Režie:
Aram RappaportScénář:
Aram RappaportKamera:
Julio MacatHrají:
Amber Heard, Kellan Lutz, Brittany Snow, Shiloh Fernandez, Toby Hemingway, Rachel Dratch, Josh Pais, Natalie Gal, Keith Powell, Steve Cirbus, Geoffrey Cantor (více)Videa (2)
Recenze (28)
Asi žiju v jedný velký bublině. Fakt jsem totiž netušil, že se lidi zabíjej kvůli reklamám na cocky a fucky či že světem marketingu brouzdá jeden pseudonym za druhym (proč?!); nejlíp s nesnesitelně slizkym účesem a vystupovánim. Vtip postavenej akorát na obvious dvojsmyslech, drama postavený na hádkách kvůli ničemu, sexappeal postavenej na zbytečně zmalovaný Amber. Ve výsledku jasnej podprůměr. ()
Nenudící film, ikdyž jsem viděl i zábavnější komedie. Nemohu se však zbavit pocitu, že scénář je více jak zpoloviny nedodělaný. Pochopí nejspíš jen člověk, denně vysedávají u reklam a teleshopingu. Škoda, nabízí se tak svižná konverzačka s potenciálem a z prostředí, ve kterém by se to mělo dobrými nápady jenom hemžit. Herci dobří a sexy Amber jak jinak, velice koukatelná. ()
Přestože jsem to chtěl asi dvakrát vypnout, až tak zlý to nebylo. Jednak je Amber kus, byť ji mám radši „přírodnější“. A pak film nabízí i pár rad do života. Nejen o marketingu zboží, ale i marketingu lidí, sebe samých – můžeme se prodávat jak chceme a lidi nám to můžou žrát, ale je to jen 1. krok, překonání určité „aktivační energie“, ale dál bude podle mě bude potřeba prodat své skutečné já. # [viděno: monitor, 5.1, EN sub] # příběh 5 | hudba 6 | humor 1 | akce 0 | napětí 0 | pustil bych si znovu 5 ()
Nebudu zastírat, že k tomuto filmu mě přitáhla Amber Heard. Jinak bych se s ním asi nikdy nepotkal. Poměrně zajímavý námět, který se ale nesetkal s nejšťastnějším zpracováním. Místy jsem se trochu ztrácel, (možná to bude pozdějším časem při sledování) místy mě to uspávalo, což se nakonec i povedlo. Celkově jsem s obsazením spokojen nebyl a jejich osud mi byl docela volný. Myslím, že by film spíš bavil manažery a ty, kteří se pohybují v reklamních agenturách. Vím, že u produktu hraje hlavní roli obal a zaujetí, (koneckonců jsem to okrajově studoval). Ale, že by např. u energy nápoje nebyla příchuť důležitá, to si zase nemyslím a příjde mi to trochu přehnané. Ještě jeden poznatek mimo téma. Amber opět dokázala, že ženám nesluší červené rtěnky a vlasy do drdolu, ale naopak vlasy rozpuštěné a decentní líčení, pokud na něm stojí. Jaká z ní ale byla kočka mimo společnost.. Za mě je Syrup na dvě hvězdy a třetí právě za ní. 40% ()
Syrup a voda. Rappaport se tváří, jak sází na jednoduchost a jasné poselství, opak je ale pravdou. Syrup má sice chodící sex Amber Heard, za zády dobrého marketéra a vypilované dialogy, příběh je ale až nepochopitelně překombinovaný. A navzdory tomu, že všechno to rychlé tempo a satirický tón shazující lesklé pozlátko mediálního světa, něco tomu přece jen chybí. Asi bublinky. ()
Galerie (14)
Zajímavosti (1)
- Literární předlohou k filmu se stala úspěšná satirická novela Australana Maxe Barryho "Syrup", kterou nakladatelství Viking Press prvně vydalo v roce 1999. [Zdroj: us.penguingroup.com] (Conspi)
Reklama