Obsahy(1)
Videa (1)
Recenze (90)
Podobně jako spousta ostatní (alespoň dle komentářů) se domnívám, že některé věci mohou zůstat nevysvětleny - a tím si zachovat své kouzlo. Stejně jako onen tajemný hlas z vysílačky, promlouvající k Dr. Ryan Stone (Sandra Bullock), ve chvílích, kdy se smiřovala se svým koncem. Na druhou stranu, musím uznat, že to měli otec a syn Cuaróni promyšlené do posledních detailů, i včetně této scénky.. ()
Hrozně málo emocí samotného Aningaaqa, osobně se mi mnohem víc líbil tehdy, když jsem v Gravitaci absolutně netušil co říká a díky tomu jsem z něj měl zcela jiný dojem, než tady, kdy je všechno ... Až moc na efekt a skoro to ani nedokáže prodat tu (nejen pro nás, pejskaře) extrémně citovyděračnou linii. I tak je to ale kus dobře odvedené práce, která krásně rozvíjí Gravitaci, ale nic víc. ()
Tak to mě teda překvapilo. V kině, při projekci Gravitace, jsem si představovala, že se dr. Stone spojila z vesmíru s někým, kdo se zrovna nachází na své zahradě u rodinného domku, kolem pobíhá a štěká pes a ten anglicky nemluvící muž se zrovna snaží ukolébat své plačící dítě. V kině to byla pro mne opravdu silně pocitová scéna. Netušila jsem, že mluví s Eskymákem někde uprostřed sněhu a ledu. Hezky to na nás ... ušil Jonás. ()
Maly pridavok ku Gravity. Akonahle Aningaaq nastartoval vysielacku, hned som bol spat vo vesmire pri kozmonautke Ryan Stone. Este by som prijal taketo male spin-offy na dve sceny - na tu prvu, kde Houston stratil veskeru komunikaciu (a ich reakciu na to) a na scenu, kde Houston znova zachytil signal z cinskeho modulu. Samozrejme male cameo by tam mohol mat Ed Harris. :) Aningaaq je fajn kratas, rozsiruje svet Gravitacie, stal len 100 000 USD, natocil ho syn Alfonsa Cuarona a zaujimave je, ze studio Warner Bros ho planuje nasadit do sutaze o Oscary (v sekcii kratky film), a Gravity tiez tak (v sekcii dlhometrazny film). Takze rodinka Cuaronovcov moze nakoniec sutazit o dva kusky, ak sa prebojuju do uzsieho vyberu. ()
Pěkná připomínka jedné z nejsilnějších scén Gravity. Tahle bonusovo-crossoverová scéna (mělo se původně ve filmu přestříhávat mezi Sandrou nahoře a eskymákem dole?) možná dokazuje, že každičký moment ve filmu má svůj filozofický přesah. Nebo to alespoň dokazuje, že pánové Cuarónovi mají každičký moment propracovaný a filmařina je baví. ()
Reklama