostě to rozbalí všude, kde vzbudí pořádný rozruch. Tancem provokují běžné kolemjdoucí a strhávají na sebe i pozornost médií. Jejich hlavním cílem, je způsobit co největší šok a být pořádně vidět i slyšet. Sean Emily postupně učaruje a rozhodne se do jeho tanečního projektu zapojit. Postupně se stane jeho hlavní tanečnicí. Brzy mají první neohlášené vystoupení, které opět zvedne ze židlí řadu kritiků i fanoušků. Jedny naštvané a druhé nadšené. Emilyn otec, bohatý byznysmen, ale nesouhlasí, aby se jeho dcera poflakovala s pouliční bandičkou. Představuje si pro ni jinou budoucnost. A tak to chce tanečníkům pořádně osolit. Místo, kde už MOB dlouho trénují, chce Emilyn otec rekonstruovat a využít jej k obchodním účelům. K tomu potřebuje vystěhovat tisíce zde žijících lidí. Skupina MOB se na protest proti tomu rozhodne vyrazit do ulic a tancem upozornit na problém těch, kteří zůstanou bez střechy nad hlavou. Teď už taneční skupina MOB netančí jenom proto, aby se předváděla a provokovala, nyní tančí pro zatraceně dobrou věc. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (27)

Trailer 1

Recenze (272)

Petrson17 

všechny recenze uživatele

No, začátek mě neskutečně nudil a měl sem chuť se propadnout i s postelí do horoucích pekel, takový ten stejně umělý, nepřirozený a obehraný příběh, který nabízí téměř každý taneční film ... přeslazené dialogy, přehnané reakce herců a taková ta strašně nepředpovídatelná zápletka, ze které bych zvracel, nakonec samozřejmě veselý happy end a všichni se milujeme..bla bla.. Nicméně i přes velmi slabý a laciný příběh, se v mém případě jedná o nejlepší díl taneční série Step Up. A proč? Jedná se o taneční film, to znamená, že prostý děj se dá lehce omluvit! Zpracování filmu je na jedničku, hudba, kostýmy, prostředí scén a konečně samotné tancování je skvělé, co skvělé, úžasné!!. Občas jsem měl na ústech ten "wow", jak mne některé taneční scény nadchly! Musím přiznat, že vystoupení TheMob v muzeu umění a ty skvělé vizuální efekty ve mne vyvolaly husí kůži. Neuvěřitelné choreografie, originalita sama, banda talentovaných a sympatických tanečníků! Jsem spokojen, film splnil prioritně co by měl! Příběh by neměl být složitý, důležité je věnovat se taneční choreografii, ukázat nové taneční kreace a prostě celou dobu hlavně tancovat tancovat tancovat na plné pecky! Královský taneční film! 70% ()

katuska138 

všechny recenze uživatele

Bylo jednou jedno království, kde tanec řešil všechny problémy, i ty nejneřešitelnější. Princové se zde mužně plácají po zádech a neustále se chválí. Ale zničehonic je tu chudý chlapec, který by si přál princeznu všech tanečnic, ale její otec by s tímto svazkem nemohl souhlasit. Jak jinak by ji tedy mohl získat, než právě tancem. Chlapec tedy dívku zavede mezi své chudé společníky a ukáže jí, jak strašně musí žít, kvůli jejímu hroznému, megalomanskému tatínkovi. Inu princezna se rozhodne bojovat s chlapcem proti utlačování jejího královského tatínka. Spojí armádu tanečníků, kteří skáčou na trampolíně o sto šest a špulí zadky na všechny okolo. A nebyla by to správná pohádka, kdyby tento tanec tatínka nezlomil a ten nesvolil ke všemu, co si jeho dcerunka přála... zazvonil zvonec a pohádky je konec... brrr, hudební videoklip roztažený na hodinu a půl. ()

