Reklama

Reklama

Navždy svoji

(seriál)
TV spot 1
Česko, 2013, 4 h 31 min (Minutáž: 45–46 min)

Epizody(6)

Obsahy(1)

Celých šest týdnů budou moci diváci České televize sledovat osudy tří velmi odlišných párů z různých koutů republiky, které se rozhodly, že v létě roku 2012 vstoupí manželství. V seriálu ale nebudeme pouze svědky předsvatebních příprav a svatebního veselí těchto dvojic, ale především se staneme svědky jejich nejrůznějších partnerských a rodinných peripetií. Proč jsou vlastně spolu a co si od vzájemného soužití slibují? Režisérka dokumentárního seriálu Erika Hníková (Ženy pro měny, Nesvatbov) ve spolupráci se scénáristkou Irenou Hejdovou (Děti noci) zvolila observační metodu natáčení, kdy tvůrci jen minimálně manipulují s natočeným materiálem a nechávají svým hrdinům co nejvíce prostoru a přirozenosti. (Česká televize)

(více)

Videa (5)

TV spot 1

Recenze (83)

tereez 

všechny recenze uživatele

Pouštím si to tak jednou ročně stejně jako Etudy, v rámci snahy o nějaký osobní rozvoj aneb co nedělat ve vztahu. Tohle je sakra bohatá studnice, stejně jako první díly Etud s dvacetiletými krásně naivními protagonisty. Update k seriálu 2020: podle těch internetů jsou spolu už jen Zdeňka s Ondřejem, vychovávají jednu dceru. Isabella má 3 děti. ()

Pevek2 

všechny recenze uživatele

Docela zajimavy napad se v sesti dilech stava opakujicim se kolovratkem par konfliktu a par informaci. Ze jsou akteri nesympaticti neni nutne na skodu, na skodu ale je spise jejich vyber. Hnikova mohla vybrat napriklad nejaky par, kde neni tolik dominantni zena ale naopak muz. A jako velke selhani dokumentaristickeho pristupu povazuji jeji pristup k respondentum, protoze se ji zjevne az do konce nepovedlo prorazit jejich hranici autostylizace. Nejmarkantnejsi to je u katolickeho paru, ktery v podstate jen odrikava, co si nekde nacetl nebo si dopredu ujasnil ze bude odrikavat. ()

Reklama

TroiMae 

všechny recenze uživatele

Nevím, pokud chce režisérka hledat "sondy do nitra moderní české společnosti" a možnost "přemýšlet o podobě našich mileneckých vztahů i o smyslu svatebního obřadu v současném Česku", jak jí k tomu pomůže to, že záměrně hledala "extrémní dvojice". Navíc dost nepříjemné bylo mlžení ohledně Isabell, o které jinak všichni včetně režisérky ví, že je pornoherečka. Tím víc se místo opravdovosti podpoří povrchnost a nesrozumitelnost kontextu. Chvílemi nebylo jasné, kdo víc režíruje. Isabell: "To se mi nelíbí." Režisérka: "Co?" Isabell: "Že točíš toho pána." Režisérka: "Aha, tak promiň, to jsem nevěděla." ()

Ed2 

všechny recenze uživatele

Na dokumenty tohoto typu koukám moc ráda, ale musím říct, že mám k tomuto pár výtek. Problém nevidím ani tak ve výběru svérázných postav. Co podle mě však narušuje jednotlivé příběhy, to je necitlivý zásah dokumentaristky, která se neustále vyptává na čato dosti nevhodné dotazy, které nikam nesměřují, nebo naopak velmi okatě a přímě upozorňují na skutečnost, kterou již divák dávno vycítil. Stejně tak úvodní rekapitulace na začátku každého dílu působí poněkud bulvárně a řadí tento pořad do kategorie, kterou si nezaslouží. ()

BruceW 

všechny recenze uživatele

Nepřestávám se divit, že se něco takového objevilo na obrazovkách České televize v době její snahy o celkovou obrodu. Tohle je každopádně slepá ulička. Velmi jsem oceňoval předchozí "docusoap" Čtyři v tom (4*) a zdálo by se, že zákonitě skončí v kvalitě pokus se svatbami někde blízko. Opak je ale pravdou - z 6 dílů se stalo utrpení, kdy sledujeme v podstatě absolutně vše a zároveň vůbec nic. Nemůžu si pomoct, ale je to sakra podobný Výměně manželek, díky čemuž nemůžu s hodnocením nijak vysoko. Ani s jedním párem se běžný člověk nemůže zcela ztotožnit a jde jen o to sledovat 3 vybrané velmi specifické případy, kterým se spíše smějeme než je obdivujeme. To je špatně. Přesto alespoň oceňuji námět a jistou úroveň společenské sondy. ()

Galerie (31)

Zajímavosti (2)

  • Natáčení tét sondy do nitra moderní české společnosti začalo v dubnu 2012 a skončilo v průběhu ledna 2013. (ČSFD)
  • Režisérka dokumentárního seriálu Erika Hníková ve spolupráci se scenáristkou Irenou Hejdovou zvolila observační metodu natáčení, kdy tvůrci jen minimálně manipulují s natočeným materiálem a nechávají svým hrdinům co nejvíce prostoru a přirozenosti. (ČSFD)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno