Reklama

Reklama

Řemeslo má zlaté dno. Ovšem jen v případě, že ho člověk umí. To se však o dvojici Paolo Villaggio a Renato Pozzeto rozhodně říct nedá. Vrhají se do práce s těmi nejlepšími úmysly, ale všude, kam vlezou, nadělají spoušť. Mají totiž obě ruce levé! Jako údržbáři v kostele moc úspěchu nemají. Jako automechanici na benzínové pumpě zničí několik aut a raději sami odcházejí. Zkoušejí také prodávat vysavače po domech. V jednom hotelu udělají takovou škodu, že tu musí rok pracovat zadarmo. Otevřou si dokonce pohřební ústav, ale po ztracení nebožtíka a zmlácení vdovy to vzdají. Nakonec dostanou nabídku pracovat jako dvojníci, netuší však, že jim jde o život. Jako vždy, když se člověk zaplete s mafií. Ještě, že jejich anděl strážný nad nimi bdí! (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (128)

OG_Swifty 

všechny recenze uživatele

Fred Flinstone a účetní Fantozzi spojili na počátku 90. let síly a vznikla "bláznivá" komedie sestávající se z několika volně na sebe navazujících humorných scének. Na úvod musím podotknout, že italský humor v podobě účetního Paola Villaggia bytostně nesnáším a kabaretiér Pozzetto mě vždycky úspěšně míjel (i když Nástrahy Velkoměsta si ještě velmi matně pamatuju). Úvodní scénka se svatbou v kostele, kde dva mentálové během obřadu vykonávají rekonstrukci a tudíž všemožně svatbu sabotují, byla dost trapná. Když pak následovaly humory na benzínce, tak jsem vážně propadal beznaději a začal jsem pociťovat úzkost. Pak se objevila scéna v hotelu, kde prodávali vysavač a všude po hotelu házeli sračky (zvířecí i vlastní) na ukázku super vysavače, což pak pokračovalo dál a nakonec se to už dalo vydržet. Víceméně je to komedie založená na tom, že jsou v ní nahotinky (je jich hodně a jsou skutečně sexy) a pořád si tam někdo něco rve do prdele a kope se mezi nohy. A odpanění nevěsty během svatební cesty bylo taky vtipný. Takže nakonec to mělo několik světlých momentů, na kterých se dalo něco stavět... ()

nudlis odpad!

všechny recenze uživatele

Solidní debilita. Snad jen pro děti a Italy, jinak fakt nevím, co na tom bylo směšnýho. Že by ta idiocie obou hlavních postav? Nebo scénáristy? Nebo režiséra? Jinak italskou tvorbu můžu (hlavně tu starší), ale Villaggio nikdy nebyl můj favorit. Asi právě proto, že jaksi o hodně překročil míru debility, kterou ještě snesu. ()

Reklama

P@\/EL 

všechny recenze uživatele

Dle mého má tento film sestupnou tendenci, což je špatně. Vůbec nejlepší situace jsou hned na začátku v kostele během svatby, úvod je pak následován ještě několika povedenými a dobře míněnými vtipy, nicméně v druhé polovině film vcelku razantně ztrácí dech a se závěrem vyšumí do ztracena. Na druhou stranu oceňuju, že se po celý děj prolínají postavy hned z úvodu. ()

futislav 

všechny recenze uživatele

Ideální film na odreagování a dost často i na zasmání. Jenomže ten humor je strašně jednoduchý, situační a moc předvídatelný. Když se na scéně objeví někdo s prknem, můžete si být jistí, že to prkno bude hrát hlavní roli dalších pět minut á la Chaplin, nebo Laurel a Hardy, které to také nejvíce připomíná. Z celé série Bláznivých komedií se nejvíce vydařila scéna ve třetím pokračování, kdy se opravuje elektřina při baletu Romea a Julie. To jsem až slzel. Bohužel v tom samém pokračování je scéna s dítětem, která se nepovedla vůbec. Ze všech tří filmů by se dala sestříhat totální situační pecka. ()

haffen 

všechny recenze uživatele

Na môj vkus až príliš crazy a upadalo to do trápneho detinského humoru. Detinského a veľmi sileného humoru. Nemám rád filmy, ktoré sú bez štipky deja. A nepomôže tomu ani akýkoľvek vtipný ("vtipný") humor. Aj crazy komédia potrebuje nejaký dej. Okrem Mr. Beana, ale to je iný kaliber. EDIT: pri sledovaní tohoto filmu som si spomenul na Funésov Topiaci sa stebla chytá, kde bola podobná scénka z kostola. Oproti tej kde som mrel od smiechu mi toto prišlo ako úplne trápna záležitosť. ()

Galerie (16)

Zajímavosti (1)

  • Ve filmu hraje též Pierfrancesco Villaggio, syn Paola Villaggia, který ztvárnil postavu stoupence klanu z Marseillaise. (Diego75)

Reklama

Reklama