Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Dívčí taneční skupina pod vedením slavného manažera a choreografa Evanse slaví úspěchy po celém světě. Uhlídat tento rej krasavic je pro Evanse úkol vskutku heroický. Snad proto u něj platí cosi o tom, že účel světí prostředky. Musí totiž udržet nejen profesionální kázeň, ale především i kázeň morální. Muži, to znamená vztah – sex – manželství – sňatek – dítě, cokoliv z toho znamená pro dívku konec kariéry, pro Evanse hledání nové tanečnice a pro soubor narušení disciplíny. O to větší zděšení zavládne u Evanse, když ve svém pokoji, uprostřed úspěšného turné, nalezne nemluvně. Je třeba zachovat chladnou hlavu a především nezpochybnit svou autoritu. Co ovšem není pro mistra improvizace, jakým je Louis de Funes, zas takový problém. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (252)

anais 

všechny recenze uživatele

Piti Piti Pa je roztomilá komedie, která zaujme zajímavou výtvarnou stylizací ve stylu šedesátý let, ale i výkonem hlavního představitele, Louise De Funès. Ten se stará o většinu gagů a pomáhá tak zapomenout přeci jen trochu jednodušší scénář. Na podobném principu je sice postavena většina Funesových komedií (jedno téma, které se po dobu celého filmu příliš nerozvíjí, na něž je nabaleno množství všemožných vtipů), ale zrovna v tomto případě se jedná spíš o lehčí nadprůměr, než naprostou klasiku jakou je Fantomas nebo první četníci. Pro českého diváka se však film stává povinností, pokud je fanouškem Tata bojs, kteří si do své písničky Attention aux hommes vypůjčili z tohoto filmu opravdu téměř všechno. Sledování někerých scén tak dostává nový, zajímavý rozměr (Filipe, Filipe! :) ()

hemul 

všechny recenze uživatele

Po dlhych rokoch som si pozrel tento film, kupil som si devedecko v trafike. Pravdupovediac, nepamatal som si takmer nic, videl som ho ako decko, len par scen, ale vzdy som si myslel, ze patri medzi slabsie funesove filmy. Oj, ako som sa mylil, teraz sa nanho neviem vynadivat. Nadhera. Zaradil sa medzi moje top funesovky (jakob, oskar, jeden hot..., kridielko...). Najviac sa mi paci scena, ked sa stryko dozvie o dietati svojho synovca a s vycitkou v hlase mu povie - ako si mohol to dieta opustit, ci nieco take... Na dnesne filmy dost nemoderne, vsakze. V modernej verzii by mu asi povedal, co si si nedaval pozor, ci nieco podobne. Velmi pekny teply film, aj s hudbou, kostymami, kulisami, choreografiou, dramaturgiou... ()

Reklama

Oskar 

všechny recenze uživatele

Pokud se nemýlím, jediným film s Louisem DeFunés v kulichu s bambulí a jediný, kde zpívá. :-) Rozhodně stojí za pozornost k popukání vtipný pantomimický přednes bajky o vlkovi a jehňátku (viz plakát vedle), ale jinak je to spíš slabší film. Ale ta hudba, přátelé, ta je přesně na hranici recese a geniality. Já jsem si dlouho myslel, že jsem jediný, komu se doopravdy líbí a úzkostlivě jsem to tajil. Časem se ale ukázalo, že je nás takových mnohem víc (viz také http://www.youtube.com/watch?v=a8QDcOkOhjo&feature=related) a nádherná tečka byla, když jsem soundtrack půjčil jednomu svému příteli, hudebnímu skladateli. Je nesírně kritický ke všemu, co sám nesložil, tak jsem se těšil na výbušně zamítavou reakci, ale světe zboř se - byl nadšen! Doslova řekl, že ústřední melodie už nesmí chybět na žádném večírku. :-) 50% ()

Radek99 

všechny recenze uživatele

V podstatě nuda... Až příliš trendy dobový komediální muzikál. Koncentrace humoru je velmi malá (v druhé polovině, kdy se do zápletky dostávají nemluvňata, už je film téměř kýčovitý...), jedinou kvalitní složkou snímku je složka hudební... (ale nezastírám, že hlavně díky zpopularizování nezapomenutelnou písní Tata Bojs), rozhodně ne ale jinde vyzdvihovaná choreografická, to je skoro esence kýčovitosti... Nejzajímavějším poznatkem z filmu je, že absolutní kult mládí, který vládne dnešnímu mediálnímu světu, nemá příliš dlouhého trvání. Na začátku 70. let minulého století to bylo spíše ještě naopak... Coby jinak v sobě nesla povrchní estetická rovina filmu, kde je hlavní ženská sex bomba asi čtyřicetiletá baletka... ()

