Reklama

Reklama

Let’s Dance: Revolution

Trailer 1

Mladá tanečnice Emily (Kathryn McCormick) přijíždí do Miami s velkým snem tančit na profesionální úrovni. Na jedné plážové party se seznámí se Seanem (Ryan Guzman) a protančí s ním celou noc. Sean vede kontroverzní pouliční taneční hnutí MOB, které se drze dere vpřed a tančí na nejrušnějších místech ve městě a také v netradičních prostorách jako jsou muzeum nebo banka. Občas si vyberou rušnou křižovatku. Prostě to rozbalí všude, kde vzbudí pořádný rozruch. Tancem provokují běžné kolemjdoucí a strhávají na sebe i pozornost médií. Jejich hlavním cílem, je způsobit co největší šok a být pořádně vidět i slyšet. Sean Emily postupně učaruje a rozhodne se do jeho tanečního projektu zapojit. Postupně se stane jeho hlavní tanečnicí. Brzy mají první neohlášené vystoupení, které opět zvedne ze židlí řadu kritiků i fanoušků. Jedny naštvané a druhé nadšené. Emilyn otec, bohatý byznysmen, ale nesouhlasí, aby se jeho dcera poflakovala s pouliční bandičkou. Představuje si pro ni jinou budoucnost. A tak to chce tanečníkům pořádně osolit. Místo, kde už MOB dlouho trénují, chce Emilyn otec rekonstruovat a využít jej k obchodním účelům. K tomu potřebuje vystěhovat tisíce zde žijících lidí. Skupina MOB se na protest proti tomu rozhodne vyrazit do ulic a tancem upozornit na problém těch, kteří zůstanou bez střechy nad hlavou. Teď už taneční skupina MOB netančí jenom proto, aby se předváděla a provokovala, nyní tančí pro zatraceně dobrou věc. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (27)

Trailer 1

Recenze (272)

Hwaelos 

všechny recenze uživatele

Je zvykem série Step Up, že jednání postav nedává elementární smysl, příběh je papírová pohádka a základní principy logiky dostávají těžce na zadnici (aneb kde sakra berou ti chudí kluci ze slumu tak exkluzivní matroš a techniku na vystoupení?). Čtvrtý díl frenčízy samozřejmě není výjimkou. Dokonce bych řekl, že úplný závěr dovedl nesmyslnost zápletky (a tím pádem celé vyznění filmu) úplně nejdál: Ústřední taneční buduje celej film kontrakulturu, která staví jidášský, kapitalistický prachy do opozice proti tradici, životu obyčejnýho člověka a živýmu umění jako takovýmu, jenom aby se v happyendovým závěru nechala koupit od mezinárodní korporace. To mi hlava ještě pořád nebere. Na druhou stranu vypadá to, že čím hloupější je téma filmu, tím lepší jsou taneční performance a tím promakanější je způsob jejich snímání. V tom ohledu je Step Up: Revolution pravděpodobně nejlepším tanečním filmem, kterej je možný vidět. ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Banda velmi talentovaných tanečníků, která si i tak hrdě říká, preferuje různé taneční kreace na neobvyklých místech jako je třeba galerie nebo restaurace. Svými troufalými tanečními výstupy si získávají značnou pozornost a také vysokou sledovanost na Youtube, které za takové aktivity nabízí v soutěži vysokou finanční výhru. Sympatický Sean (Ryan Guzman) je jedním z jejich vůdčích členů, který se zamiluje do krásné Emily (Kathryn McCormick) dcery bohatého a nekompromisního průmyslníka, který jim už zanedlouho chystá nemilé překvapení v podobě vybourání jejich čtvrti. Banda je rozhodnutá si svoji čtvrt nenechat vzít a je pevně odhodlána o ni bojovat jak jinak než tanečními prostředky. Čtvrté pokračování taneční série proměnlivých kvalit psala ženská ruka a je to na něm znát. Vše začíná jako jedna velká párty na slunných pláží Miami, pak probleskne nápad na soutěžní klání a nakonec nápadité avšak nenásilné zůčtování s boháčem. A pochopitelně řada krásně pojatých romantických až kýčovitých záběrů na zamilovaný pár Emily a Sean. Tenhle díl se od svých předchůdců výrazně liší, přichází s nejsložitější choreografií a také nejlepší režií a kamerou, které i v mezihrách dodávají filmu chytlavost. Sličná Kathryn McCormick v hlavní roli má výrazně navrch nad ostatními a taneční čísla jsou propracovaná do nejmenšího detailu. Předvídatenost děje je sice zřejmá, ale scénář Jenny Mayer se perfektně protíná s režií nepříliš ostříleného Scotta Speera jež má s režií jen minimální zkušenosti, ale ve výsledku to není vůbec znát. Nebývá zvykem, aby čtvrté pokračování svojí kvalitou předčilo nevýraznou dvojku a otravnou trojku ze které se v jedné závěrečné scéně vrátí Adam G.Sevani, ale tady k tomu došlo. Úbytek vkusné romantiky ve filmech je markantní a tenhle s tím hodlal něco udělat v kombinaci s dokonalými tanečními čísly. Vyšel z toho pro mě asi nejlepší film o tančení, který jsem kdy viděl, který energií nešetří a zamilovanost dvou mladých lidí se mu dá v pohodě věřit. Mé hodnocení: 80% ()

