Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Sedmnáct let po krvavém řádění brutálního vraha se noční můra vrací. Psychopatické monstrum, které se policii nikdy nepodařilo dopadnout, je brutálnější než legendární Jack Rozparovač a nevyzpytatelnější než aprílové počasí. Po jeho stopách vyráží penzionovaný komisař Moretti, který je tentokrát odhodlán bestii v lidské podobě nenechat uniknout. Motiv, jak se zdá, neexistuje. Je tomu však skutečně tak? (FILMag)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (82)

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Máme zde další film z dílny jednoho z velikánů hororové scény Daria Argenta. Jde spíše o detektivní či krimi film s hororovými prvky (giallo). Argento ale opět nezklamal a naservíroval nám slušné dílo ze všemi prvky, které zdobí všechny jeho filmy. Je sice pravda, že tento film je kritiky i diváky hodnocen průměrně a spadá do slabších děl tohoto režiséra, ale své fanoušky si určitě stejně jako mě našel. Děj samotný je celkem jednoduchý a ni sám režisér v něm nějak neexperimentoval. Jednotlivé scény na sebe navazovaly a postupně odhalovaly tajemství z něhož film vyplývá. Sice jsme se dočkali pár nesrovnalostí a asi dvakrát nás skoro navedly k tomu, kdo že to vrah s největší pravděpodobností je. Vraždící scény byly celkem nápadité a některé i dost nechutné. Ale to už tak v Argentových filmech bývá. Celým filmem nás opět provádí hudba režisérovy dvorní kapely Goblin, která je nezapomenutelným zážitkem hudební scény. ()

Bloody13 

všechny recenze uživatele

Názorná ukázka toho, že ani v novém tisíciletí není subžánr giallo dávným přežitkem, když se ho zhostí citlivé ruce. A těmi Argento rozhodně disponuje. Slušná atmosféra, brutální a nápadité vraždy (trubka!!!), policajt-sympaťák v podání Maxe von Sydowa, staří známí Goblin - to jsou jeho asi nejvýraznější prvky. Stopáž lehce přemrštěná, ale díky perfektnímu úvodu a překvapivému závěru to tentokrát moc nevadí. ()

Reklama

Hennes 

všechny recenze uživatele

Argento má i lepší filmy, ale propracovaný start i závěr jsou logickou mozaikou a nedělají giallo stylu ostudu. Mnoho nelogických souvislostí už tu bylo diskutováno, ale Argentovi se dají odpustit. Je pravdou, že by se člověk raději podivoval nad překvapivým vyzněním situace, než nad tím, že je to prostě nemožné. Začátek filmu pro mě bylo klasické giallo sedmdesátých let s dvojicí zmatených a pomateně se chovajících krásek. Dál už mi snímek přišel přeci jen ovlivněn dobou, ale jak už jsem psal, závěr je zajímavý a já do poslední chvíle podezříval Glorii. ()

ledzepfan 

všechny recenze uživatele

Když pominu klasické argentovské kiksy v logice a chování postav v některých situacích (protože to už je taková jeho stylizace a trademark), ta je to vcelku slušné giallo, které má hlavně v začátku neuvěřitelný náboj. Časem se to celé trošičku utlumí a konec mi už přišel takový lehce překombinovaný a docela suchý. Ve výsledku je to takový Argentův lepší průměr, který pobaví, neurazí, ale podruhé si ho už nedám.. ()

Flipnic 

všechny recenze uživatele

Moderní Argento mi dal přesně co jsem od něj nevědomky vždy očekával. Pomalá vyprávění zaměnil za příběh, který slušně odsýpá, film drží diváka v pozornosti, závěr filmu je sice naprosto nečekaný, ale pro mne velice přitažlivý. Celé to kolem dětské sadistické říkanky nahání po celý film husí kůži. Vraždy naprosto perfektní, Argento si tentokrát nebere servítky. Herecké výkony velice dobré, velmi mne potěšil Max Von Sydow v roli komisaře Morettiho. Bohužel se téměř vytratila Argentovská zasněná obrazová kamera, několik pěkných a zajímavých pohledů a záběrů se sice najde, ale je jich poskrovnu ... Každopádně perfektní giallo. ()

Galerie (37)

Zajímavosti (2)

  • Komisaři Moretti a Giacomo řeší případ také díky básni "The Animal Farm", kterou ve skutečnosti napsala Asia Argento. (Chatterer)
  • Max von Sydow trval na tom, aby se papoušek ve filmu jmenoval Marcello, po herci Marcellu Mastroiannim se kterým natočil několik filmů. (Chatterer)

Reklama

Reklama