Reklama

Reklama

Anomálie

  • Velká Británie The Anomaly
Trailer

VOD (1)

Obsahy(1)

Bývalý voják Ryan Reeve se ocitá v zajetí a probouzí se v nákladním autě, aniž by si pamatoval, jak se tam dostal. Ryan je obviněn z únosu dítěte, proto se snaží poskládat střípky vzpomínek, ale o devět minut a čtyřicet sedm sekund později opět ztrácí vědomí. V beznadějné situaci nemá jinou možnost než zjistit, co se skrývá za jeho výpadky paměti. Anomálie je jedinečný sci-fi thriller, který se zabývá otázkou ovládání myšlenek. (Bontonfilm)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (77)

VanTom 

všechny recenze uživatele

Skákání dopředu o dny / týdny / měsíce a pozvolné skládání dílků zápletky v pěkně navozené budoucnosti dávalo nemalou naději na chytré scífko. I ty soubojové scény na jeden (různě zpomalovaný - zrychlovaný) záběr měly přes svou strojenost něco do sebe. Ovšem s přibývající stopáží celá konspirace začala dost nudit a sypala se jak domeček z karet, obtěžkaná pitomostmi a instantní romancí. ()

ti88na odpad!

všechny recenze uživatele

Blbôstka, ktorá je iba stratou času. Po asi deviatich minútach som upadla do hladiny alfa, no so všetkým sebazaprením som sa po chvíle oddychu prebrala a podarilo sa mi túto kravinu dopozerať. Od nesympatických hercov, ktorý hrali akoby ani nemali zaplatené, cez retardované spomalené súboje a monotónnu ušné bubienky drásajúcu hudbu až po úplne debilný dej bez nápadu to bolo celé zle a odporúčam tomuto filmu sa širokým oblúkom vyhnúť. ()

Reklama

666Carnage 

všechny recenze uživatele

Tak tenhle film měl docela potenciál a mohlo to být slušné sci-fi ale skutek utek. Ovládání myšlenek nebyl špatný nápad ani to provedení. Dobrá vidina budoucnosti ale scénář je chaotický a celý je to natočený tak prapodivně. Všechny bitky jsou ve slowmotion a konec byl jasnej a předvýdatelnej prostě je to škoda. 35% ()

kingik 

všechny recenze uživatele

V zajetí a(b)no(r)málních tvůrců. Afroamerický režisér Noel Clarke si chtěl vyzkoušet akční scifi. Jde o nečekaný tah v jeho nepříliš početné a spíše usedlé filmografii. Najal si pramálo osvědčeného scenáristu Simona Lewise a sám se obsadil do hlavní role. Výsledek se podobá pilotu k nějakému nerealizovanému scifi seriálu. Scenárista použil výraznou dikci televizních seriálů, režisér dodal tempo, (slow-motion) bitky a solidní mišmaš. Divákovi bude dlouhou dobu trvat, než se v ději nějakým způsobem zorientuje. A nezorientuje se úplně dokonale. Ne všechno je totiž úplně k pochopení, ne všechno baví tak, jak tvůrci zamýšleli. Valná většina filmu se odehrává tak, že hrdina Ryan je nekontrolovatelně teleportován na nejrůznější místa, na kterých se ocitá pod různými identitami, ale občas je mu zachována jeho vlastní identita, ale bližší souvislosti samozřejmě nezná. Ryan chce samozřejmě zjistit, co za tím vězí. Vždyť má na krku únos chlapce, v zádech cizojazyčnou mafii, přátelí se s tak trochu tajemnou kráskou, vždy se v (ne)pravou chvíli objevuje tajemný muž, narazí i na duo jakýchsi agentů majících v oblibě waterboarding. A to není vše. Ryan trpí výpadky paměti. Stopa vede do vědeckého ústavu, v němž kontroverzní vědec vyvinul virus na ovládání myšlenek. Převyprávět děj, aby alespoň trochu dával smysl, je také tak trochu scifi. Děj filmu totiž převážně přeskakuje, takže divák polovinu filmu ví hovno, o co jde. Než se děj začne rýsovat, musí vzít zavděk alespoň četnými bitkami, zběsilým tempem a velmi úspornými vizuálními efekty. Největší inovací jsou střelné zbraně fungující jen na kód. Tenhle technologický zlepšovák mně přišel dost slabý vzhledem k tomu, že se film odehrává v budoucnosti. Filmu hlavně stačilo, že přišel s revolučním ovládáním myšlenek. Idea to mohla být zajímavá, to by se ovšem režisér i scenárista museli činit lépe než tak, jak se předvedli. Herci slabému režijnímu vedení příliš nepomohli. Ian Somerhalder je ve své záporné kreaci totálně herecky směšný, Alexis Knapp plní funkci krásky, zajímavý Luke Hemsworth měl málo hereckého prostoru a Noel Clarke měl hlavně štěstí, že do svého filmu nastrčil svoji fyzičku. Bitky, i když nejsou nijak choreograficky převratné, docela baví, film nepolevuje v tempu a nepůsobí tolik rozvláčně. Režie, v níž převažují postupy televizního režírování, dost hatí ambice na zajímavý a originální počin. Pár minut po zhlédnutí se tenhle film vypaří z vašich myšlenek. A ani se nebudete zabývat, proč tomu tak je, na rozdíl od hrdiny příběhu, který si na paměť nechtěl nechat sahat. 40% ()

Praxis 

všechny recenze uživatele

Odpad tomu nesmyslu, který se odehrál před mým krátkým zrakem, nedám. Sice těsně, ale ne. Celý ten film je jedním slovem WTF na entou krát sto plus tři na pátou. Kouleni očima mi nepomohlo. Tohle byl velký úlet. Na co si tam jako režisér a scénárista hráli? 15% za podařené i když taky crazy bojové scény a vizual. ()

Galerie (32)

Zajímavosti (3)

  • Ryan (Noel Clarke) opět procitá, tentokrát po té, co si sám nasadil pouta. Vejde do laboratoře, kde ho překvapí a zajmou. Dívá se na mobil, který mu ukazuje zhruba tři minuty, než opět nebude sám sebou. Dalších minimálně patnáct minut se však nepromění. (Geriel)
  • Policisté ve filmu používají automobily britské značky Lotus model Evora. (rainman93)

Reklama

Reklama