Reklama

drake31 

všechny recenze uživatele

Sledovať bandu post-pubertálnych výrastkov ako hopsajú kade-tade, hore-dole, a počúvať to všemožné tuc-tuc ma len tak skoro neomrzí. Je to to zas a znova napratané všetkými klišé ktoré dokážete nájsť, ale v tom tempe sa to stráca, a len s blbo usmievate a užívate si vašich tanečných kreácii na gauči. Štvrtý Step Up sa sústredil na Flash Moby čo je viac než vďačná téma, a bola využitá najlepšie ako mohlo, s tím bolo spojená aj poukázanie na to čo internet a média dokážu a aké haló vedia vyvolať. Nechýbali fajn choreografie, skvelá hudba (kto mi pustí vo filme Glitch Mob ma vyhraté), a ani tá herecká banda nebola na zahodenie, potešili postavičky z dielov minulých. Takže odo mňa už klasické 4*, a kľudne znesiem aj ďalšiu nálož ... ()

Speedy01 

všechny recenze uživatele

Jedna hvězdička za kreativitu, nápaditost, prostředí... Zbytek jedna velká hrůza. Film pro vypatlance, kde zápletky a dialogy jsou tak stupidní, že mi těžce připomíná některé skupiny lidí. Hrozně předvídatelné, pro mě často hodně trapné... "např. můžou tanečníky zavřít na 50 let do vězení za to že tancujou na ulici" - WTF ??? No jsem rád že to mám za sebou, už se na to určitě dívat nebudu. ()

