Obsahy(1)
Jasné narážky na krizi v zemi a dále kritický pohled na kult celebrit, to jsou hlavní položky, které nabízí tento příspěvek k současné řecké vlně „podivných filmů". Tentokrát není dílo tak výrazné formálně, zato nabízí čitelnější příběh. V jeho středu stojí postarší moderátor, který zinscenuje svůj únos, aby za výkupné zaplatil své dluhy a vrátil se na obrazovku obklopen ovzduším senzace. (MFF Karlovy Vary)
(více)Videa (1)
Recenze (2)
Zatím nejhorší film KVIFF 2013. Tupé, nezábavné, hloupé, prvoplánové, nezajímavé a arogantní. Ruce pryč, ztráta času. Variety se tentokrát krutě spletly. ()
Zatím největší festivalové zklamání a doslova úmorný filmový zážitek. Jako očekáváná satira film příliš nefunguje - kritická je pouze samotná situace, do níž se mediální hvězda dostala a jež ji dovedla k zoufalému řešení. Ve filmu si toto východisko však musíme domyslet z postupně podávaných indicií, takže ony satirické prvky zůstávají spíše mimo plátno. Průběh a selhávání pečlivě připraveného plánu, na něž se zápletka zaměří, naopak stěží přesahuje do širších společenských konstelací a už vůbec ne do paradoxního masmediálního světa, který se sice jeví jako všudypřítomný a stimulující hrdinovo jednání, ale dál již problematizován není. První část odehrávající se v opuštěném hotelu ještě poměrně dobře pracuje se stereotypní prázdnotou a absurdním zabíjením času, i když ty "nejpodivnější" scény s tématem filmu příliš nesouvisejí. Po výrazném vyvrcholení této epizody "čekání na návrat" dochází k samotnému "nedobrovolnému návratu", při němž však převládne nuda skutečná. Snaha o artistické efekty (vkládání významově těžko rozšifrovatelných obrazů) a zdlouhavé záběry chůze a posedávání definitivně zlikvidují poslední zbytky pozornosti. Zážitku navíc nikterak nepomáhá ani mdlá režie a rezignace na sebemenší míru vizuální působivosti. ()
Galerie (3)
Photo © 48. MFF Karlovy Vary
Reklama