Kamera:
Stanley Fernandez Jr.Hudba:
Mac QuayleHrají:
Zachary Quinto, Billie Lourd, Leslie Grossman, Patti LuPone, Sandra Bernhard, Nico Greetham, Rebecca Dayan, Isaac Powell, Joe Mantello, Russell Tovey (více)VOD (1)
Epizody(10)
-
Něco se blíží (S11E01)
-
Děkuji za vaše služby (S11E02)
-
Kouřové signály (S11E03)
-
Bez proudu (S11E04)
-
Neštěstí (S11E05)
-
Tělo (S11E06)
-
Hlídka (S11E07)
-
Fire Island (S11E08)
-
Rekviem 1981/1987 - 1. část (S11E09)
-
Rekviem 1981/1987 - 2. část (S11E10)
Obsahy(1)
New York, rok 1981. V meste začne úradovať zákerný vrah, ktorého obeťami sú výlučne homosexuálni muži. Kvôli tomu polícia o prípad nejaví záujem. Jediný, koho vraždy zaujímajú, je lokálny novinár Gino (Joe Mantello). Ten je odhodlaný zistiť, kto za vraždami stojí a čo je jeho cieľom. (Marceloo)
Videa (3)
Recenze (43)
Od jedenástej série American Horror Story s podtitulom New York City som si sľuboval mnoho. Pozrieť sa totiž do New Yorku v roku 1981 na prepuknutie epidémie AIDS v spojitosti s mierou úchylností, ktorú ponúkali predošlé AHS série, mohla byť trefa do čierneho. Nestalo sa a Ryan Murphy si tentoraz odhryzol až príliš veľké sústo. Namiesto American Horror Story totiž dostávame ďalšiu sériu American Crime Story, a aj to značne podpriemernú. Ústredná krimi zápletka totiž nie je nijako zaujímavá, za celých desať epizód si diváka nezíska jediná postava a aj napriek pomerne krátkej stopáži jednotlivých epizód (35-45min) sa to celé neskutočne vlečie. S výnimkou pár scén je preč prakticky akýkoľvek horor alebo mystery prvky. Dno podpriemernosti nakoniec dokonajú posledné dve epizódy, ktoré namiesto akéhoľkovek vyvrcholenia ponúkajú skôr dejový chaos, plácajú piate cez deviate a po skončení zanechajú v divákovi iba pachuť absolútne premrhaného času. Ach jo, kde sú tie časy Asylum ... CELKOVO: 4/10 ()
Když se to zrovna tváří, že je tam zápletka (umírající jeleni, sériový vrah), dá se na to koukat. Ale dobrou čtvrtinu tvoří stupidní snové sekvence, případně souhrny ubíhajících let za ubíjejícího hudebního doprovodu. Já nevím, proč se ještě namáhám. Každou novou sérii se chystám přestat sledovat, jen abych jí nakonec dala šanci a skončila zklamaná. ()
/// Tahle série si aktuálních 54% procent rozhodně nezaslouží, takže i přes výhrady, které k ní mám, nechám čtyři hvězdičky. Na NYC jsem se netěšil a po těch letech, co seriál sleduju šlo o první řadu, na kterou mě nenalákaly ani plakáty, ani trailer. Prostě ani ťuk. A přitom jsem se konečně mohl těšit na sérii, která si nastaví dvě příběhové linky a dokáže se na ně soustředit a nepřidávat deset dalších vedlejších (teda až na věštkyni, na kterou se potom poněkud zapomene). Jistě, není to příliš hororové a ke konci to zase klasicky zaskřípe, není to ale takový průšvih jako obvykle. K větší spokojenosti mi chybí větší dbání na detaily, takhle je to takové klasicky AHS sloppy (myslím že český výraz nemáme) s několika WTF momenty. Je ale fajn si potvrdit, že pořád jde přijít s dobrým námětem. Takže to s AHS ještě nevzdávám! Ještě bych rád vyzdvihl roli Leslie Grossman, která konečně není jenom nějaká blbka pro zasmání. ()
Neřekl bych, že by šlo o nejhorší sérii...linka s Mai-tai vrahem byla kvalitní, nevadilo ani, že to bylo vlastně jen o LGTB+= a nevím co ještě komunitě....AHS má šokovat a sledujícím ´dělat nevolno od žaludku´.....potud vše v pořádku. Vše ve finále pokazily ty dva poslední díly, kdy si chtěl někdo zahrát na umělce, ale nedošlo mu, že to zrovna fanoušci AHS nepožadují a neocení... No nic...tak snad příště... ()
Série natolik Murphymu a spol. osobní, že neměla od začátku šanci na úspěch v mainstream vodách. Možná proto se jedná o nejlepší sérii od Hotelu (a experimentální (meta) Roanoke). Symbolika a metafory jdou ruku v ruce s mrazivou, a dost možná nejděsivější společenskou výpovědí. Závěrečná double trip variace na Chrismas Tale je bezpochyby tím nejemotivnějším od Orphans. Po křečovitém Double Feature řádná resuscitace série. ()
Galerie (41)
Zajímavosti (1)
- V epizodě zazní píseň „Call Me“ od Blondie. (Duoscop)
Reklama