Marek1991 

všechny recenze uživatele

Jeden z filmov na ktorý som sa tešil, vzhľadom na to, že tanec a hudbu milujem a pri prvých dvoch dieloch som bol unesený. Pri treťom už komercia podľa mňa prerástla film a tento tretí? Nanešťastie zostáva v tom. Úvod bol úplná stará škola ako z tých černošských videoklipov, kde sa zabávajú na odpružených autách, mávajú trblietavými vecičkami, už len drugstery tomu chýbali. Tanec na pláži bola nevhodná sexuálna vsuvka ako z filmu Klip, ktorý som nedávno videl. Trocha som bol sklamaný, že v tej hispánskej krčme sa skoro nič nedialo. Potom ma však dostali skoro do kolien tie scény v múzeu, reštaurácii, či administratívnej budove. Záverečný tanec v prístave bol des, až na trampolínovú scénku, či scénku s pružinami. Trápne bolo najmä to, keď sa tam zjavil Moose z predchádzajúcich častí a tie jeho gestá a reči, taktiež tancujúci starosta bola hlúposť. Inak vždy sa divím, že keď hlavní hrdinovia vo filmoch tancujú, či chodia po pláži, skoro vždy je prázdna, najmä na Floride, či v Kalifornii je to hlúposť. Že opäť obsadili do hlavných rolí fešákov a krásavice, ma už vzhľadom na USA ani neprekvapuje, je to trapas. Inak pri záverečnej scéne mi veľmi reálne to iskrenie pri búchaní kovových palíc o zem neprišlo reálne. Taktiež záverečný tanec dvoch hlavných hrdinov bola hlúposť. Zaujímavé bolo posolstvo porotkyne o originalite, ale chcel by som vedieť kritériá, ktorými posudzujú tanečníkov. Film mal veľkú dávku klišé, tie romantické prechádzky, výlety osamote bývajú už akoby zažrané v týchto filmoch, bolo to desné. Romantika nula bodov, dej slabý, pokiaľ nerátam tie tri významné tance. Už len to, že v čase hospodárskej krízy to šupli na bohatú snobskú Floridu u mňa body ubralo. Film ťažil z aktuálnej situácie, protestov a revolúcií vo svete, najmä voči chamtivosti, kapitalizmu, ale pritom bol naivný a nedosiahol toho, čo mal, naopak sa tomu upísal, reklama na Nike, to bol vrchol a tiež tie slová, že nemajú žiadnu šancu zabrániť výstavbe pánovi Andersonovi, načo bol potom ten film dobrý, keď ho presvedčili vďaka vytvorenej postave dcéry a on sa zľutoval, keď videl tie tance? Podľa mňa tým pádom zbytočnosť.Taktiež tá náhoda, že zrovna hlavná hrdinka bola dcérou toho miliardára sú ďalšou chybou. Toto je komerčný film, ktorý sa snaží tváriť revolučne. Inak zvláštne, že vždy je tam taký kopec jasajúcich a výskajúcich mladých ľudí a starých je tam ako ihiel v kope sena. Hudobne to spĺňalo moje očakávania, neboli to len tie úplne lacné komerčné braky, tanečne je to na vysokej úrovni. Po stránke scenára a dialógov je to trapas, po dejovej až na tie tri tance taktiež. Po stránke postáv nula bodov. Efekty na vysokej úrovni, romantika nula bodov. Originalita a inšpiratívnosť tam boli, ale len do určitej výšky, lebo to bolo komerčné, napriek tomu, že sa to snažilo presvedčiť o opaku. Že takýto film zarobí peniaze mi nevadí, skôr mi vadí, ak sa na niečo hraje a vyžiera originalitu niečoho iného. Film bol neprirodzený. Všetko toto u mňa robí dôležitú súčasť hodnotenia, nuž ale je to americký pohľad na vec, americká forma protestu a zároveň podpora toho, voči čomu protestujú, záver nepriniesol takmer žiadne riešenie, naviac si dávajú záležať, aby boli v centre pozornosti, aby o nich hovorili v médiách hlavného prúdu, boli sledovaní na internetových stránkach, pre mňa absolútne mimo. Postupne, keď si to nechávam preležať hlavou zisťujem, že hudba a tanec si zaslúžia hviezdu a istý originálny a inovačný motív spojený s hlúpou a jednoduchou snahou o revolučnú vec a boj proti chamtivosti si zaslúžia druhú, ale za čo ešte by si to zaslúžilo? Možno efekty, kamera, splnenie účelu zarobiť nehorázne peniaze, ale to u mňa ani tak hviezdy nerobí, keďže tieto veci poučný, zábavný, či mimoriadny film nemusí mať. Ako príklad uvediem napríklad filmy Páter Pio, Cesta na Mesiac, či Profesionál. Pôvodne som chcel dať filmu vyššie hodnotenie, ale zisťujem, že ani niet za čo. Haló, je rok 2012! () (méně) (více)

Galerie (60)

Zajímavosti (9)

  • Ve scéně, kde je Moose (Adam G. Sevani) a kamera se přibližuje k jeho bundě, má kapuci nahoru, ale když se kamera oddálí, je kapuce dole. (..Lucas..)
  • Video, ktoré hlavní hrdinovia sledujú na tabletoch na stránke “youtube.com“, skutočne existuje. (N0X.)

Reklama

Reklama