Obsahy(1)
Videa (1)
Recenze (90)
Hrozně málo emocí samotného Aningaaqa, osobně se mi mnohem víc líbil tehdy, když jsem v Gravitaci absolutně netušil co říká a díky tomu jsem z něj měl zcela jiný dojem, než tady, kdy je všechno ... Až moc na efekt a skoro to ani nedokáže prodat tu (nejen pro nás, pejskaře) extrémně citovyděračnou linii. I tak je to ale kus dobře odvedené práce, která krásně rozvíjí Gravitaci, ale nic víc. ()
Celou dobu jsem si říkal, že je mi to nějaké povědomé, že ten hlas znám, že je to jako z "Gravitace", akorát z druhé strany. No, samozřejmě. To je tak, když si člověk nic nepřečte o filmu dopředu. Překvapivě má ale snímek "Aningaaq" sílu i z téhle druhé strany. Docela mě to překvapilo, jak tohle neporozumění skvěle funguje i podruhé. ()
Maly pridavok ku Gravity. Akonahle Aningaaq nastartoval vysielacku, hned som bol spat vo vesmire pri kozmonautke Ryan Stone. Este by som prijal taketo male spin-offy na dve sceny - na tu prvu, kde Houston stratil veskeru komunikaciu (a ich reakciu na to) a na scenu, kde Houston znova zachytil signal z cinskeho modulu. Samozrejme male cameo by tam mohol mat Ed Harris. :) Aningaaq je fajn kratas, rozsiruje svet Gravitacie, stal len 100 000 USD, natocil ho syn Alfonsa Cuarona a zaujimave je, ze studio Warner Bros ho planuje nasadit do sutaze o Oscary (v sekcii kratky film), a Gravity tiez tak (v sekcii dlhometrazny film). Takze rodinka Cuaronovcov moze nakoniec sutazit o dva kusky, ak sa prebojuju do uzsieho vyberu. ()
Niekedy sa zamýšľam nad tým, ako veľmi odlišné veci sa môžu odohrávať v tom istom čase. Gravity a Aningaaq ukázali, že akokoľvek odlišné. A môže to byť aj kozmonautka, ktorej ide vo vesmíre o život a Grónčan, ktorý loví ryby. Nemá to žiaden zmysel, tie udalosti nemajú nič spoločné, teda okrem toho, že sa dejú naraz. Ale inak je to proste úplná náhoda, že práve tieto dve udalosti sa spojili cez rádio a prostredníctvom dvoch seba dopĺňajúcich filmov. ()
Pěkná připomínka jedné z nejsilnějších scén Gravity. Tahle bonusovo-crossoverová scéna (mělo se původně ve filmu přestříhávat mezi Sandrou nahoře a eskymákem dole?) možná dokazuje, že každičký moment ve filmu má svůj filozofický přesah. Nebo to alespoň dokazuje, že pánové Cuarónovi mají každičký moment propracovaný a filmařina je baví. ()
Reklama