Reklama

Reklama

Navždy svoji

(seriál)
TV spot 2
Česko, 2013, 4 h 31 min (Minutáž: 45–46 min)

Epizody(6)

Obsahy(1)

Celých šest týdnů budou moci diváci České televize sledovat osudy tří velmi odlišných párů z různých koutů republiky, které se rozhodly, že v létě roku 2012 vstoupí manželství. V seriálu ale nebudeme pouze svědky předsvatebních příprav a svatebního veselí těchto dvojic, ale především se staneme svědky jejich nejrůznějších partnerských a rodinných peripetií. Proč jsou vlastně spolu a co si od vzájemného soužití slibují? Režisérka dokumentárního seriálu Erika Hníková (Ženy pro měny, Nesvatbov) ve spolupráci se scénáristkou Irenou Hejdovou (Děti noci) zvolila observační metodu natáčení, kdy tvůrci jen minimálně manipulují s natočeným materiálem a nechávají svým hrdinům co nejvíce prostoru a přirozenosti. (Česká televize)

(více)

Videa (5)

TV spot 2

Recenze (83)

TroiMae 

všechny recenze uživatele

Nevím, pokud chce režisérka hledat "sondy do nitra moderní české společnosti" a možnost "přemýšlet o podobě našich mileneckých vztahů i o smyslu svatebního obřadu v současném Česku", jak jí k tomu pomůže to, že záměrně hledala "extrémní dvojice". Navíc dost nepříjemné bylo mlžení ohledně Isabell, o které jinak všichni včetně režisérky ví, že je pornoherečka. Tím víc se místo opravdovosti podpoří povrchnost a nesrozumitelnost kontextu. Chvílemi nebylo jasné, kdo víc režíruje. Isabell: "To se mi nelíbí." Režisérka: "Co?" Isabell: "Že točíš toho pána." Režisérka: "Aha, tak promiň, to jsem nevěděla." ()

Ed2 

všechny recenze uživatele

Na dokumenty tohoto typu koukám moc ráda, ale musím říct, že mám k tomuto pár výtek. Problém nevidím ani tak ve výběru svérázných postav. Co podle mě však narušuje jednotlivé příběhy, to je necitlivý zásah dokumentaristky, která se neustále vyptává na čato dosti nevhodné dotazy, které nikam nesměřují, nebo naopak velmi okatě a přímě upozorňují na skutečnost, kterou již divák dávno vycítil. Stejně tak úvodní rekapitulace na začátku každého dílu působí poněkud bulvárně a řadí tento pořad do kategorie, kterou si nezaslouží. ()

Reklama

lillien

všechny recenze uživatele

Během prvních dvanácti minut jedna píča, jeden otčenáš, jedna zdrávas maria a překročený limit trapného humoru mladých křesťanů, kteří ty "vtipné dialogy" ještě dorazili cimbáloidním dialektem. Zlatekratkezobaki. Takže tohle svoji šanci neproměnilo a odmítám dokoukat první díl, natož sledovat další. Kopírovat Třeštíkovou se holt může, ale musí se to umět. ()

Keen.lady 

všechny recenze uživatele

Dokolečka dokola. Párům jsou často kladeny stejné otázky znovu a znovu a páry odpovídají stejně. Některé otázky jsou naprosté hovadiny. Bezesporu nejhorší byli vidláci s paní matinkou, to jsem se nasmála, naštvala i zabrblala. Ovšem mnoho rysů vztahů jsem poznala zblízka i z vlastní zkušenosti a ještě tak vyhrocené před kamerou. No, samozřejmě že nevyberou obvyklou dvojici, ale extrémy. Katolíci byli podle mě fajn, inteligentní, klidní, citliví a dobře vychovaní (a hráči Age of Empires, +++). Něco málo v tom bylo, ale zbytek byl ubit fraškou. ()

s_c_o_r_p 

všechny recenze uživatele

Nevím, co je horší. Zda opět ten výběr elity nebo to, že na to může někdo koukat s tím, že to dokáže dobře ohodnotit. Dokumentární??? To snad né. Připadám si, že vždy přepnu na jiný program. Opravdu chceme tohle na !ČT! vidět? Nevím, co tím chtěl básník říct - vlastně vím, z obsahu, ale za mě se to teda vůbec nepovedlo. Co takhle vyzkoušejte překonat svůj osobní rekord při sledování tv pořadu v tom, kolikrát vám během něj hlavou proběhnou věty typu to je ale blbec, to je kráva, je tohle vůbec možné.... apod. V tom případě bych dala plný počet. Nejvíc je mi líto asi těch dvou malých kluků. Mít za matku pornoherečku a "otce" lempla co se jí nechá vydržovat...snášet jejich nálady, rozepře a věčný hulákání...úžasný dětství. ()

Galerie (31)

Zajímavosti (2)

  • Natáčení tét sondy do nitra moderní české společnosti začalo v dubnu 2012 a skončilo v průběhu ledna 2013. (ČSFD)
  • Režisérka dokumentárního seriálu Erika Hníková ve spolupráci se scenáristkou Irenou Hejdovou zvolila observační metodu natáčení, kdy tvůrci jen minimálně manipulují s natočeným materiálem a nechávají svým hrdinům co nejvíce prostoru a přirozenosti. (ČSFD)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno