Reklama

Reklama

Navždy svoji

(seriál)
TV spot 2
Česko, 2013, 4 h 31 min (Minutáž: 45–46 min)

Epizody(6)

Obsahy(1)

Celých šest týdnů budou moci diváci České televize sledovat osudy tří velmi odlišných párů z různých koutů republiky, které se rozhodly, že v létě roku 2012 vstoupí manželství. V seriálu ale nebudeme pouze svědky předsvatebních příprav a svatebního veselí těchto dvojic, ale především se staneme svědky jejich nejrůznějších partnerských a rodinných peripetií. Proč jsou vlastně spolu a co si od vzájemného soužití slibují? Režisérka dokumentárního seriálu Erika Hníková (Ženy pro měny, Nesvatbov) ve spolupráci se scénáristkou Irenou Hejdovou (Děti noci) zvolila observační metodu natáčení, kdy tvůrci jen minimálně manipulují s natočeným materiálem a nechávají svým hrdinům co nejvíce prostoru a přirozenosti. (Česká televize)

(více)

Videa (5)

TV spot 2

Recenze (84)

Anteia 

všechny recenze uživatele

Po prvním díle jsem si říkala, že nechápu proč vybrali zrovna takové páry, ale ve výsledku musím uznat, že byli skvěle zvolené (tak odlišně podivné). Ale co naprosto nechápu je, jak můžou být dospělí (Češi) takoví volové, jít do TV seriálu Navždy svoji, vzít se a rozvést se. Potom to trochu působí jako by chtěli pouze ušetřit za kameramana na obřadu, hm. Na druhou stranu docela jsem se nasmála nad nepředstíranou demencí účinkujících, to musím uznat. A nakonec jsem musela taky uznat, že pár spojený římskokatolickým svazkem byl nejnormálnější. A to i přes fakt, že když jsem je viděla naživo působili neskutečně divně, ale zase méně než další párové individua, které byli v tomto podivném seriálu nasvíceni. Ne, vážně. Seriál pro napravení ztuhlého krku to je výborný! ()

Ed2 

všechny recenze uživatele

Na dokumenty tohoto typu koukám moc ráda, ale musím říct, že mám k tomuto pár výtek. Problém nevidím ani tak ve výběru svérázných postav. Co podle mě však narušuje jednotlivé příběhy, to je necitlivý zásah dokumentaristky, která se neustále vyptává na čato dosti nevhodné dotazy, které nikam nesměřují, nebo naopak velmi okatě a přímě upozorňují na skutečnost, kterou již divák dávno vycítil. Stejně tak úvodní rekapitulace na začátku každého dílu působí poněkud bulvárně a řadí tento pořad do kategorie, kterou si nezaslouží. ()

Reklama

Pevek2 

všechny recenze uživatele

Docela zajimavy napad se v sesti dilech stava opakujicim se kolovratkem par konfliktu a par informaci. Ze jsou akteri nesympaticti neni nutne na skodu, na skodu ale je spise jejich vyber. Hnikova mohla vybrat napriklad nejaky par, kde neni tolik dominantni zena ale naopak muz. A jako velke selhani dokumentaristickeho pristupu povazuji jeji pristup k respondentum, protoze se ji zjevne az do konce nepovedlo prorazit jejich hranici autostylizace. Nejmarkantnejsi to je u katolickeho paru, ktery v podstate jen odrikava, co si nekde nacetl nebo si dopredu ujasnil ze bude odrikavat. ()

3DD!3 

všechny recenze uživatele

Další děsivý pořad ČéTé, který odrazuje mladé páry tentokráte ne od těhotenství, ale od svatby. Tři páry z nichž jeden je roztomile legrační (pobožníci), druhý na zabití a třetí jako vystřižený ze Slunce sena... Útrapy a očividné nevýhody svazku manželského jsou stavěny samozřejmě do popředí a jediné co si případný divák může odnést je pár rad, "jak to nedělat." Strašidelné slovo NAVŽDY je u některých vyobrazených párů opravdu děsivé. Myslím, že se mohu díky své přítelkyni považovat za šťastného člověka (nepřipomíná ani jednu z těch dvou fůrií). ()

tereez 

všechny recenze uživatele

Pouštím si to tak jednou ročně stejně jako Etudy, v rámci snahy o nějaký osobní rozvoj aneb co nedělat ve vztahu. Tohle je sakra bohatá studnice, stejně jako první díly Etud s dvacetiletými krásně naivními protagonisty. Update k seriálu 2020: podle těch internetů jsou spolu už jen Zdeňka s Ondřejem, vychovávají jednu dceru. Isabella má 3 děti. ()

Galerie (31)

Zajímavosti (2)

  • Natáčení tét sondy do nitra moderní české společnosti začalo v dubnu 2012 a skončilo v průběhu ledna 2013. (ČSFD)
  • Režisérka dokumentárního seriálu Erika Hníková ve spolupráci se scenáristkou Irenou Hejdovou zvolila observační metodu natáčení, kdy tvůrci jen minimálně manipulují s natočeným materiálem a nechávají svým hrdinům co nejvíce prostoru a přirozenosti. (ČSFD)

Reklama

Reklama