Reklama

Reklama

Nikdo jí nevěří. Nikdo ji nezastaví. Jill byla před rokem unesena záhadným mužem a následně vržena do hluboké díry plné mrtvol předchozích obětí. Jako jediné se jí podařilo přežít, protože znala pachatelovo tajemství. Rok po tragické události stejně záhadně mizí i její sestra Molly. Jill je přesvědčena, že je únosce zpět. Tudíž sestru čeká stejný osud a do zítra může být mrtvá. Policie jí však stejně jako tenkrát nevěří a Jill nezbývá nic jiného než podniknout pátrání na vlastní pěst. Podaří se jí do dvanácti hodin najít vraha? (oficiální text distributora)

(více)

Videa (22)

Trailer 1

Recenze (178)

Genero 

všechny recenze uživatele

Filmu se nedá upřít jakás takás atmosféra. Je ale škoda, že scénář nesvěřili někomu jinému, třeba nějakému scénáristovi, protože jakmile někdo promluví, nebo někdo něco udělá, jde celá atmosféra do prdele. Jak slibuje název, ve filmu skutečně zmizí jedna osoba a bohužel to není Aranka Seyfried. Ta je mi vrcholně nesympatická a trochu mi připomíná masařku zneužívanou v dětství oplzlým pterodaktylem, což mi neumožnilo patřičně přilnout k její postavě. Tvůrci se toho ale vůbec nezalekli! Já vím, že jsem klidně mohl zmáčknout OFF, ale mocinky mě zajímalo, jak Aranka chodí od dveří ke dveřím, mluví s různými lidmi a potom má hysterický záchvat. Kdyby zmizela hned na začátku, mohlo to být třeba o tom, jak Květa Fialová doma ve sklepě týrá malá koťátka a říkalo by se tomu thriller. ()

A.Beech 

všechny recenze uživatele

Viem, moje hodnotenie trochu vybočuje percentám filmu, ale mňa to bavilo. A to aj napriek tomu, že som mal ku koncu veľké výhrady. Správanie hlavnej postavy ku koncu filmu je vážne dementné a tak "filmovo americké". Taktiež keby bol prezradený spôsob, akým sa teda vrah dostal do domu, by rozhodne pomohlo znížiť vnímanie dementnosti filmu. ALE - nenudil som sa! Slabé 4*. Ak by som mal brať naplno do úvahy dementnosť tak by to boli 2* (prečo teda nehodnotím 3*? Neviem. Ale Emily Wiskersham mám v obľube). ()

Reklama

Hennes 

všechny recenze uživatele

Ne složitý příběh o unesené dívce, které policie únos nevěří a když se ztratí i její sestra, musí se Jill sama vydat po stopách únosce. To vše by šlo a například scéna telefonického rozhovoru Jill s únoscem, má určitě svou atmosféru a napětí. Na druhou stranu, která ženská by se takto autem vydala sama po lesní cestě a dál dokonce pěšky, navigována telefonem únosce? A policie je zde vykreslena jako parta totálních tupců, nejen že nic neověřují, ale ani nedokázali v lese najít místo únosce? Má to své dobré i špatné chvilky. ()

nemik22 

všechny recenze uživatele

Tak nevim no... Přijde mi, že je tady Gone poněkud podhodnocen. Příběh je sice trošku vykonstruovaný, ale stejně tak zábavný. Na Amandu Seyfried se hezky kouká, celé je to zasazené do pěkného prostředí a závěr je celkem povedený. Určitě to nebyla ztráta času a až zas nebude do čeho, rád si ho pustím znovu. ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Nenápadný thriller pod taktovkou jihoamerického režiséra, který si pro svůj americký debut do hlavní role vybral Amandu Seyfried, a dobře udělal. Mladé dívce Jill jednoho dne zmizí její sestra, se kterou bydlela ve společné domácnosti. Domnívá se, že byla unesena neznámým mužem, a domnívá se tak právem, protože to samé ji postihlo před rokem, jenže policie pátrání po maniakovi zastavila, protože neobjevila žádnou stopu vedoucí k němu, a tedy ani vykopanou lesní jámu, do které vyděšenou dívku uvrhl. Zdá se, že maniak a údajný vrah mnoha jiných pohřešovaných žen, existuje jen v představách Jill, která je po lékařské zprávě považována za psychicky labilní. Flashbacky a přesvědčení dívky však hovoří o opaku. Jill se obrací znovu na policii a po jejím nedostatečně projeveném zájmu o pátrání se do něj pouští na vlastní pěst. Vybavena Googlem, množstvím náhod a také zřejmě nevysvětlitelnou ženskou intuicí, nakonec přece jen na nějakého maniaka narazí a dopřeje mu parádní barbeque. Je docela evidentní, že scénář psala žena, protože pátrání policie je opravdu velmi laxní a nepropracované, ale to až tak nevadí, protože je dobré, že vyšetřovatelé nejsou vyobrazeni jako bezchybně načasované stroje. Jill je holka sympatická a Amanda Seyfrided, která nesleze po celou dobu ze scény, ji hraje hodně civilně a současně jsem měl zájem, jakým způsobem získá další indicii ve svém patrání. Režisér Heitor Dalia jí dává k jejímu sólu dostatečný prostor, přitom umí navodit jak napětí, tak i několik odlehčených momentů, které nepůsobí překvapivě nijak rušivě. Nejnapínavější závěrečná třetina filmu je skvěle hororově temná, finální odhalení maniaka slabší, ale film bych označil za téměř originální. Skvělá byla také závěrečná pointa, kdy Jill vyšetřovatele obelstí, a dokonce potvrdí, že žádný maniak vlastně ani neexistoval a jen si ho vymyslela. To jsem v thrilleru zatím viděl jen tady. Film docela solidně odsýpal, ale zase není úplně dobré od něj očekávat nějaké zázraky. Občas spadne do průměru, ze kterého se nějakou neobvyklou finesou zase vrátí do nadprůměru. Amanda Seyfried, kvalitní režie vyvolávající napětí a znepokojení spolu s místy neotřelým scénářem dávají dohromady thriller, při kterém tep rozhodně nezůstane v klidu. 80% ()

Galerie (65)

Zajímavosti (8)

  • Film před svým uvedením do kin neměl novinářskou projekci. (Hal_Moore)
  • Powers (Daniel Sunjata) hovorí Hoodovi (Wes Bentley), že ak chce baliť ženy, mal by sa stať hasičom. Toto je pravdepodobne odkaz na to, že Sunjata hral niekoľko sezón hasiča v seriáli Zachráň ma (od r. 2004). (Arsenal83)
  • Film sa stal kasovým prepadákom, kedy si nezarobil ani na náklady. (Arsenal83)

Reklama

Reklama