tomtomtoma 

všechny recenze uživatele

Film Piti Piti Pa má samozřejmě nejsilnější zbraň v mimice a zatvrzelosti Louise. Příběh opět není nejdůležitější, byť je konzistentnější oproti mnoha jiným Navíc je divoká zuřivost o poznání krotší, nepůsobí obhrouble a s nadhledem rozvíjí jednoduchou mravokárnou zápletku až do sklapnutí pasti absurdity protivenství. S nadšením vítám stylovou pečlivost, kdy každý detail má svůj význam a náladu. Barvy i propriety výstižně dokreslují tvůrčí citlivost a zaujetí pro věc. Výsledek je milý a osvěžující. Způsobem provedení, optimistickou energií i konečným řešením. Králem příběhu je Édouard alias Evan Evans (dobrý Louis de Funès), ctižádostivý vedoucí a neomezený vládce tanečního souboru. Vše je podřízeno úspěchu a svět mimo tanec je nebezpečný v možnostech pokušení. Zdatným královým šaškem je Philippe (velmi zajímavý Olivier de Funès), Evanův submisivní synovec a hudebník tanečního tělesa. Tichá voda břehy mele, všude vůkol pouze pružná těla štíhlých tanečnic a samotné pokušení je zasvěceným zaklínadlem hnáno zpět do ohnivého podzemí. Hlavní ženskou postavou je Françoise (šarmantní Noëlle Adam), hlavní tanečnice a Evanova asistentka. Zaječí úmysly v touze po naplnění naráží na ostražitost a vynalézavost při vymýtání ďábla. Důležitou postavou je Endrika (půvabná Puck Adams), nově příchozí tanečnice s třaskavým plodem zakázaného tělesného selhání. Výraznou postavou s komickou úlohou je také ředitel římského hotelu (příjemný Paul Préboist), s nedůvěrou i pobavením plní všechny vrtochy neodbytného krále. Z dalších rolí: nedočkavý zámožný Françoisein nápadník Franco Buzzini (příjemný Franco Fabrizi), temperamentní Sicilanka s plačícím plodem minulosti (zajímavá Paola Tedesco), žádostivá žena na jachtě (Micheline Luccioni), svérázný pískající zvukař Chris (příjemný Christor Georgiadis), hystericky teatrální Sicilan (dobrý Tiberio Murgia), zmatený římský policejní komisař (příjemný Marco Tulli), uražený markýz (Franco Volpi), či řidič žlutého sporťáku (Daniel Bellus). A mnoho půvabných tanečnic: Martine Kelly, Michèle Alba, Danielle Minazzoli, Lydie Callier, Géraldine Lynton, Françoise Occhipini, Christine Reynolds, Anne Trenbasiewicz, Leila Bouvier, Françoise Gros, Sylvie Maunet, Elisabeth Plazanel, Danielle Valdorizi a Rosario Toledano. Uchvacující je stylovost, vyladěná do nejmenších podrobností ve vytváření pestrobarevné koláže každého myslitelného klišé. Bere vše s nadhledem, neposedí a rozdává dobrou náladu s elegantní lehkostí. Inu, i taková lehká díla jsou srdečně vítaná a přijímána. ()

Galerie (39)

Zajímavosti (18)

  • Když Evans (Louis de Funès) nabourá do autobusu, tak mu řidič autobusu v českém dabingu nabídne, zda nechce odtáhnout do garáže. Původně tím myslel do autoservisu, jelikož „garage“ znamená francouzsky autoservis. (McFly2)
  • V České republice se film vysílá s dvěma verzemi Evansovy pohádky o Vlku a kůzlátku, kterou vypráví děvčatům před spaním. V první verzi je celá pohádka zkrácena a doplněna dabingem p. Filipovského. Druhá verze je kompletní a bez dabingu (zvukovou složku tvoří pouze zvuky pana Funese). (Gavin87)
  • V úvodnej automobilovej scéne môžeme vidieť Louisa de Funèsa (Evan Evans), jazdiaceho na červenom Fiate 124 Sport Coupé (124AC) z roku 1969 a Daniela Bellusa (mladý vodič) na unikátnom žltom Lamborghini Miura P400 z roku 1969, z ktorého bolo vyrobených iba 338 kusov. (Raccoon.city)

Reklama

Reklama