Na své deváté narozeniny oznámí Camille své matce, že jeho pravé jméno je Paul a že se chce vrátit zpátky domů ke své mámě. Zoufalá Ariane neví, co se s jejím synem děje, ale rozhodne se po jeho naléhání následovat jej za ženou jménem Isabell. Když neznámou ženu nejdou, vrhne se jí Camille do náručí s přesvědčením, že toto je jeho opravdová máma. V domnění, že je Camille nemocný, vezme Ariane Isabellu k sobě domů a doufá, že jí její pobyt vysvětlí zvláštní chování jejího syna.
(oficiální text distributora)
Na své deváté narozeniny oznámí Camille své matce, že jeho pravé jméno je Paul a že se chce vrátit zpátky domů ke své mámě. Zoufalá Ariane neví, co se s jejím synem děje, ale rozhodne se po jeho naléhání následovat jej za ženou jménem Isabell. Když neznámou ženu nejdou, vrhne se jí Camille do náručí s přesvědčením, že toto je jeho opravdová máma. V domnění, že je Camille nemocný, vezme Ariane Isabellu k sobě domů a doufá, že jí její pobyt vysvětlí zvláštní chování jejího syna.
(oficiální text distributora)
(více)
Vnitřní dialog ženy, jejíž syn se utopil v řece Seině, mezi částí osobnosti, která odmítá ztrátu přijmout, a částí, která ji konfrontuje s drsnou realitou. Snové symboly, jako například dům jedné i druhé, který představuje vnitřní svět té které části, obrazy duality, doslovně zobrazeny v některých scénách poukazující na vnitřní rozpor, hlavy bust dívající se směrem k obrazu krále Šalamouna rozhodujícím o osudu dítěte, projekce sebe sama skrz synovu kameru, a další symboly, provázejí nejen ženu, ale zvláště diváka, na cestě k pochopení a smíření. Současně s tímto vnitřním dialogem žena i divák odkrývá, co se vlastně stalo a proč.
(archdrone)