Reklama

Reklama

Náhodné setkání nadějného spisovatele Briana s okouzlující Francouzkou přeroste ve vášnivý milostný vztah. Má to ale háček. Ona je vdaná a může se s ním scházet jen na dostaveníčka v hotelu mezi pátou a sedmou hodinou večer. Před hotelem St. Regis na Manhattanu se nadějný mladý spisovatel Brian (Anton Yelchin) poprvé setká s Arielle (Bérénice Marloheová), kultivovanou manželkou francouzského diplomata. Přestože je Arielle starší, vdaná a má dvě děti, Brian jí zcela podlehne a oba se spolu začnou scházet na odpolední dostaveníčka. Brian se tím dostane do rozporu nejen se svými tradičními hodnotami, ale i s rodiči (Frank Langella a Glenn Closeová), kteří se s touto zprávou jen těžko vyrovnávají. Jenže Brian je v tom až po uši. Čím hlubší je jejich vzájemná láska, tím víc Brian touží po tom, aby spolu začali trávit delší čas, než jen mezi pátou a sedmou hodinou večer. Oba milenci jsou záhy postaveni před nejdůležitější rozhodnutí svého života. Emocionálně silný debut scenáristy a režiséra Victora Levina ukazuje, jak těžké je bojovat za lásku, když se všechno staví proti vám. (HBO Europe)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (95)

Aljak 

všechny recenze uživatele

Celkom dobrá konverzačka, ktoré v poslednej dobe rastú ako huby po daždi, no toto bola jedna z tých vydarenejších. Podstatnú časť filmu zohrávajú zaujímavé a dobre štylizované dialógy a monológy hlavných postáv, a tá dilematická romantická zápletka bola už len taká čerešnička na torte. Zozačiatku trochu rozpačité, ale potom to dostalo ten pravý smer. A keď už sa zdalo, že sa to celé rúti do priepasti zvanej klišé, napokon sa to ešte podarilo zachrániť a film pozdvihnúť do nadpriemerných dojmov. Veľmi príjemný film. ()

ad-k 

všechny recenze uživatele

Sled méně, více a mnohem více nevěrohodných životních situací dvojice, která se potkala a okamžitě zamilovala na jedné kouřové. I přes okatou snahu o inteligentní dialogy mnohdy bezobsažné, zaoceánsky zploštělé (bohatě by postačily zplošťující šaty hlavní postavy), černobílé. Věkový rozdíl devíti let, který může být zcela zásadním rozdílem na základní či střední škole prezentován jako příběh stařenky a jejího vnuka (i co se nezbytné cudnosti týče), rozdíl mezi francouzskou a americkou kulturou jako náhodný střet Laponky a příslušníka doposud neznámého papuánského kmene. Při tom "volném spádu" a rychlosti událostí se skoro divím, že mu neporodila předčasně v šestém měsíci a on si v jednom týdnu neodnesl Pulitzera a Goncourta (protože psal bezesporu bilingválně) za omračující povídku o dvou hafanech... PS: Jedna Bérénice ve spodním a její na celý New York zářící sklovina jaro (natož diváka) nedělá, ba ani udělat nemůže. │40% ()

Reklama

leila22 

všechny recenze uživatele

Obdivujem tipy žien ala Bérénice Marlohe. Ktorým proste stačí, že sú a kade chodia, rozprašujú okolo seba niečo omamné, čo vás sparalizuje a vy sa len nemo prizeráte a viete, že tieto bytosti si s vami spravia, čo chcú. Takže musíte pristúpiť na ich pravidlá a prispôsobiť sa. Alebo...ich proste nechať ísť, vrátiť sa do svojho obyčajnejšieho, no o to viac reálnejšieho života, do ktorého vám bolo aspoň umožnené preniesť si nezabudnuteľné spomienky s možnosťou kedykoľvek si ich pripomenúť a tak trochu prežiť znova. ()

thommas 

všechny recenze uživatele

Pařížanka v Americe. Uhlazená romance s francouzským šarmem a velmi příjemnou úspornou kamerou. Levin dovedně míchá tragedii vztahové konstelace se zabroušenými dialogy, za které by měl Woody Allen dostat tantiémy. Anton Yelchin v některých scénách dokonce chodí a mluví jako Woody, když v souboji kulturních partnerských konceptů zastupuje americkou koncepci lásky proti francouzským konstruktům pravidel pro volné city. Škoda vrstvení pěti latentních konců: toho hlubokého poučení a katarze chtěl film vygenerovat víc, než kolik uvěřitelnosti dokázal v první hodině vybudovat. ()

BarryLyndon 

všechny recenze uživatele

Další zářez v honbě za Svatým grá.... pardon ještě neviděným povedeným romcomem. A zrovna tohle není romcom Resp je to konverzační romanťárna s pár vtipnými dialogy, co trochu moc tlačí na osudovou notu. Ale chápu, že cílovka má narozdíl ode mne pohlavní uvnitř těla. Když už jsme u těch pohlavních orgánů, tak Bérénice Marlohe shiiiiiiiiiiiiiiit, to je ženská! Ne vlastně ne, každou ženu můžete ohodnotit na stupnici od jedné do deseti a pak je kategorie "BOHYNĚ", kam po právu zařazuji po bok Olivie Wild, Olivie Munn, Alice Eve, Monica Bellucci.... i tuto francouzskou femme fatale. Ne že bych konverzační romanťárny vyhledával a ne že by tohle bylo uplné top žánru, to si radší po desáté pustím libovolný díl Linklaterovi trilogie. Ale když mi tu kdysi odpověděl Jiří Strach, nešlo by, aby mi tu dnes odpověděl Hřebejk? Proč neumí natočit film o neobvyklém vztahovém uspořádání takhle nenásilně a neúchylně? Chápu, že mu ve vedlejších rolích asi nezahraje Glenn Close a Frank Langella, ale stejně.... Mimo přílišné osudovosti bych tomu vyčetl ještě Tondu Jelcina, ne že bych ho nesnášel, ale uplně si nejsem jist, jestli by měl před čtyřicítkou brát dospělé role, ale zase na rozdíl Edy Červeňáka, ví kde má místo... 8/10 ()

Galerie (79)

Zajímavosti (7)

  • Hlavního hrdinu Antona Yelchina si vybral režisér poté, co ho viděl hrát ve filmu Like Crazy (2011). Poslal mu písemnou nabídku, aby hrál v jeho připravovaném filmu, ale dopis nebyl doručen. Vše se ale nakonec vysvětlilo a herec s účinkováním souhlasil. (Tonula)
  • Ve filmu si zahrálo několik prominentních newyorčanů: aktivista občanských práv Julian Bond , michelinský šéfkuchař Daniel Boulud, newyorský filharmonický dirigent Alan Gilbert a redaktor New Yorker David Remnick. Všichni zde vystoupili pod svými skutečnými jmény. (Tonula)
  • O příběhu říká jeho režisér, že by ho nikdy nenatočil, kdyby se mu nenarodily děti. Teprve potom pochopil, že je možné dát přednost vztahu s dětmi před životní láskou. (Tonula)

Reklama

Reklama