Reklama

Reklama

Film NSR o mužovi, ktorého bezohľadnosť a sebectvo zviedli na šikmú plochu. (oficiální text distributora)

Recenze (69)

dopitak 

všechny recenze uživatele

Vadila mi nedotaženost některých částí děje, např. jeli ukrást auta, žádné podrobnosti, prostě to najednou bylo a hotovo. Naopak skvělý je český dabing, velmi ojediněle se v něm objevil Jiří Schmitzer, který podle dostupných informací jiný film (kromě kousku komedie Zítra vstavu a opařím se čajem, kde namluvil "postavu svého otce Jiřího Sováka v mládí") nedaboval. Spojení Schmitzer Bernd Stephan sedí jak pověstná zadnice v nádobě na vaření. Západoněmecký snímek je spíš originální raritkou než dokonalou komedií/krimi. ()

smith22 

všechny recenze uživatele

tak sem dostal tip, že todle mělo být předhůdcem ,,dnešního,, filmu \60 sekund\ dle mě si 60 sec zaslouží minimálně sejné hodnocení.Co se týče Únosu aut tak to, že ho točili němci se pozná z prvních pár záběrů – typická německá režie.Samotné krádeže byly až moc zjednodušené a zlodějíčkům šlo vše až moc snadno.Zas takový blbci před 30ti lety policajti nebyli.I v té době si šlo stakovouto tématikou vyhrát lépe a více detailů by rozhodně neškodilo – Je to takovej první levnej odlitek 60 sekund ()

Reklama

RelaxMan 

všechny recenze uživatele

Film jsem viděl po hodně dlouhé době a musím říct, že mě to prostě stále baví. Je to předchůdce " 60 sekund " s N. Cagem. Sice se v některých věcech hodně liší, ale to podstatné je prakticky stejné a to krádež luxusních aut na objednávku. Auta jsou pěkný, herecké výkony dobrý, lokality skvělý a musím ještě pochválit dabing Jiřího Schmitzera, kterému se mu opravdu povedl. ()

Osirius 

všechny recenze uživatele

Únos aut je filmovým klenotem pro lidi, kteří zažili dobu, kdy na českých cestách byl vrcholem technického automobilového pokroku žigulík (a že si ho nemohl hned tak někdo dovolit). Když se někde náhodou objevil Mercedes, či BMW bylo to povětšinou s příznačným D na espézetce. Já tuto dobu zažil jako dítě a proto si pamatuji, jaký to pro mě byl svátek, vidět něco jiného než škodovky, moskviče, trabanty atp… a potom jsem viděl tento film… kde se to Mercedesy a Poršáky jen hemžilo a navíc šli tak krásně ukrást. Ve filmu jsou zachyceny nejlepší autařské kousky své doby a … a to mi ke spokojenosti úplně stačí. Spojeno s atmosférou doby, kdy vše mělo pevný řád, a věci dávaly smysl, patří tento film k mým „srdcovkám“. Pokud hledáte film, který je nacpaný akcí a automobilovými honičkami ve spojení s tunami pomačkaného plechu – tento si nepouštějte, neboť vás zklame. ()

Patrikbiker 

všechny recenze uživatele

Perla mojí filmotéky, kterou minimálně párkrát do roka opráším. Poprvé jsem tento, dnes již dle mého názoru kultovní film, viděl jako malý kluk, a na tu dobu to byla revoluce. Jednak nádherná přehlídka aut z doby, kdy se k autům přistupovalo jinak než v dnešní době. Snad nejrozsáhlejší ukázka Porschů, Mercedesů, Rolsů v jednom filmu, ale i takové unikáty jako CV 311 v kabátě Mercedesu, která v té době vznikla pod taktovkou spíše Porsche a v úvodních titulkách jde o autentické záběry z testování vozu na okruhu pilotované Nikim Laudou, dnes s cenovkou kolem milionu eur v případě, že se náhodou jeden z několika málo desítek kusů bude prodávat. Celkově rád odpustím filmu drobné chybičky jako například jednoduchost odcizení aut, či nedokonalý překlad značek aut. Vše se vám vrátí v pěkných záběrech jak aut, exteriérů, ale i scenérií Itálie, Rakouska, Francie a Německa, kde se film natáčel. Rovněž velice vkusný výběr hereckého obsazení a celkově pohodový průběh celého děje s příjemným humorem, nadčasovou zápletkou, která se postupně a zvolna rozplétá i překvapivým rozuzlením.... Skvělý dabérský výkon Jiřího Šmicera v hlavní roli šéfdesignera Robertha Mehringa posunul laťku nad hranici originálu. Musím říct, že film 60 sekund (2000), který je tak trochu vykrádačkou tohoto snímku, mne zdaleka tolik nezaujal. O to více doporučuji původní Gone in 60 seconds (1974), kde je snad nejdelší policejní honička, na tomto snímku remake také stavěl. ()

Zajímavosti (1)

  • Ačkoli nazvali celníci projíždějící bílý sportovní vůz Maserati, jednalo se o prototyp Mercedesu CW 311 z roku 1978. Tento vůz disponoval 12válcovým motorem o objemu 6,9 litru, výkonem 276 kW, maximální rychlost vozu byla 320 km/h a zrychlení na 100 km/h se událo za 4,9 s. Označení vozu 311 je odvozeno od koeficientu odporu vzduchu cx = 0,311. Mimo jiné, jedním z pilotů, kteří testovali tento automobil, byl i rakouský jezdec F1 Nicky Lauda. (DruidKarel)

Reklama

Reklama