Reklama

F.W.Colqhoun 

všechny recenze uživatele

'Za to, že jste čuměli na blbej film, si můžete sami,' pomyslím si obvykle, když narazím na hodnocení jednou hvězdičkou nebo odpadem. Informačních zdrojů (TENTO nevyjímaje) je dnes dost a bolestným zážitků se lze snadno vyhnout. Na „Let's Dance: Revolution“ jsem jít musel, šlo o pracovní povinnost. A bylo to peklo. Že se nebude jednat o Bergmana (ani „Bezstarostnou jízdu“)jsem věděl, ale to, co jsem musel prožít, mi vyrazilo dech, připravilo o několik posledních iluzí a utvrdilo v několika paranoidních podezřeních (např. že generátory zápletek, naznačené Orwellem, skutečně existují, jedou na plné obrátky, neboť tohle nemohla zplodit lidská bytost). I přes pitomý scénář, nabuznělého hlavního hrdinu, ultra-mega-klišoidní dialogy a kreténskou hudbu (až na nasteroidovaný sampl „Pyramid Song“ od Radiohead a zlomek synťákové nádhery „Wait“ od M83) bych se ale přenesl – jde o devadesátiminutový videoklip, ne? Co mne ale zvedalo opakovaně z polstrované sedačky byl ne zcela nevinný pokus autorů navodit mylný dojem, že kroucení hýžděmi a saltování (ve značkových hadrech) mezi auty má jakýsi politický smysl (titul filmu „Revolution“ jsem dopředu chybně interpretoval jako deklaraci technologického posunu série a proto se nevyhnul jistému překvapení). Přestože o revolucích jakéhokoliv druhu nemám žádených iluzí a nejsem typ stavějící při každé příležitosti barikády, devalvující a nanejvýš konformní způsob, jakým autoři snímku naznačují způsob společenského protestu, mne hluboce pobuřoval a pobuřuje dokonce ještě teď, dva dny potom, co jsem se z kina po lobotomizujícím zážitku vypotácel – kdyby se autoři tomuto motivu vyhnuli, byl bych snad ochoten s přihlédnutím k žánrové škatulce hodnotit shovívavěji, přesto, že pro blbé dialogy prostě omluvu nenacházím. Pevně doufám, že ani individua mně neznámého druhu, kteří projekce tohoto typu filmů navštěvují dobrovolně, nebudou brát předkládaný a vlastně strašně cynický model ovlivňování společenského dění (něco chceme, korporace chtějí něco jiného, zatancujeme a korporace, kterým se náhle hodíme do reklamy na značkové hadříky, změní názor) vážně. Jeden bod za občasný důvod k hysterickému smíchu a skackavé kozy. ()

Kosmik 1 

všechny recenze uživatele

Už samotný začátek napoví, že se bude jednat o pitomost největšího kalibru. Choreografie je sice jakžtakž průměrná, ale scénář je na nic. Zábava asi tak do 15ti let, pro ostatní spíše nudná záležitost a ukázka toho, jak jsou v americe opět všichni bez starostí, happy a cool. Ale na tohle už mě nebaví se koukat. A úplně na konec nezbývá, než si položit otázku, jak mohla hlavní aktérka ve finále tušit, že bude tančit a vzala si pod sukni ty taneční bombarďáky. :D 30% ()

playboxguest 

všechny recenze uživatele

Příběh stupidní, klišovitej a obehranej až hanba. Ale co se patlat s kvalitou příběhu u filmu, kde o něj jde vlastně až na posledním místě a jeho účelem je slepit taneční scény, o který jde přece především. Tanec totiž vyřeší všechno, ať jde o lásku, která je ještě nasládlejší než v prvních dvou dílech, o strach, že nám jeden zlej pan podnikatel pro vidinu dalšího zisku zbourá naší domovinu, nebo o to, jestli dostanu angažmá v prestižní skupině, kam jen tak někoho nevezmou. Velké plus za to, že se se čtvrtým dílem konečně odstupuje od dance batlů a alespoň v něčem přichází svěží vlna, nesoupeříme tu už proti jiným tanečníkům, ale spojujeme se a chceme se dostat do povědomí milionů, což nedokážeme, pokud nebudeme doopravdy originální. A veškeré výstupy, ať už v galerii (můj favorit), restauraci, business centru, nebo ve finále, za to doopravdy stojej. 3D: *** mi tentokrát nepřipadá tak efektivní a promakaný jako u předchozího dílu (který má naopak jedno z nejlepších 3Dček na trhu), na efekty je umírněné (stojí za to snad jen u létajících bankovek a ve finále) ale i tak je celkem pěkně prostorové a zábavné. K tomu všemu třešnička na dortu v podobě sexy Kathryn McCormick, která mě udržela v pozoru, i když všechno ostatní začínalo selhávat (mňamózní jako Julia Voth). Všeho všudy asi nejzábavnější kousek série. 70% ()

Galerie (60)

Zajímavosti (9)

  • Ve scéně, kde je Moose (Adam G. Sevani) a kamera se přibližuje k jeho bundě, má kapuci nahoru, ale když se kamera oddálí, je kapuce dole. (..Lucas..)
  • Při příchodu do restaurace při Emiliině (Kathryn McCormick) premiéře si Emily sundá kabát, který zůstane na židli, ale když vystupuje na stůl, židle je již prázdná. (sona.1990)
  • V záběru, kdy skupina tančí v restauraci, je kameraman nachystán s kamerou v rohlíku na tácu, v dalším záběru ale prochází kolem s prázdným tácem. (Hanka13)

Reklama

Reklama