Obsahy(1)
Zveme vás na natáčení třídílného dramatu Hořící keř. V rámci tohoto dokumentu můžete nahlédnout pod pokličku filmových tvůrců a herců a sledovat při práci renomovanou polskou režisérku Agnieszku Holland. (oficiální text distributora)
Recenze (9)
Suprová propagace velice nadějného projektu, nejde jen o pohled do trikařské kuchyně a o seznámení s podmanivým vizuálem, ale o jakousi reflexi nad dobou, jejím ztvárněním, nad aktualizační hodnotou. Právě řada úvah podbarvená příhodně vybranými a i bez kontextu velmi emotivními scénami a replikami činí z filmu něco víc, než jen upoutávku. Z projektu HBO je cítit velký potenciál i to, že je velká naděje, že nevyšel nazmar. Nemůžu se dočkat! ()
Rozhodně zajímavý film o filmu k televizní minisérii Hořící keř. Žádné nepřiměřené poplácávání po zádech, jen skromné a pravdivě vyznívající pohled některých protagonistů či štábu (včetně režisérky Agnieszky Holland) na danou problematiku. K tomu jako bonus objasnění některých záběrů vyžadujících filmové triky. Skvěle! ()
Z každé promluvy bylo cítit že víc proč ve filmu účinkují... ()
Viva Agnieszka. ()
Tak tohle vypadá sakra zajímavě. ()
Přeci jen bych dal přednost více detailům z natáčení a informacím, jak se co točilo - přesně tak jako v detailnějším pohledu na natáčení úvodní scény upálení. Podobně náročná produkce se u nás netočí každý rok a určitě by se našla řada dalších zajímavostí z tvorby snímku. Sáhodlouhé promluvy a hodnocení doby od jednotlivých protagonistů mi nepřišlo ani zdaleka tak zajímavé samotná práce na filmu. Škoda. ()
Jako film o filmu velmi přínosné a zajímavé. Vcelku skromné, ale poutavé. ()
Dokument o úžasných technikách I Česká HBO dnes využívá vynikající techniku pro seriály, minisérie a filmy, a tudíž není divu, že každému milovníku technických efektů (kvalitních!) spadne při pohledu do zákulisí toho filmu brada. ()
Takhle by film o filmu měl vypadat. Upoutá, vychvaluje, prozrazuje divákovi některé efekty. V podstatě nastavuje filmu laťko velmi vysoko. Co je nejdůležitější, že tento film očekávání naplnil (a možná dokonce přeplnil)! ()
Reklama